• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nordean vakuutukset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riekha01
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riekha01

New member
Nordea

Miten noin halpa vakuutus tuolta nordeasta? Kawasaki zx9r 1998 koko vuosi ilman bonuksia 812€ (3:n kk laskutusvälillä). LAskin Tapiolasta 931€ (3kk laskutusvälillä-)

Tanskalainen vakuutusyhtiö vaan myy halvemmalla kuin kotimaiset?  
nixweiss.gif

thumbs-up.gif
kilpailulle!

Se vain on tyhmää maksaa liikaa. Itse ainakin otan Nordeasta, ei parempaa tarjousta ykköseen saanut muualta.

Jaa'a. Mulla antaa molempiin pyöriin Nordean laskuri kalliimman tarjouksen, kuin nykyinen Tapiolan vakuutus.

Joo ei munkaan tarvitse vaihtaa Turvasta Nordeaan...tai ainakaan ei ole syytä sitä tehdä.

Kattelin tuossa Ducatiin, omilla bonuksillani n.120 € kalliimpi kuin
Turvassa ( = Tapiola ). Saattaa joku toinen mopo tietysti jossain
yhtiössä olla Turvaa halvempikin, mutta varmasti harva.

Juu mäkin kilpailutin vakuutukset nyt ja ihan ylivoimaisesti edullisimman tarjouksen sain juurikin Nordeasta !

(Kotilo Honda Civic +  
062802moto_prv.gif
Suzukin M1800R)
- molemmissa kasko ja liikennevakuutus
- kotilon vakuutukseen kuului vielä ilman lisämaksua tuulilasivakuutus

eroa seuraavaan about 300eur  
033102ass_1_prv.gif

Mulla on auto nordeassa mutta turvan laskuri anto 200€ halvemman tarjouksen rätkään...
nixweiss.gif

Samaten Kawaan tuli Nordea-laskurilla lähes 800e vuosimaksu kaskoineen kaikkineen, kun nykyjään IF huutaa vain 550e vuodessa
shaun.gif

Kovasti näköjään heittelee noi summat.
Pohjola heittää: 898,50€
Turva: 1004€
Eli nordea vielä edullisin.

Itse kilpailutin eilen Nordeassa olevat vakuutukset Tapiolassa. Kokonaispaketissa (autot, pyörä+mopo+koti) Tapiola 2€ kalliimpi.

Honda VFR minun paikkakunta- ja ikäriskilisillä Tapiolassa 880€ kun Nordeassa 840€ (liikenne + täyskasko). Tosin Tapiolassa bonus nousee 10% vuodessa Nordean 5:ttä vastaan eli parin vuoden päästä tuo Tapiola olisi edullisempi.

Ei tullut vielä vaihtotarvetta
biggrin.gif

Hayabusaan if:stä edullisimmat omilla spekseilläni:

-paikkakunta Jämsä
-kuski 43v mies
-GSX1300R:n vuosimalli 2001

Huomioithan, että
-yhtiöillä paikkakunta/aluekohtaiset hinnoittelut
-bonusten kertyminen erillaisilla aikamäärheillä
-mp:n vuosimalli vaikuttaa kaskon maksuun monella yhtiöllä (=mitä vanhempi sen isompi ikäalennus)
-kuskin ikä vaikuttaa meleko monella
-jopa kuskin sukupuolella voi olla merkitystä

yms yms joten jos sinulla myös esim Hayabusa, niin ei välttämättä sama tulos kuin minulla täällä Jämsässä.

Laskureilla saa suuntaa-antavan tarjouksen, mutta kuten tuolla tullu aikasemminki kirjotettua, niin pyyä ihmeessä kirjallinen tarjous palvelupisteestä/puhelinpalvelusta "oikialta" ihmiseltä, jolloin luultavammin saat kaiken oleellisen laitettua/kerrottua ja sitä kautta varmemman tarjouksen. Meinaan, että on joillekuille tullu pettymyksiä kun laskuri on näyttäny euroja XX ja hinta ollukki XY
cool.gif

itsellä taas nordea halvin.
nordea vs turva hintaero 197e.
nordea vs pohjantähti 110e.
nordea vs pohjola 20e
nordea vs tapiola 193e
ja siis tuossa pelkkä liikennevakuutus 25% bonus ja mopona yzf1000 r.
taitaa tuo vakuutusten hintaero osaksi olla tuossa aikahinnoittelussa,paikkakunnissa,keskitys alet,ym,ym

Kats vaan, Nordea antaisi -120 € Tapiolaan verrattuna per vuosi. Hmm... ei hassumpaa...

Mutta ruokakauppabonukset, bensabonukset, lainabonukset, säästöbonukset, korkotaso, verkkopankin taso, asiakaspalvelu, muut vakuutukset, tilinhoitomaksut, keskittämisedut... hirmu paketti räknäillä.

-hh-

Jänskää, että meikäläisen Jammulla ero oli prosentuaalisesti vielä vähän isompi, mutta toisinpäin.
Vähänkään tehokkaampi pyörä, niin IF tunnetusti rokottaa ja rankasti. Toista se on näillä rauhallisilla mopeteilla, niin saa IF:stäkin ihan kilpailukykyiset hinnat - ja S-Bonarit vielä päälle
thumbs-up.gif

Pari viikkoa sitten vaihdoin Nordeaan, laskivat jostain syystä satasen-pari halvemman hinnan kuin viime vuonna. Nordeassa muuten ratalipoissa nelinkertainen/25% omavastuu.

Jänskää, että meikäläisen Jammulla ero oli prosentuaalisesti vielä vähän isompi, mutta toisinpäin.
Vähänkään tehokkaampi pyörä, niin IF tunnetusti rokottaa ja rankasti. Toista se on näillä rauhallisilla mopeteilla, niin saa IF:stäkin ihan kilpailukykyiset hinnat - ja S-Bonarit vielä päälle
thumbs-up.gif
Ööh... meikäläisen n. kolmesataakiloisessa Jammussa on ruhtinaalliset 72 hevosvoimaa. Hyvin sillä liikenteessä ehtii, mutta tuskin tuo sigusi Kawa ainakaan hitaampi on.

Back