• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahkapöksyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jeremy

New member
Helppiä!

Kokemuksia tai vinkkejä suojallisista nahkapöksyistä kokoa large. Kaikki tähän mennessä kokeillut ovat olleet liian pienet jostain kohtaa. Varsinkin reidet puristaa niin hemmetisti, koska ovat meikäläisellä mallia tukki. Monet housut istuvat vielä niin huonosti, ilmeisesti pienuudestaan johtuen, että alkaa duunarinhymy paistaa kun pyörän selkään hyppää
biggrin.gif
Eli saisi olla sellaiset, jotka ylettyisivät tuonne selän puolellekkin hyvin.

Mitään ohutta nahkaa olevia cruiserihousuja en halua, vaan sellaiset jotka oikeasti jotain suojaa kun konttaan seuraavan kerran. Sehän on vain ajan kysymys
sport05.gif

Itse ostin vastikään Hallvarssonin Sword nahkahousut. Ovat tukevaa nahkaa ja CE-suojat löytyy. Sword malli on leikattu pikkasen farkkutyyliin, mutta ovat kuiteskin ihan "täysveriset" ajohousut(mm. kolminkertaiset ompeleet saumoissa, irrotettava Outlast-vuori), eivätkä mitkään gootti-baari-nahkahousut...
tounge.gif
Itse ostin kokoa 50 ja ovat aavistuksen väljät. Oisin voinut kokeilla myös kokoa 48, vaan ei löytynyt BW:n hyllystä...
sad_orig.gif
Oon n.180 pitkä ja painoo(nautitun oluen määrästä riippuen)
confused_orig.gif
79-82kg. Malli on kyllä vyötäröltä aika matala. Mutta tyytyväinen olen.
smile_org.gif

Käys kokeilee RICHA ROADSTER SLIDEReita. Ainakin meikäläisen kirjaimellisesti voimannostajan jalat mahtuu sisään. Oli ainoat jotka edes muistutti sellasta joista on ainesta muotoutua sopivat...

Nuo koot vaihtelee valmistajasta riippuen. et kannattaa käydä kokeilemassa... siten hommaat nii ota hieman pienemmät kun nahka venyy niin niistä tulee sitten oikean kokoiset ja se kannattaa ottaa huomisoon et jos haluat nei takkiisi kiinni nii osta saman valmistjan housut... tai sit kerralla esim koko sarja eli takki ja housut.

Back