Ny tarttes sa a uus kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikervepsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikervepsu

New member
Etsin sellaista kypärää mikä olisi avattava ja siinä olisi sellainen hengityksen ilman ohjain. Se kuulemma estää sitä ettei visiiri huurru. Ihan kun siinä olisi happinaamari laitettu kypärän sisään. Moottorikelkoille sellainen kuulemma on. Mistä mahtaisin sellaisen löytää joka olisi sopiva prätkä ajeluun? Olisiko jollakin sellainen käyttämättömänä? Samalla siinä voisi olla kypärän sisään intergoitu aurinkovisiiri. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä kyseisestä kypärästä?

sport05.gif
smile_org.gif

Mulla oli tuommonen hengitysilmanohjain vanhassa Nolanissani, eikä sen toiminta kyllä vakuuttanut kylmällä/kostealla kelillä... Parhaiten toimii "Pin-lock"-tyyppinen tuplavisiiri.

Aurinkovisiiri sitten taas mulla on nykyisessä Suupertin J1 avopotassa, mutta se jää mun mielestä alhaalla ollessaan liian ylös ainakin mun ruukussa. Saman asian ajaa, tai vieläpä paremmin, pätkä mustaa teippiä visiirin yläosaan teipattuna ja aurinkolasit. Turhaa hifistelyä mun mielestä koko aurinkovisiiri. Saattaa toki toimiakin muissa Suupertin malleissa ja kokonaan toisen valmistajan potissa...

Etsin sellaista kypärää mikä olisi avattava ja siinä olisi sellainen hengityksen ilman ohjain. Se kuulemma estää sitä ettei visiiri huurru. Ihan kun siinä olisi happinaamari laitettu kypärän sisään. Moottorikelkoille sellainen kuulemma on. Mistä mahtaisin sellaisen löytää joka olisi sopiva prätkä ajeluun? Olisiko jollakin sellainen käyttämättömänä? Samalla siinä voisi olla kypärän sisään intergoitu aurinkovisiiri. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä kyseisestä kypärästä?

sport05.gif

smile_org.gif
Kelkkakypärissä on yleensä tuplavisiiri ton möykyn lisäksi jolloin ne ei huurru.Sama homma on kelkkalaseissa.Oli vaan pakko kirjoittaa vaikkei varsinaista hyötyä ollut kuin offtopic muodossa.
Kiitos ja anteex
baaa.gif

Back