• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zippana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle... - ...motoristille

• kyllä

Ääniä: 5 83,3%
  • ei

Ääniä: 1 16,7%

• Ääniä yhteensä
    6

Zippana

New member
Olen törmännyt omituiseen asiaan ajellessani kesähelteillä T-paidassa ja farkuissa. Vastaan tulevat motoristit eivät morjesta takaisin. Silloin kun on Dainesen nahkarotsi päällä niin käsi nousee 99%:lla vastaantulijoista. Hyvä jos 1/3 vastaantulijaa morottaa takaisin jos ajovarustuksena on t-paita ja farkut.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jos mälli tulee mutta kaupungissa 40km/h ajellessa ei viitti hikoilla ja haista paskalle kun shoppailee yms.
Mikä siinä mahtaa muita vituttaa jos joku on yhtä tyhmä kuin minä ja ajelee helteellä kypärä ainoana suojavarusteena, kommentteja?

Tietenki nousee!
thumbs-up.gif

Tottakai nousee.Ei se frakkikaan kovin hyvä setti ole,ja mp-poliisikin morjesti takas...

Kyl maar nousee.
Ehkä vähän voi sormeaan heristää siinä samalla.
Mutta se on jokaisen asia, mimmosella varustuksella liikkuu.
Niinkuin joku jo sanoi.
Ei ole multakaan pois, jos lipat vetää, ja iho on rullalla.

Eilen tuli Leppävaarassa joku vastaan jollain nakulla varusteinaan t-paita ja shortsit. Morjestin kyllä. Lähinnä hymyilytti. Muiden pukeutuminen ei aiheuta mussa mitään paheksunnan puuskaa.
tounge.gif

Tottakai nousee
buttrock.gif
tulee ajeltua itsekkin vähän missä sattuu varustuksessa kun on lämmintä
inlove.gif

Ainoa jota olen jättänyt morottamatta varusteiden vuoksi oli parkissa liikennettä katsllut viiksekäs GoldWing-kuski avokypärässä, peililaseissa ja uimahousuissa. Jotenkin välillemme ei muodostunut sidettä...

Nouseehan se, vaikka paneehan se asu ihmettelemään. Kioskillehan
minä vain jne.....

Kyllä nousee. Ei mullakaan ole kuin shortsit ja huppari kun näillä keleillä töihin meen  
tounge.gif

Tokkiinsa... oli sitten pilkkihaalari tai ilkosillaan...

Olen tuohon pari kertaa ollut törmäävinäni: nirppanokka kyllä nousee vastaan uusimmassa Rukassa huomioliivi päällä ja hammassuojat suussa ajavalta kanssaveljeltä/siskolta, mutta ei käsi. Saattavathan nuo tietty olla vain tilastopoikkeamaakin, sen verran harvoin hellettä...

-hh-

aina lapa pystyyn! aijoi kaveri sit munasilleen tai pilkkihaalarit päälllä.. mutta faktahan on että ku jengi innostuu pommittamaan ja sattuu näitä slämejä ni voi sitä t-paita raukkaa.. tietenki mukavempi pitää kunnon tuuletus helteellä
033102beer_1_prv.gif

Kyyllä kai. Itse en kyllä ajelis kun munat kiehuis pyörän puhaltaessa sata-asteista ilmaa katteiden välistä. Tekee välillä pahaa kunnon housutkin jalassa
biggrin.gif

Back