Tenere-Heikki
New member
Näin "junantuomalle" ei vielä Espoon nyrkkipajatarjonta hallussa, eli mistäpäin kannattaisi alkaa kysellä, kun työnä olisi tehdä alumiiniseen T-kappaleeseen pari kierteytettyä reikää (M6) lampun- / mittaristonkiinnikkeille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1käyt sillä rahalla ostamassa semmoisen kierretappisarjan. harjoittelet ekana pariin osaan ja sitten teet siihen alumiiniseen itse. on helppoa ja nopeaa.. isket kuule kappaleen tukevasti kiinni pöytään. 5mm poranterällä nätti reikä ja siihen tekemään.. leikkuu öljyä tai vaikka vanhaa moottoriöljyä siihen kaveriksi.
P.S. Minkäslaisia mopoliikkeitä Espoossa on? mitenkäs muu tekeminen siellä? itse muutan sinne kanssa viikonpäästä.
käh käh, eikös se mee niin et metalliin ku metalliin tehdään puikolla merkki ennen poraustatarvitsee kunnon iskun pistepuikosta ennen porausta
Mulle on isot pojat opettanu, et alumiinia kun työstää, niin pitäs käyttää Sinolia leikkuunesteenä...5mm poranterällä nätti reikä ja siihen tekemään.. leikkuu öljyä tai vaikka vanhaa moottoriöljyä siihen kaveriksi.
Kierteitä tehdessä tarvitaan kunnon voitelua. Tenttua ei aina tarvitse käyttää ulkoisesti. Riippuu työstettävästä kohteesta ja kaikesta sen sellaisesta.sanoi:Mulle on isot pojat opettanu, et alumiinia kun työstää, niin pitäs käyttää Sinolia leikkuunesteenä...
Käh, käh, ei mee niin.käh käh, eikös se mee niin et metalliin ku metalliin tehdään puikolla merkki ennen poraustatarvitsee kunnon iskun pistepuikosta ennen porausta![]()