• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahkalaukut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Niinhän siinä kävi, että työvuorot sopivat kohdalleen ja juhannusta lähdetään viettämään tuonne toiselle puolelle Suomenmaata. Ja mopolla tietenkin, kuinkas muuten. Tavarat vain pitäisi saada johonkin sullottua mukaan eli laukun ostoonhan sitä jouduttiin. Nytpä kysyisinkin kokeneemmilta, että mitkä laukut olette huomanneet toimiviksi tuossa Kawan pikkucustomissa? Luulen, että nuo takaiskarit tulevat isommissa laukuissa tielle ellei niitä ole viistottu jotenkin tms. Kertokaa kokemuksianne ja laittakaa vaikka kuvia jos sattuu sopivasti olemaan hollilla.
Reissuunhan on syytä valmistautua kunnolla, jotta fiilis olisi  
sport05.gif
kohdallaan.

Ihan hyvän näköiset laukut. Kerrotko hinnan, jolla ne voi viedä kotiin?  
cool.gif
Minkä merkkiset nuo laukut ovat? Ja paljonko niissä on tilaa? Tulevat ilmeisesti satulan alta kiinni, mutta onko kiinnitys systeemi millainen? Palataan asiaan!

Moro.

Mittailin mittanauhalla niin litratilavuudeksi sain 11l/laukku... Hinnaksi olen aatellut 80Eur. Merkki on Louis... Satulan alta tulee kiinni. Siinä on sitten jotain nahka nauhoja jotka voi vielä sitoa kiinni.

Terve taas!

Jos satut näkemään tän viestin, ni voisin siihen 80 euroon ottaa nuo laukut. Mites ton tavaran ja rahan vaihdon vois hoitaa silleen järkevästi, onko ajatuksia? Asun itse Lappeenrannassa eli tuota välimatkaa on jonkun verran. Otappa vaikka yhteyttä jos myyt!

Back