Nyt tarkkana siellä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dabster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

dabster

New member
Ajelin tuossa pari tuntia sitten täällä turkkusen lähistöllä "pikkutietä" jossa 60 rajoitus, kyseinen tie on kuitenkin hyvin rauhallinen eikä sen varrella ole oikeastaan edes asutusta. Tästä johtuen tuolla tiellä ajetaan yleensä jonkin verran yli rajoitusten allekirjoittanut mukaan lukien.

Mutkaan tullessa minua ajoi vastaan customi-kuski ja nostin lapaa kaffarille - ei vastausta ja kirosinkin mielessäni että vois sitä nyt edes moikata kun koko tiellä ei kulje ketään muita kuin minä ja tuo heppu. Heti mutkan loppupuolella katsoin seuraavaan risteykseen ja näin kaukana kaksi henkilöä seisoskelemassa siellä, himmasin kaasusta vielä entisestään..

Ajelin lähemmäs, niin toinen henkilöistä alkaa heiluttaa kädellään ja kappas, setä sinitakkisethan ne siinä fööni kädessä. Olin että voi nyt sun maan helevetti, tuliko tästä nyt sakot.. Tutkaa pitelevä poliisi käveli pyörän luokse ja sanoi, että oli vähän kiikun kaakun että ajoit liian lujaa. Sanoi siihen vielä, että katsoppas vastaisuudessa tarkemmin sitä mittaria ja osoitti kierroslukumittaria, kunnes huomasi että nopeutta katsotaan tuossa laitteessa digimittarista. Tokaisin siihen, että jatkossa ollaan tarkempia ja matka sai jatkua ilman sen kummempia.

Mitä tästä opimme, tehotarkkailu on alkanut ja se on näköjään ulotettu myös sellaisille teille missä ei siihen kuuna päivänä uskonut törmäävänsä. Siispä pidetään ne kortit siellä taskussa, minäkin yritän parhaani
cool.gif

PS. jos customi-kuski lukee tätä, saitko sakot vai mikä niin vitutti ettet morjestanut tai huikannut että himmaas hiukan??

Varmaan se naama muikeana odotti ettäs kohta saat sitä mitä ansaitset muovikuulallasi
033102bebe_1_prv.gif

Itse en äitini nimeen tuollaiseen syyllistyisi,mutta en tuollaista ihmeenä pitäisi
033102ass_1_prv.gif
sille customi pellelle ja kivat sulle,että muovi pysyi taskussa....

Ite kävin tossa pari tuntia sitten vetelemässä paikallisilla mutkapätkillä. Hieman piti happea mopolle antaa, mutta kiviä ja kuoppiakin sai väistellä/varoa.

Muistakaa ajaa ajatuksen kanssa tehovalvonta viikon vuoksi ja myös, että ei huonon tien takia mee pöpelikköön.

Jos oli customi-kuski just ottanut maksullisen nopeuslukeman
crazy.gif
niin ei sit varmaan enää käsi noussu ku oli kaikki veri menny siihen ky*pään otsassa..
pftroest.gif

Onneksi useilla customi-kuskeilla avo-mallinen potta niin mahtu kypärä takasin päähän...
idea3.gif

Naapuri ei eilen morjestanu postilaatikolla.
Vi**u mikä pelle. En varppina puhu sille enää koskaan. Enkä leiki sen kaa.
tounge.gif

kerro ihmessä mikä tie oli kyseessä. Olisihan tuokin mukava tietää näin paikkakuntalaisena...

Kehä 3:lla näytti kanssa pärräpoliisi pitelevän tutkaa. Oli aika erikoisessa mestassa. Tikkurilan jälkeen kun menee itään päin tulee loiva nousu ylämäkeen. Siellä mäen päällä oli polliisi keula lännen suuntaan aivan keskikaiteen vieressä. Itse ajoin kotilolla siihen tutkaan Gps:n mukaan nopeutta 92Km/h joten ei ainankaan ihan pienestä perään lähtenyt. Kaipa odotteli että joku vetomies tulisi.

Jep,valvonta on päällä.Tiistaina kirjottivat sakot Auran liepeillä ja ihan aiheesta, 123/100:sen alueella,no kärsittävä on kun ajaa muoviluotia jossa nopeus ei tunnu
tounge.gif

Varmaan se naama muikeana odotti ettäs kohta saat sitä mitä ansaitset muovikuulallasi  
033102bebe_1_prv.gif

Itse en äitini nimeen tuollaiseen syyllistyisi,mutta en tuollaista ihmeenä pitäisi  
033102ass_1_prv.gif
sille customi pellelle ja kivat sulle,että muovi pysyi taskussa....
Linja pitää juu... Olisiko mieleen juolahtanu että saattaa sitä ajatus olla muualla kuin kuikuilla ympäriinsä näkyykö moikattavia ? Se vaan on sitä elämää ei sen enempää, hankippa omasi pian, jos vaikka jäi huomaatta.

