Nautitko moottoritiellä ajamisesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XJ600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nautitko moottoritiellä ajamisesta? -

• Kyllä, ehdottomasti!

Ääniä: 2 66,7%
  • Mnjoo, hirviä on vähemmän!  (Sais olla autojakin)

Ääniä: 0 0,0%
  • Vältän, jos vaan voin.

Ääniä: 1 33,3%
  • En mene motarille, jos ei pakko ole.

• Jotakin aivan muuta tältä väliltä. Kerron toki mitä.

• Ääniä yhteensä
    3

XJ600

New member
Itsellä on kyllä mennyt maku motarilla ajamiseen. Tapahtuu liian paljon, liian nopeasti ja liian nopeassa vauhdissa.

Mieluummin liikun 60 - 80 pätkiä nauttien ajostani, kuin hirveet suhinat korvissa väistellen autoja.

Motari on autolla kivaa, mopolla ei.

Motarilla on kivaa pujotella (no ei tietenkään pujotella), ulkomailla on motarilla kivaa päästää koko päivä lujaa mutta ei koko lomaa.

Mieluummin ajelen niin, että siitä nauttii. Ja kovalla kiireellä nautinto jää yleensä vähän vaiheeseen
tounge.gif
Kiire ei siis kuulu moottoripyöräilyyn kuten ei muihinkaan harrastuksiin tai "harrastuksiin". No joo, moottoripyörä- tai kotilokisailuihin tietenkin omalla tavallaan.

Motarit on tehty sitä varten, että liikkuminen paikasta toiseen tapahtuu eleettömästi ja suht nopeasti. Ei sinne kukaan nautiskelija halua ehdoin tahdoin, luulen mä...

062802moto_prv.gif
Ei kauheassa suhinassa ole mukava ajaa.. mielummin noin 100 mk vauhdissa maisemia katsellen..

Moottoritiellä on kivaa...
...tunnin pätkissä...
...Saksassa (tai splittaamassa Italiassa)
biggrin.gif

Muuten se on vähän niinku (pelko persiiissä) pakkopullaa.
shaun.gif

No joo kun laillisesti voi ajaa joskus kovaa niin kivaa se on kokeilla. Siihen nautintoon riittää muutama päivä vuodessa

Siihen nautintoon (on kai pakko
bawling.gif
) riittää muutama (+20) ratapäivää vuodessa
tounge.gif

Inhoan sadetta..ja moottoriteita. Ja aivan erityisesti inhoan sadetta moottoritiella
veryangry.gif

Ainoa etta Brysselin kehatie on kiva pujottelurata ruuhka-aikaan
tounge.gif

Motarilla on joskus ollu kivaakin; sopiva ryhmä sopivaan aikaan ja sitten vaan valtaa tarpeeks tilaa
biggrin.gif

Joskus, kun tekee mieli mennä tuhannen ryydloikkaa. Ja onhan ne käteviä nopeaan siirtymiseen, mutta kyllä se mutkapätkä maaseudulla on se jokin.
062802moto_prv.gif

Joku tällä sivustolla on joskus sanonut - ai niin laittamattoman kauniisti - että: jos 80km/h tuntuu aivan liian hiljaiselta nopeudelta, ajat joko liian leveää tai liian suoraa tietä. Sitä pyrin noudattamaan.

Menettelee sillon tällön (esim. siirtymiset), ja välillä hetkellisesti, ei-ruuhka-aikana voi olla ihan kivaakin.. Mieluummin mutkapätkillä ajelen tosin..
sport05.gif

Ainoa etta Brysselin kehatie on kiva pujottelurata ruuhka-aikaan  
tounge.gif
ALLEKIRJOITAN!  

KELE!  Kolme kertaa meinannu myöhästyä koneesta juuri tuon ruuhkan takia.  

Siellä taitaa olla joku "ruuhkapoliisi" kuka järjestää tuon aina kun _MINÄ_ olen siellä  
mad.gif
Heh..eiku se johtuu siita etta tietyt paikat on jumissa aina klo 6.30-22.30.. ja perjantaisin ja sunnuntaisin muuhunkin aikaan. Ei sinne kotilolla pidakkaan menna
tounge.gif

Back