Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistä se liina kahdesta kohdasta kattoon,jos vaan voit.Pysyy silloin tukevasti takatassullaan.JA MUISTA KÄYTTÄÄ TARHALIIVIÄHYVÄ! Liinoja löytyy ja kait se sillä pysyy aloillaan kun ei kiskota liikaa. Oisko tuossa turvaliivin paikka,kun juttu käy kuumana
tuolla toisessa osiossa?![]()
Vaaranahan on sotkeutua itse liinaan asennuksen aikana ja vaikka kaatua sitten....
Pistä silti kahdesta paikasta kii,jos vaan voitKeskituki on nyt paikoillaan ja meinaan napata molemmat renkaat mukaan....
Turpaliivin kanssa onnistunee....?![]()
Esim. ex-1100 zzr:n keulan jaksoi painaa keskituella ollessaan ilmaan yhdellä kädellä kauhukahvasta..
No yhdellä kädellä ja yhdellä kädellä...Esim. ex-1100 zzr:n keulan jaksoi painaa keskituella ollessaan ilmaan yhdellä kädellä kauhukahvasta..sää oot vahva...![]()
![]()
mulla istu 48kg emäntä takatelineellä eikä etupyörä hievahtanutkaan maasta c-mallissa...![]()
toki sitäkin(pyörää) sitten nostettiin tunkilla putkiston alta ilman vaurioita...
Taittuvistakin tapeista voi nostaa jos vaihtaa tapit ensin puolelta toiselle (eli taittuvat alaspäin).Jäykillä jalkatapeilla oleva on helppo, jerrykannut on normaalisti sopivan korkuiset, itselläni on pienet autopukit jotka toimii hienosti. Ilman jäykkiä jalkatappeka suosittelen työntämään terästangon taka-akselin pultista läpi ja siitä autopukeilla tai jerryllä.
Saahan sillä sen kiikun tehtyä tasapainoisemmaksi, kuin taaenpaa..Taittuvistakin tapeista voi nostaa jos vaihtaa tapit ensin puolelta toiselle (eli taittuvat alaspäin).Jäykillä jalkatapeilla oleva on helppo, jerrykannut on normaalisti sopivan korkuiset, itselläni on pienet autopukit jotka toimii hienosti. Ilman jäykkiä jalkatappeka suosittelen työntämään terästangon taka-akselin pultista läpi ja siitä autopukeilla tai jerryllä.
Tosin ei se paljoa keulan nostamisessa auta, kun useimmissa pyörissä tapit ovat enemmän painopisteen takana kuin edessä.
Tuon kyllä yleensä aika hoitaa kuntoon.....siis ei vahvaa hauista vaan mamman massanhankinnanEsim. ex-1100 zzr:n keulan jaksoi painaa keskituella ollessaan ilmaan yhdellä kädellä kauhukahvasta..sää oot vahva...![]()
![]()
mulla istu 48kg emäntä takatelineellä eikä etupyörä hievahtanutkaan maasta c-mallissa...![]()
toki sitäkin(pyörää) sitten nostettiin tunkilla putkiston alta ilman vaurioita...
Muistakaa jättää vaimolle välipalaa siksi aikaa,kun pyörähtää kaupungilla vaihtaan rengas setin.Tuon kyllä yleensä aika hoitaa kuntoon.....siis ei vahvaa hauista vaan mamman massanhankinnanEsim. ex-1100 zzr:n keulan jaksoi painaa keskituella ollessaan ilmaan yhdellä kädellä kauhukahvasta..sää oot vahva...![]()
![]()
mulla istu 48kg emäntä takatelineellä eikä etupyörä hievahtanutkaan maasta c-mallissa...![]()
toki sitäkin(pyörää) sitten nostettiin tunkilla putkiston alta ilman vaurioita...
Niin, keskemmältä tukemalla jää vähemmän putkesta nostettavaa, eiköhän sen pitänyt tulla tässä kontekstilla ilmi. Ero on hetikohta paljon kun tullaan swingin päästä puoli metriä kohti massan keskipistettä.Taittuvistakin tapeista voi nostaa jos vaihtaa tapit ensin puolelta toiselle (eli taittuvat alaspäin).Jäykillä jalkatapeilla oleva on helppo, jerrykannut on normaalisti sopivan korkuiset, itselläni on pienet autopukit jotka toimii hienosti. Ilman jäykkiä jalkatappeka suosittelen työntämään terästangon taka-akselin pultista läpi ja siitä autopukeilla tai jerryllä.
Tosin ei se paljoa keulan nostamisessa auta, kun useimmissa pyörissä tapit ovat enemmän painopisteen takana kuin edessä.