Naapuri ei eilen morjestanu postilaatikolla.
Vi**u mikä pelle. En varppina puhu sille enää koskaan. Enkä leiki sen kaa.
tounge.gif
Morjestit siis sitä naapuria ja kehtasi perkele olla moikkaamatta takaisin?
omg.gif

Fixxah: Littoistentie, lähellä moottoritiesiltaa(Piikkiö).

kane80: Vastaan roskakuskin puolesta, jos ei täysin tyhjällä tiellä näe ainoan vastaantulijan selvää morjestusta, kannattaisi kaikkien turvallisuuden nimissä hommata lasisilmät tai vaihtaa harrastusta esim. pistekirjoitukseen.

Se on saattanut nähdä sinut aikaisemmin tai myöhemmin ja se tassun nosto jäi siihen väliin, mistä sen tietää ? En minä ainakaan jää toljottelee vastaan tulijoita, riittää pelkkä havainnointi että joku tulee, tuskin se käsi siellä pitkään ojossa on? Eli ne on pieniä hetkiä ja silloin saattaa asia jäädä huomioitta, oli sitten lasisilmät tai ei.

Sitten on se mahdollisuus jonka jokainen lienee tietää, että ei löydy lakia morjenstamiseen, se on meidän omassa päätöksessä nouseeko tassu vai ei.

Sitä mä vaan ihmettelen noita muutamia kommenteja lukiessa, että eikö kotilo kuskit enää riitä, otetaan sitten customit kohteeksi? häh kiristääköhän vähän liikaa joillain ?

Tehovalvonnasta ilmoitettiin jo eilen. Tänään sen huomasin kun lähdin ajamaan. 4 kertaa oli poliisi vastassa, yksi poliisi oli pysäyttänyt yhden autoilijan. Minä taas ajoin enimmäkseen rajoitusten mukaan joten minua ei pysäytetty.

OT:
Haittaako se nyt kuitenkaan niin paljoa ettei joku moikkaa? En minä ainakaan siitä loukkaannu, ehkä pikkuisen vaan ajattelen "No älä sitten moikkaa jos se on liikaa vaadittu/pyydetty, oma valintasi".

Vaikka myönnän kyllä etten itsekkään eilen aina moikannut. Syyt: katsoin eri suuntaan, olin hieman fiiliksissä ja katseeni oli välillä lukkiutunut eteen omalle kaistalle.
Sitten se yleisin syyni: olen valoherkkä mies joten aina kun esim. aurinko paistaa kohti niin joudun kääntämään pääni toiseen suuntaan niin en häikäisty tai ettei silmäni ärsyynny.

Tehovalvonnasta ilmoitettiin jo eilen. Tänään sen huomasin kun lähdin ajamaan. 4 kertaa oli poliisi vastassa, yksi poliisi oli pysäyttänyt yhden autoilijan. Minä taas ajoin enimmäkseen rajoitusten mukaan joten minua ei pysäytetty.

OT:
Haittaako se nyt kuitenkaan niin paljoa ettei joku moikkaa? En minä ainakaan siitä loukkaannu, ehkä pikkuisen vaan ajattelen "No älä sitten moikkaa jos se on liikaa vaadittu/pyydetty, oma valintasi".

Vaikka myönnän kyllä etten itsekkään eilen aina moikannut. Syyt: katsoin eri suuntaan, olin hieman fiiliksissä ja katseeni oli välillä lukkiutunut eteen omalle kaistalle.
Sitten se yleisin syyni: olen valoherkkä mies joten aina kun esim. aurinko paistaa kohti niin joudun kääntämään pääni toiseen suuntaan niin en häikäisty tai ettei silmäni ärsyynny.
Eilenhän se alkoi vai oliko toissapäivänä jopa?

Ja eipä ainakaan mun maailmaa kaada, jos joku ei morjensta. Samantien unohdan koko asian.. tykkään kyllä itse tassua nostella ja hyvin tulee takaisinkin päin.

Välillä se on kyllä sitä, että pitäs ajaa vasen käsi kokoajan sivulla, kun pyöräkantaa alkaa jo olla kohtuu määrä.

- P

yx vitun hailee jos nykyään ei morjestella,pyöriä on niin paljon.hd kuskeiltahan toi morjestuksen puuttuminenhan on täysin itsestäänselvyys,nehän ajaa AMERIKKALAISTA pyörää.

Tätä rataa kun kyykky kuskit morkkaa tälläkin foorumilla customit tehottomiks rautakasoiksi ja matkapyörät homosohviksi, niin sitä saa mitä tilaa...
Ei mikään ihme jos joku tuppervara jää huomaamatta!!!
Mikähän into kyykky kuskeilla on morkata muita pyöriä
confused_orig.gif

Kuusysi pääs just ytimeen tuolla ameriikka kommentillaan...
nixweiss.gif
enemmän ne HD kuskit morjestaa meikäläistä suzuki kuskia kun kyykky kuskit?!

yx vitun hailee jos nykyään ei morjestella,pyöriä on niin paljon.hd kuskeiltahan toi morjestuksen puuttuminenhan on täysin itsestäänselvyys,nehän ajaa AMERIKKALAISTA pyörää.
Kyllä mulla on hanska toiminut ihan kiitettävästi ja samoin muilla tutuilla H-D kuskeilla, sanoisin että useammin on jäänyt kyykkykuskeilta morjenstamatta.

Jaa mutta nehän ajaakin JAPANILAISTA pyörää ja hävisivät sodan. Sehän niitä nipponin poikia kismittääkin.
Eli hanki elämä.

Back