GAMMA500
New member
Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinni
gamma500@luukku.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaiseen kireyteen tuolla mittarilla Testastretan hihnat laitetaan?Mulla olisi tasan yksi työkalu vielä jäljellä:
http://www.mc-lifestyle.com/12307/
Kyllä hihnankireyden voi mitata riittävällä tarkkuudella myös vanhalla menetelmällä Testastretta-moottorissa. Olen käyttänyt Hz-mittausta, mutta en näe syytä siihen, että HZ-mittausta olisi pakko käyttää.Tuo ei sovellu Testastretan hihnojen kireyden tarkistukseen, vaan ainoastaa 2V ja vanhoihin 4V malleihin. Tastastretan kireydet katotaan Mathesilla tai sitten äänentaajuusmittarilla.
Mulla on omavalmisteet 750ss:ään tehdyt, kai ne siihen sun vanhukseen käy. Kalut riksussa ja lainaan tietysti.Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinnigamma500@luukku.com![]()
Hieno juttuMulla on omavalmisteet 750ss:ään tehdyt, kai ne siihen sun vanhukseen käy. Kalut riksussa ja lainaan tietysti.Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinnigamma500@luukku.com![]()