Nyt taisi löytyä sellainen mopo johon nykyisen fasun voisi vaihtaa: http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/street/fz1.jsp
Melkoisen kuolattava vehje.
Melkoisen kuolattava vehje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tosiaan aika erikoisen näköinen...Hiukan omaperäisen näköinen äänenvaimennin, mutta niinhän se näyttää olevan jokaisessa uudessa mallissa...
TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.
Mikä äksjuippi?Ja miks ei sliparin vaihdolla selviäisi??? Putosin jälleen kerran täysin kelkasta...saisiko suomennoksen?TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.![]()
EXUP, eli toi alakiekoille mukavasti vääntöä tuova keksintö. Pakoaukon säädin siis... Mitä minä olen käsittäny niin sen poistamisella saadaan vaan tehokuoppaa sinne alarekisteriin ja koska sliparilla ei tehoja juuri saavuteta niin tommonen yhtälö on kyllä aika kelvoton. Kokoputkea sitten vaan niin saadaan vastaavasti tehoa keskelle ja ylös vaikka alhaalta jotain menetetäänkin. Niin mä tän järkeilen...Mikä äksjuippi?Ja miks ei sliparin vaihdolla selviäisi??? Putosin jälleen kerran täysin kelkasta...saisiko suomennoksen?TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.![]()
Pyörä kyllä miellyttää silmää,mulla itellä musta FZ6n 2005 mallia ja olen ollu äärettömän tyytyväinen.Lisää voimaa sais tietysti aina olla ja sitähän tossa tonnisessa taitaa ollakkin.
Minä kylläkin odotin saman tyylistä perseen alle vedettyjä putkia kun FZ6:ssa ja R1:ssä...mutta eipä tullut