Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs noita 1-osaisia tohon hintaan saa?Yksiosainen ratanahka oli kesän käytössä ihan ok.. Ei valittamista. Profiilin kuvasta näkee minkälainen puku kyseessä, tyyppiä en muista.
Hyvännäköinen ja -hintainen (390€)!
Siitä ei sit tiedä miten antaa periksi jos kaatuu.. Tämä kesä pysyttiin vielä kumipuoli alaspäin..![]()
Eli suosittelen.
- T -
Viime talvena ostin Tampereen Bikeworldista.. Eikä ollut edes mikään viimeinen kappale tms, vaan ihan normaali talvialehinta..Mistäs noita 1-osaisia tohon hintaan saa?Yksiosainen ratanahka oli kesän käytössä ihan ok.. Ei valittamista. Profiilin kuvasta näkee minkälainen puku kyseessä, tyyppiä en muista.
Hyvännäköinen ja -hintainen (390€)!
Siitä ei sit tiedä miten antaa periksi jos kaatuu.. Tämä kesä pysyttiin vielä kumipuoli alaspäin..![]()
Eli suosittelen.
- T -
anyone?hah... miten päin noi polvipalat tulee??![]()
![]()
Kato kuvasta malliaanyone?hah... miten päin noi polvipalat tulee??![]()
![]()
naurakaa sitten vaan mulle lisää... v*ttu.![]()
Yhden mielipiteen kuulin kun radalla kaatui, "seuraava puku on sitten alpinestarsia tai dainesea" kun nexosta saumat ratkesi. Kertokoot itse lisää kun tätäkin foorumia lueskeleeKato kuvasta malliaanyone?hah... miten päin noi polvipalat tulee??![]()
![]()
naurakaa sitten vaan mulle lisää... v*ttu.![]()
![]()
Onko täällä kukaan kontannut radalla kuvan puvulla? Miten kesti? Joutuu kai uutta pukua ostamaan kun edellinen oli viime talvena itsekseen kaapissa suurentunut.