Nytpä on pyörävaras kiinni...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Maxxi

New member
Elikkä tosiaan tuo minun cebari pöllittiin heinäkuun alussa niinkuin siitä täälläkin mainitsin. Nyt sit tosiaan on tekijä jäänyt kiinni ja ens viikon perjantaina ois käräjät edessä. Kaveri on joku 21-vuotias narkkari kuopiosta ja ennen tätä tapahtumaa oli jo ehdonalaisella. Yllätyksenä tuli kyllä kuinka monesta rikoksesta sitä syytetään. Minun pyörävarkaus ei ollu todellakaan ainut. Sen lisäksi kaveri oli 4kk aikana varastanut yli 20 autoa, saanut syytteen amfetamiinin hallussapidosta yms. Toivottavasti tulee paljo kakkua eikä pääse millään 1 vuoden istumisella, linnaan se tosiaan joutuu ja onkin jo siellä, nyt vaan käräjillä katsotaan kuinka pitkään.

Näitä joutus kyllä itse kouluttamaan että jotai oppisivat, prkl
mad.gif

Nää on näitä... Mun auton ikkuna pistettiin omassa parkkihallissa paskaks ja takapenkiltä vietiin kaks kassia kukaruukkuja!!!!! Valvontakamera nauhotti koko tapahtuman ja tekijä jäi kiinni. Tekijällä oli kanssa muutama kymmenen vastaavaa rikosta tilillä ja oli ehdonalaisella... tiedä sitten vaikka olis sama kaveri...

Jiiihhaaa! Nyt vaan peukut pystyyn että kakkua tulee ja riittävästi. Vaikka mitäs se tommosille saatanan piripäille opettais.

mitä prkl!!..mun pyörä varas saatiin kiinni kesäkuun alussa ja sitä odottaa myös monta muuta syytettä. Siitä huolimatta päästettiin vapaaksi ja on 99% varmuudella yrittäny nyt uudestaan pölliä mun pyörän... mut eipä kuulu käräjiä....että näin täällä Espoossa.
veryangry.gif
..Mutta hieno homma et sun varas saadaan vastuuseen
thumbs-up.gif

Mukava kuulla että edes joskus jää varkaat kiinni. Toivottavasti kaveri saa kunnon tuomion, korvauksia häneltä tuskin irtoaa...  
nixweiss.gif

Toivottavasti nyt saa kunnon rangaistuksen, tosin tämä valtiohan ei sellaisia tunne mistään rikoksista...  
mad.gif

Voi raukkaa. Se on varmaan niin väärin ymmärretty ja yksinäinen.
Sillä lie surullinen lapsuus ja kauheat vanhemmat. Leluillakaan ei
ole rassukka ikinä päässyt leikkimään ja nyt sitten, kun se olis
saanut sun separin leluksi ja ne muutamat autokin, niin sitten
sitä heti siitä syytetään ja sille ollaan ilkeitä. Sen vapauttakin
varmaan on rajoitettu. Sellaisestahan saa traumoja ja miten
sellainen poloinen siten voi elää elämäänsä etiäppäin
tulevaisuudessa. Kyllä sille varmaan pitäis rahaa kerätä ja joku
hyvä työpaikka ettiä. Jos ne panee sen vaikka vankilaan, niin
kyllä jonkun naisen kannattais sille kirjoitella ja mennä vaikka sen
kanssa naimisiin. Ensimmäisen vuoden vuokrakin pitäis varmaan
sille valmiiksi maksaa. Eihän sitä ihminen ihan tyhjästä voi
ponkaista elämään.Varmaan sitä ahdistaa, kun yhteiskunta on
niin ilkee eikä ymmärrä.
biggrin.gif

Edith: tyjopa

Toivottavasti nyt saa kunnon rangaistuksen, tosin tämä valtiohan ei sellaisia tunne mistään rikoksista...  
mad.gif
Juu, ei taida tuntea.. Alle kahden vuoden tuomiolla taitaa päästä avovankilaan vai mikä hemmetin työleiri se nyt olikaan. On lämmin katto pään päällä, ruokaa riittää ja palkkaakin maksetaan siellä olosta jos vaan viittii töitä tehdä
crazy.gif
Ja paikka on kaukana "oikean vankilan" oloista.
Mikä parasta, toiset tekee pikkurikoksia vain sen takia, jotta pääsevät kyseiseen paikkaan ja yhteiskunta elättää..

Noh, hyvä juttu joka tapauksessa että jäi kiinni.

Ihmeenä pitäsin jos linnaan joutuu. Sakkoja ja lisää ehdonalaista...eli käytännössä ei rangaistusta. On se kumma homma miten surkea suoja Suomessa on yksityisellä omaisuudella...vai onko sitä ollenkaan?

Back