Nokkapyörien kiristystyökalu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GAMMA500

New member
Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinni
smile_org.gif
gamma500@luukku.com

Kiitos tarjouksesta
smile_org.gif
mutta en nyt metsästä tuollaista työkalua, vaan sitä avainta jolla voi pitää hihnapyörästä kiinni ja samalla vääntää mutterin kiinni
smile_org.gif

Tuo ei sovellu Testastretan hihnojen kireyden tarkistukseen, vaan ainoastaa 2V ja vanhoihin 4V malleihin. Tastastretan kireydet katotaan Mathesilla tai sitten äänentaajuusmittarilla. Teoriassa ne keksi mitään syytä miksei tuotakaan voi käyttää Testastreassa, mutta sille ei vain ole annettu mitään ohjearvoja.

Tuo ei sovellu Testastretan hihnojen kireyden tarkistukseen, vaan ainoastaa 2V ja vanhoihin 4V malleihin. Tastastretan kireydet katotaan Mathesilla tai sitten äänentaajuusmittarilla.
Kyllä hihnankireyden voi mitata riittävällä tarkkuudella myös vanhalla menetelmällä Testastretta-moottorissa. Olen käyttänyt Hz-mittausta, mutta en näe syytä siihen, että HZ-mittausta olisi pakko käyttää.

Kaemnalta:

Gauge for controlling belt tension at Ducati 4 valve models. For all 748-996 and all Testa Stretta engines suitable .Inclusive manual. Original Ducati tool.

d1184.jpg

Olisiko kenelläkään kanta-hämäläisellä lainata/vuokrata/myydä nokkapyörien kiinnipito/kiristystyökalua jotta saisin supersporttini hihnat kiinni
smile_org.gif
gamma500@luukku.com
Mulla on omavalmisteet 750ss:ään tehdyt, kai ne siihen sun vanhukseen käy. Kalut riksussa ja lainaan tietysti.
Hieno juttu
thumbs-up.gif
Laitoin sähköpostia sulle, huomenna iltapäivällä olen siinä riksun naapurissa, laita avikka puhelinnumero niin soittelen sulle jos passaa?

Back