• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

No nyt mäki törmäsin törttöön autoilijaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa oli kyllä vaarallisinta kaistanvaihto keula pystyssä. Etkö pelännyt kaatuvasi, ja miten kuvittelit takana tulijoiden näkevän hienon vilkun käytön
omg.gif
Oli pimeää, joten vilkunkäyttö varmasti näkyi. Pidin sitä myös päällä sen verran pitkään, että sen varmasti ehtii havainnoida. Lisäksi takana ei tullut ketään.Kaistanvaihto ei ole sen vaikeampaa kuin muukaan mopon kääntäminen keuliessa. Isoin riski tuossa mun mielestä oli se, että mersukuski olisi ilkeyksissään voinut kiilata mut kun olin rinnalla, mutta yritin varautua väistämäänkin parhaani mukaan. Kaikki tapahtui verkkaisesti ja rauhallisesti, ohitus tosin ylinopeudella.

Tuossa oli kyllä vaarallisinta kaistanvaihto keula pystyssä. Etkö pelännyt kaatuvasi, ja miten kuvittelit takana tulijoiden näkevän hienon vilkun käytön  
omg.gif
Oli pimeää, joten vilkunkäyttö varmasti näkyi. Pidin sitä myös päällä sen verran pitkään, että sen varmasti ehtii havainnoida. Lisäksi takana ei tullut ketään.Kaistanvaihto ei ole sen vaikeampaa kuin muukaan mopon kääntäminen keuliessa. Isoin riski tuossa mun mielestä oli se, että mersukuski olisi ilkeyksissään voinut kiilata mut kun olin rinnalla, mutta yritin varautua väistämäänkin parhaani mukaan. Kaikki tapahtui verkkaisesti ja rauhallisesti, ohitus tosin ylinopeudella.
Heh, kaikki tapahtui verkkaisesti ja rauhallisesti
biggrin.gif

Pikku-Jarkon tuntien, tuskin mitään/ketään vaarannettiin
wink.gif

Veditkö ihan eniten, niinq tälleen?
Emmä nyt sentään noin taitava sälli ole
tounge.gif
Arvelinkin, että olet vaan keuliva pelle joka tulee tänne leveilemään laittomuuksilla  
033102ass_1_prv.gif
Etkö tajua, että pilaat kaikkien motoristien maineen ja pakotat lainsäätäjän koventamaan rangaistuksia ja lisäksi nostatat vakuutusmaksuja???

Tuo kaveri tuossa kuvassa jonka linkitin sentään hallitsee pyöränsä.

Ja samaan aikaan mersu-foorumilla ketjussa "No nyt mäki törmäsin törttöön motoilijaan"..
biggrin.gif
buttrock.gif
Ja parin viikon kuluttua mersuun on ilmestynyt viripalikkaa konehuoneen täydeltä.

Ole tarkkana, saatat bongata keulimista harjoittelevan mersu-kuskin.
biggrin.gif
Onko se sellainen, joka yrittää saada satasen vauhdista kakkosta pesään ja nykii ratista mersun nokkaa ylös, vai miten mesellä keulitaan?
biggrin.gif

Oikee meininki, mahtavaa!
bowdown.gif
Pitäs itekkin opetella keulimaan, niin mullekkaan ei vittuiltas.
biggrin.gif

Kyllä veti naaman hymyyn...
thumbs-up.gif

Mutta hiukan iän mukanaan tuomaa jeesustelua:

"Kids, don't try this at home, he's a trained professional"
wink.gif

Back