• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Neopreeni polvenlämmittäjät, mistä?

*cebarimimmi*

New member
Onko kukaan löytäny mistään moisia "vekottimia"?
En löytäny edes "kuuklettamalla"  
nixweiss.gif
ja katellu monestakin kaupasta- tuloksetta  
sad_orig.gif

Eräliikkeissä kyl kaikkea muuta roinaa kyseisellä materiaalilla, mut tollaset polvenlämmittäjät ois aikas bueno (pari kesää ollu tollaset hanskat ja kyllä toimii...pirun lämpöset, ohuet ja ei varmasti mene vesi läpi)
Alkaa noi polvet olee sen verran "huonossa hapessa", et ois tarvista tollasille ja mahtuu farkkujenkin alle  
tounge.gif

Ainakin minä hain tollaset Pedaalin linkittämät vastaavat neopreenin palaset Prismasta alle 10€...

kannattaa ottaa huomioon, että toi on urheilutuki. Jos ostaa sopivan (eli sellaisen joka oikeesti tukee) ja ajalee pitkään polvi koukussa voipi verenkierto häiriintyä.
Eli, osta isot, jotka ei purista, mutta pysyyy paikallaan.

Jack

Itte ostin painikäyttöön prismasta tommoset lähinnä sitä varten ettei kokoajan polvet ole auki kun mattoa hinkkaa ja tosiaan kympin tais hintaa olla.. Ei taida varsinaisesti olla mikään tuki vaan ehkä ennemmin lämmitin.Eri kokoja oli mistä valita niin varmaan saa sellasen mikä ei purista..

Mitä jos vaan leikkaisi vanhaan pörrö- eli villasukkaan vähän isomman reiän sinne varvaspäähän ja vetäisi sen polvea lämmittämään. Ei kai sen mitään neopreenia tarvitse olla, kun nyt on lama ja kaikki
tounge.gif

No noin mää oon nuukana tehny. Vanhat villasukat on poikkastu. Vähä meinaa valua, ei paha. Joskus käytän joillaki keveillä housuilla ajaisa.

Noita neopreenisia oli vähä aikaa sitten Lidlissä muutamalla eurolla myynnissä.
smile_org.gif
Oisko ollu 3-4€/kpl.
Noita nyt alkaa olla jo vähä joka kaupassa, et kandee tsekata Tarjoustalot ja vastaavat halppismestatkin, jos halvalla tahtoo päästä.

No noin mää oon nuukana tehny. Vanhat villasukat on poikkastu. Vähä meinaa valua, ei paha. Joskus käytän joillaki keveillä housuilla ajaisa.

Tarviit sukkanauhat  
tounge.gif

Mistä saa 80-lukulaisia aerobic-säärystimiä...

Itselläni on talviurheilua varten neopreeniset Rehbandin polvituet. Ne ovat aika tiukat, en ole kokeillut prätkäillessä mutta tuntuisi että ne voisivat haitata verenkiertoa tai puristaa polvitaipeesta kun jalkaa ei vedä koko ajan välillä suoraksi niinkuin hiihtäessä. Ainakin prätkäkäyttöön täytyisi ostaa ehkä kokoa isommat tai vähemmän laadukkaat.

Thanks...Just jotain ohutta, kätevää ja lämmintä haen nyt tällä takaa...(villa-säärystimet on kokeiltu jo monta kertaa- ei toimi...)
Kun ajelen farkut jalassa lähes kaikki nää nurkka-ajot ja välillä pidemmällekkin (vaikka sitä täällä niin gauhiasti kritisoidaankin  
tounge.gif
), mutta kun kesällä mulle mopo on liikkumaväline joka ajoon.
Polvet poloiset haluisin suojata kuiteskin viimalta ja kylmältä (jotain sentäs oppinu
wink.gif
).
En haluu vaihtaa siihen "rollaattori-kyytiin"...ihan vielä  
tounge.gif

Thanks...Just jotain ohutta, kätevää ja lämmintä haen nyt tällä takaa...(villa-säärystimet on kokeiltu jo monta kertaa- ei toimi...)
Kun ajelen farkut jalassa lähes kaikki nää nurkka-ajot ja välillä pidemmällekkin (vaikka sitä täällä niin gauhiasti kritisoidaankin  
tounge.gif
), mutta kun kesällä mulle mopo on liikkumaväline joka ajoon.
Polvet poloiset haluisin suojata kuiteskin viimalta ja kylmältä (jotain sentäs oppinu
wink.gif
).
En haluu vaihtaa siihen "rollaattori-kyytiin"...ihan vielä  
tounge.gif
Bikerssillä on ns polvenlämmpäreitä. Ainakin Tokimotossa niitä on ollut saatavana. Muistaakseni joku windstopper tyylinen ja helkkarin ohut.

Back