No voi terve!!!

HaveNoFear

New member
Onko havintoa olisko ollu Kawan ER-5 tai vastaava tuli tossa lauantaina kehä 1:llä vastaan.... Eipä siinä muuten mitään mutta kun lunta tuli niin ettei meinannu autollakaan pysyy kaistalla. Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu mutta hämmästyttävän rohkee(lue:tyhmä) kaveri!!
062802moto_prv.gif
eek.gif

Tai oli varustanut pyöränsä talvirenkailla ja itsensä hyvillä varusteilla.
Kyllä moottoripyörällä voi ihan oikeasti ajaa talvella.

Kyllä tosiaan uusimmilla kilokyykyilläkin voi ajella talvisin ihan huoletta vaikka kesäkumeilla. Ei tosin kovin pitkää matkaa.  
tounge.gif

On se aikasen uhkarohkeaa tavallisella katuvehkeellä ajella muun liikenteen joukossa näillä keleillä on sitten mitkä renkaat tahansa alla...
confused_orig.gif

Kyllä tosiaan uusimmilla kilokyykyilläkin voi ajella talvisin ihan huoletta vaikka kesäkumeilla. Ei tosin kovin pitkää matkaa.  
tounge.gif

On se aikasen uhkarohkeaa tavallisella katuvehkeellä ajella muun liikenteen joukossa näillä keleillä on sitten mitkä renkaat tahansa alla...
confused_orig.gif

Pelkkä asennekysymys: niinkuin kesälläkin, riittävän hyvät varusteet, renkaat ml ja paljon järkeä ja ennakointia niin pärjää. Kesällä monet kaverit ottavat paljon enemmän riskejä kun tuo isäntä.

TOSI MIES minun mielestäni! asiaa!!!!
bowdown.gif

Tammikuussa minä ekan (mp)korttini ajoin, mutta en tiennyt että sillä tyhmän maineen saa..
tounge.gif

Tammikuussa minä ekan (mp)korttini ajoin, mutta en tiennyt että sillä tyhmän maineen saa..  
tounge.gif
Ollaan näköjään lähes yhtä nuoria.
smile_org.gif

Minä jätin kortin(KT) ajamisen kevääseen, mutta tyhmäksi on silti usein sanottu. Eli, taitaa olla synnynnäinen ominaisuus ennemmin kuin autokoulusta hankittu.

Mitenhän on, vaikuttaako tuo etupyörän kääntely lainkaan kulkusuuntaan? Näyttää nuo telat niin pirun pitkille. Ja mitenhän on kuuluisan vasta- eli työntöohjauksen kanssa
biggrin.gif

Mitenhän on, vaikuttaako tuo etupyörän kääntely lainkaan kulkusuuntaan? Näyttää nuo telat niin pirun pitkille. Ja mitenhän on kuuluisan vasta- eli työntöohjauksen kanssa  
biggrin.gif
Toimii se hienosti ja nimenomaan vastaohjauksella.

Kun kääntää oikeelle, niin eturengas jarruttaa vasemmanpuoleista telaa joten häkkyrä kääntyy vasemmalle ja päinvastoin..
tounge.gif

Back