• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Naku fasu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iso M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ite en nimenomaan noista yamahan nakumallien lampuista ole juurikaan pitänyt. Muuten ihan makoisen näköisiä paketteja. Ja tuo keltainen sopii väriksi.

Itse kyllä tuon uuden nakun ulkonäöstä pidän heti. Oma värisuosikki tuo keskiyönmusta. Jos ois pyöränvaihto edessä, niin ehkä kiinnostavin tämänhetken uusista malleista. Tehoja vain sais olla enemmän.
biggrin.gif

Juuh, ei olleskaan paha toi naku. Perästä en oo nähny kunnon kuvia missään mut pahoin pelkään et on semmonen paviaanin perse ku uusissa bemuissakin (S1200) jne. Sit toisekseen mua häirittee vähän ku nakuissa on tommonen koneen yläpuolinen runkokonstruktio (kyykkyrunko). Sais olla iha reilusti vaan kehtomalli.
cool.gif
Ei näyttäis niin ilmassa roikkuvalta toi mylly siten. Voihan olla että selittelen täs vaan itelleni jotta ei joudu ko. laitetta heti hankkimaan...
tounge.gif

Hiukan omaperäisen näköinen äänenvaimennin, mutta niinhän se näyttää olevan jokaisessa uudessa mallissa...

ehdottomasti mustana ja tuo oksettavan näk. vaimennin huitsin nevadaan niin...
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

ja sit jos olis samanlainen takamus ku siin uudes R6:ses ni kyllä läksis nykyinen fasu vaihtoon!!!

Vähän epäilyttää toi kyytiläisen paikka verrattuna nykyiseen malliin.

Jepujee! Näyttää todella hyvältä! Hinta liikkunee jossain 15000-16000€:n maastossa... Tällä hetkellä kun ollaan taas ilman pyörää, niin on mukava katella uusien kuvia taskut täynnä rahaa edellisen mopon myynnistä
smile_org.gif

Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.

Oli näköjään äksjuippi kiinni tuossa änkkärin päässä, joten häviääpä sekin pöntön vaihdon yhteydessä.
TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...  
omg.gif
Mikä äksjuippi?Ja miks ei sliparin vaihdolla selviäisi??? Putosin jälleen kerran täysin kelkasta...saisiko suomennoksen?
Pyörä kyllä miellyttää silmää,mulla itellä musta FZ6n 2005 mallia ja olen ollu äärettömän tyytyväinen.Lisää voimaa sais tietysti aina olla ja sitähän tossa tonnisessa taitaa ollakkin.
Minä kylläkin odotin saman tyylistä perseen alle vedettyjä putkia kun FZ6:ssa ja R1:ssä...mutta eipä tullut

TÄ? No se on persiistä se... Eli sliparia ei kannata missään nimessä edes laittaa. Jos jotain niin sit koko hormit vaihtoon...  
omg.gif
Mikä äksjuippi?Ja miks ei sliparin vaihdolla selviäisi??? Putosin jälleen kerran täysin kelkasta...saisiko suomennoksen?
Pyörä kyllä miellyttää silmää,mulla itellä musta FZ6n 2005 mallia ja olen ollu äärettömän tyytyväinen.Lisää voimaa sais tietysti aina olla ja sitähän tossa tonnisessa taitaa ollakkin.
Minä kylläkin odotin saman tyylistä perseen alle vedettyjä putkia kun FZ6:ssa ja R1:ssä...mutta eipä tullut
EXUP, eli toi alakiekoille mukavasti vääntöä tuova keksintö. Pakoaukon säädin siis... Mitä minä olen käsittäny niin sen poistamisella saadaan vaan tehokuoppaa sinne alarekisteriin ja koska sliparilla ei tehoja juuri saavuteta niin tommonen yhtälö on kyllä aika kelvoton. Kokoputkea sitten vaan niin saadaan vastaavasti tehoa keskelle ja ylös vaikka alhaalta jotain menetetäänkin. Niin mä tän järkeilen...
lookaround_orig.gif

No niin nyt jopa minäkin ymmärrän!!Kalliiksi tulee sen kammotuksen poistaminen siis..no elämä on!
Kiitos suomennoksesta.

Back