• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

NOLAN n84

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mustapekka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mustapekka

New member
Mitäs mieltä kyseisestä kypärästä riittääkö normi ajossa
nixweiss.gif

Mielestäni hyvin. Aurinkovisiirillä voi heittää ensimmäistä roskista ja jos ei pinlockia ole, suosittelen lämpimästi. Mulla nyt kolmatta vuotta messissä ja on kierretty eurooppaa ees taas sillä onnistuneesti.

Nakupyöräkäytössä suht hiljainenkin. Tosin niinhän ne kai kaikki. Jos tuuli pyörteilee etukatteesta paljon sopivalle kohdalle kaulaa saattaa olla vähän meluisa.

Olen kuullut huonompaa sanottavaa kalliimmista.

Helppo, halpa ja toimiva.

Riittää. Oli pari vuotta sitten muistaakseni 3. hiljaisuustestissä Suupertin ja Suupertin valmistaman BMW -potan jälkeen.

Tärkeintä kypärässä on toki turvallisuus, mutta yksi osa turvallisuutta on myös mukavuus. Mikäli potta puristaa - oli se sitten minkä merkkinen tahansa - on se eri harmituttavaa ja osaltaan turvallisuusriski. Eli osta potta joka sopii päähän. Itselleni sopii Nolanin kypärät päähän jostain syystä parhaiten.

Nolaniltahan on tuon korvaavakin malli jo ulkona, N85. Paranneltu ilmeisesti vähän sieltä ja täältä ja lisätty mahis asentaa se niiden N-Com kypäräpuhelinsysteemi.

Täältä kans ääni N84:lle. Sopii hyvin omaan päähäni ja muutenkin olen tykännyt. Aurinkovisiiri naarmuttaa kirkasta visiiriä jos niiden väliin pääsee pölyä, mutta jos pitää puhtaana niin toimii hyvin. Itsellä kolmas kesä lähtee kyseisellä kypärällä ja ei vielä ole tarvinnut vaihtaa kumpaakaan visiiriä.

Tästä on tullut joku uusi malli missä aurinkovisiiri on kypärän sisällä. Voisi olla parempi?

Vanha ketju mutta laitetaan jatkoa. Tuli hankittua Nolanin N85 kypärä ja vaikuttaa ihan ookoo pukineelta, ainoa heikkous äkikseltään on tuo sisäpuolinen aurinko visiiri jonka alareuna jää aika korkealle, mahtaako tuolle olla tehtävissä mitään? Voihan tuo tietysti olla ajoasennossa ok mutta sitä nyt ei vielä pääse testaamaan. Kokemusta jostain muusta "tummenmasta" visiiristä jolla näkis hämärämmässäkin, vanhassa ruukussa tumma visiiri joka oli iltähämärällä jo aika pimeä... :blink:

Back