Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Öhlinsin ja WP:n tuotteisiin voi luottaa, muita voi kokeilla kantapään kautta...Osta Öhlari, ei tarvii enää murehtia woblauksista. Kallishan se on, mutta ainakin omassa pelissä joka sentin arvoinen.
Onkos hyviä vinkkejä antaa öljyn vaihdosta?hinta-/laatusuhteeltaan parasta on, kun otat ja vaihdat siihen alkuperäiseen ohjausiskunvaimentimeen jäykemmät öljyt.
Gixxerin orggisdamperi ei kuulemma estä woblauksia, Öhlari sen taas tekee. Siitä sen huomaa. Kuten sanottu, omassa pelissä (zx-6r -03) joka on kohtuu herkkä woblaamaan loppu keulasta elo täysin kun Öhlinsin ruuvasi nokalle. Suosittelen.Mistäs kummasta sen tietää, onko joku Öhläri parempi kuin alkuperäinen? Omassani ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ravistuksia missään vaiheessa, vaikka etupyöräkin on joskus hieman keventynyt. Eikä tunnu paikallaan mitenkään jäykältä käännellä. Miten siitä vielä parannetaan?
Nykyisen Gixxerini orkkis-ohjausiskari on ihan täys **ska verrattuna siihen säädettävään Öhlariin jonka laitoin entiseen Rykköseeni.. Ehkä tässä on tarpeeks selvä vastausMistäs kummasta sen tietää, onko joku Öhläri parempi kuin alkuperäinen? Omassani ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ravistuksia missään vaiheessa, vaikka etupyöräkin on joskus hieman keventynyt. Eikä tunnu paikallaan mitenkään jäykältä käännellä. Miten siitä vielä parannetaan?
Jos käyt radalla ja vauhtisi vähän nousee, niin orggisiskari alkaa jakelemaan aika ikävästi. Alkuperäinen ei vaan ole riittävän jäykkä/nopea ottamaan vastaan ratarenkaan pitoa. Pikkuisiin etupään kevennyksiin katuajossa ja pyörän ollessa pystyssä se on varsin OK. Perusajoon sitä tuskin kannattaa vaihtaa. Itse olen ajanut sillä yhden kisankin, kun varsinainen iskarini hajosi.Mistäs kummasta sen tietää, onko joku Öhläri parempi kuin alkuperäinen? Omassani ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ravistuksia missään vaiheessa, vaikka etupyöräkin on joskus hieman keventynyt. Eikä tunnu paikallaan mitenkään jäykältä käännellä. Miten siitä vielä parannetaan?
Eipä oikeastaan...Nykyisen Gixxerini orkkis-ohjausiskari on ihan täys **ska verrattuna siihen säädettävään Öhlariin jonka laitoin entiseen Rykköseeni.. Ehkä tässä on tarpeeks selvä vastausMistäs kummasta sen tietää, onko joku Öhläri parempi kuin alkuperäinen? Omassani ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ravistuksia missään vaiheessa, vaikka etupyöräkin on joskus hieman keventynyt. Eikä tunnu paikallaan mitenkään jäykältä käännellä. Miten siitä vielä parannetaan?![]()
Se ei vaan vaimenna, keula ravistelee silti.. Viimeks tänään +200 vauhdista hyvä ettei lähteny käsistä. Öhlari vaimensi kunnolla.. Seuraava ostos taitaa olla WP:n tai Öhlarin oikea vaimentaja, toi orkkis joutaa romukoppaan...Eipä oikeastaan...Nykyisen Gixxerini orkkis-ohjausiskari on ihan täys **ska verrattuna siihen säädettävään Öhlariin jonka laitoin entiseen Rykköseeni.. Ehkä tässä on tarpeeks selvä vastausMistäs kummasta sen tietää, onko joku Öhläri parempi kuin alkuperäinen? Omassani ei ainakaan ole ollut minkäänlaisia ravistuksia missään vaiheessa, vaikka etupyöräkin on joskus hieman keventynyt. Eikä tunnu paikallaan mitenkään jäykältä käännellä. Miten siitä vielä parannetaan?![]()
![]()
Mulle riitti yksi paha wobblaus(vauhtia vähän vajaa 200) ostopäätöksen tekemiseen. En uskaltanut jäädä odottelemaan josko seuraava jopellus päätyisi jo lippaan. Kärsin Öhlarista tuolloin 450 eur vähän käytettynä, mutta en ole katunut päätöstä. Nyt tosiaankin uskaltaa kantata röykkyjenkin yli ihan eri asenteella kun tietää että keula ei tee mitään odottamatonta.Se ei vaan vaimenna, keula ravistelee silti.. Viimeks tänään +200 vauhdista hyvä ettei lähteny käsistä. Öhlari vaimensi kunnolla.. Seuraava ostos taitaa olla WP:n tai Öhlarin oikea vaimentaja, toi orkkis joutaa romukoppaan...
Joo, näin tekee? Esim. Motoparkin pääsuoran shikaanista kun tyrkkää n. 230 ulos, ohjaus tekee ikäviä liikkeitä?!Se ei vaan vaimenna, keula ravistelee silti.. Viimeks tänään +200 vauhdista hyvä ettei lähteny käsistä.
Kuten sanottu, ei sitä parempaa ohjausiskaria tarvi juurikaan muualla kuin radalla, jos keulaa nyt ei väkisin yritä saada taivasta kohti. Katukäyttöön tuo orggis on aika OK, kunhan siihen vaihtaa öljyt/ilmaa sitä. Minulla se toimi katupyörässä OK, ja tulipa katupyörällä ajeltua äppärääkin hieman alle 1.30 ilman mitään massiivista hässäkkää.Jaa. No, mulla ei ole ravistellut edes kahdessasadassa, eikä muissakaan vauhdeissa. Taidan pysytellä tässä siis.
lähdin vaan ilokaasuilla työntämään loivasta mutkasta ulos hana pohjassa n. 160km/h lähtönopeudella, niin keula otti jostain epätasaisuudesta itseensä ja hakkas käsille oikeen huolella vähän aikaa
OK, jos noin ajaa kadulla, niin suosittelen lämpimästi parempaa ohjausiskaria.Eikä mikään kauhea kanttaus ja kova ulostulo epätasaisessa mutkassa tms, lähdin vaan ilokaasuilla työntämään loivasta mutkasta ulos hana pohjassa n. 160km/h lähtönopeudella, niin keula otti jostain epätasaisuudesta itseensä ja hakkas käsille oikeen huolella vähän aikaa... Vastaavaa tapahtuu myös ilman ilokaasuttelua..