sky
New member
Eli tuli ostettua tuollaiset nokat säädettävillä nokkapyörillä:
Webcam
Lopputulos on kohtuu nihkeä, niinkuin dynotuloksesta näkyy. Eli ylärekisteriin ei saatu yhtään lisää höökiä.
Eli nokat oli lähtöhinnaltaan 800 € (kuulemma
) ja vajaa 500 € töitä + 130 € eestä uusia venttiilisäätöpaloja, niin voitte arvata että tulos ei ihan tyydytä. Nyt siis olis vaihtoehtona tehdä pari setuppia lisää ja maksaa toiset 500 € ja toivoa parasta.
Osaisko joku valottaa mulle, että miten toi homma noissa Webcamin nokissa toimii. Eli siis saadaanko niillä paras huipputeho aikaiseksi webcamin toimittamalla nokkakortin ilmoittamilla arvoilla? (siis pois sulkien pienet konekohtaiset erot)
Ja osaisko joku kertoa mulle mitä noi nokista dybolapussa ilmoitetut arvot tarkoittaa? Ainakaan en keksi niistä juuri mitään yhteistä nokkakortin kanssa, paitsi toi nokan keskikohta in 102 ja ext 105. Mitä tapahtuu, jos tuota in:ä myöhennetään?
Entä, mites toi venttiilien jousien vaihto, tarviiko kansi irroittaa niiden vaihtamiseksi? Ja voiko liian hidas sulkeutuminen vähentää niin merkittävästi huipputehoja?
Sitten kuulin vielä väitteen yhdeltä Dg-kuskilta, että airboxia pitäis muokata dynotusta varten, jotta sais paperille huippulukemat. Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaneen?
Tuossa vielä versio jossa näkyy seos:
Onks toi seos nyt oleviinaan kohdillaan tuolla ylärekisterissä? Ei sikäli että mitenkään haluaisin kyseenalaistaan Bikedoctorin ammattitaitoa.
Mutta tuoltako sen seoksen pitäis kaasariversiossa näyttää yläkierroksilla?
Nyt siis tarvittais jonkun "gurun" neuvoja
Webcam
Lopputulos on kohtuu nihkeä, niinkuin dynotuloksesta näkyy. Eli ylärekisteriin ei saatu yhtään lisää höökiä.
Eli nokat oli lähtöhinnaltaan 800 € (kuulemma
Osaisko joku valottaa mulle, että miten toi homma noissa Webcamin nokissa toimii. Eli siis saadaanko niillä paras huipputeho aikaiseksi webcamin toimittamalla nokkakortin ilmoittamilla arvoilla? (siis pois sulkien pienet konekohtaiset erot)
Ja osaisko joku kertoa mulle mitä noi nokista dybolapussa ilmoitetut arvot tarkoittaa? Ainakaan en keksi niistä juuri mitään yhteistä nokkakortin kanssa, paitsi toi nokan keskikohta in 102 ja ext 105. Mitä tapahtuu, jos tuota in:ä myöhennetään?
Entä, mites toi venttiilien jousien vaihto, tarviiko kansi irroittaa niiden vaihtamiseksi? Ja voiko liian hidas sulkeutuminen vähentää niin merkittävästi huipputehoja?
Sitten kuulin vielä väitteen yhdeltä Dg-kuskilta, että airboxia pitäis muokata dynotusta varten, jotta sais paperille huippulukemat. Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaneen?
Tuossa vielä versio jossa näkyy seos:
Onks toi seos nyt oleviinaan kohdillaan tuolla ylärekisterissä? Ei sikäli että mitenkään haluaisin kyseenalaistaan Bikedoctorin ammattitaitoa.
Nyt siis tarvittais jonkun "gurun" neuvoja