Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On taulut tarkkoja mutta se kiinnostaa mistä löysit taulun, joka yleensä mittaa pyörän nopeutta? Vai roikuitko kotilon puskurissa kiinniVoiko tienvarsilla oleviin nopeusnäyttöihin luottaa? Itselläni mittauspisteessä nopeusnäyttö ilmoittaa aina eri nopeuden kuin pyörän nopeusmittari näyttää. Ero voi olla jopa 7km/t vähemmän. Ei viitsisi kalibroida poliisin tutkalla.
mikkeli valtatie 5 pohjoisen suuntaan löytyy ainakin taulu joka mittaa mopon nopeuden...On taulut tarkkoja mutta se kiinnostaa mistä löysit taulun, joka yleensä mittaa pyörän nopeutta? Vai roikuitko kotilon puskurissa kiinniVoiko tienvarsilla oleviin nopeusnäyttöihin luottaa? Itselläni mittauspisteessä nopeusnäyttö ilmoittaa aina eri nopeuden kuin pyörän nopeusmittari näyttää. Ero voi olla jopa 7km/t vähemmän. Ei viitsisi kalibroida poliisin tutkalla.
?![]()
Omassa pyörässä mittarivirhe oli 8% 100km/h ajettaessa. Speedohealerilla asia korjaantui ja nopeusnäyttö näyttää oikein vaikka vaihtaa ketjun ratastusta.![]()
Vai siellä etelässämikkeli valtatie 5 pohjoisen suuntaan löytyy ainakin taulu joka mittaa mopon nopeuden...On taulut tarkkoja mutta se kiinnostaa mistä löysit taulun, joka yleensä mittaa pyörän nopeutta? Vai roikuitko kotilon puskurissa kiinniVoiko tienvarsilla oleviin nopeusnäyttöihin luottaa? Itselläni mittauspisteessä nopeusnäyttö ilmoittaa aina eri nopeuden kuin pyörän nopeusmittari näyttää. Ero voi olla jopa 7km/t vähemmän. Ei viitsisi kalibroida poliisin tutkalla.
?![]()
Omassa pyörässä mittarivirhe oli 8% 100km/h ajettaessa. Speedohealerilla asia korjaantui ja nopeusnäyttö näyttää oikein vaikka vaihtaa ketjun ratastusta.![]()
siis pohjoisessa...Vai siellä etelässämikkeli valtatie 5 pohjoisen suuntaan löytyy ainakin taulu joka mittaa mopon nopeuden...On taulut tarkkoja mutta se kiinnostaa mistä löysit taulun, joka yleensä mittaa pyörän nopeutta? Vai roikuitko kotilon puskurissa kiinniVoiko tienvarsilla oleviin nopeusnäyttöihin luottaa? Itselläni mittauspisteessä nopeusnäyttö ilmoittaa aina eri nopeuden kuin pyörän nopeusmittari näyttää. Ero voi olla jopa 7km/t vähemmän. Ei viitsisi kalibroida poliisin tutkalla.
?![]()
Omassa pyörässä mittarivirhe oli 8% 100km/h ajettaessa. Speedohealerilla asia korjaantui ja nopeusnäyttö näyttää oikein vaikka vaihtaa ketjun ratastusta.
. Oulu - Kemi välissä on 4 taulua, joista yksikään ei ole mitannut ainakaan minun pyörää (GSX1400).![]()
Edit: typo
Tampere - Kangasala välillä on yksi, joka näyttää myös pyörän nopeuden.siis pohjoisessa...Vai siellä etelässämikkeli valtatie 5 pohjoisen suuntaan löytyy ainakin taulu joka mittaa mopon nopeuden...On taulut tarkkoja mutta se kiinnostaa mistä löysit taulun, joka yleensä mittaa pyörän nopeutta? Vai roikuitko kotilon puskurissa kiinniVoiko tienvarsilla oleviin nopeusnäyttöihin luottaa? Itselläni mittauspisteessä nopeusnäyttö ilmoittaa aina eri nopeuden kuin pyörän nopeusmittari näyttää. Ero voi olla jopa 7km/t vähemmän. Ei viitsisi kalibroida poliisin tutkalla.
?![]()
Omassa pyörässä mittarivirhe oli 8% 100km/h ajettaessa. Speedohealerilla asia korjaantui ja nopeusnäyttö näyttää oikein vaikka vaihtaa ketjun ratastusta.
. Oulu - Kemi välissä on 4 taulua, joista yksikään ei ole mitannut ainakaan minun pyörää (GSX1400).![]()
Edit: typoite asun mikkelistä reilu 100km etelään ja täällä ei kans taulut näytä mitään mopolle....![]()
Taitaapi riippua autosta, itse siitä ajan lähes päivittäin, ja aina kun näyttää (autolle), on nopeus 1:1 GPS:n näytämään. Mopedeillehan nuo näyttää sitten (molemmat suunnat, eli Kirjalan taulu etelään ajaessa) ihan sieltä tännepäin, eli ei mitään käryä kuinka paljon mittarivirhe on. Siksipä kai on turvallisinta ajaa 20kmh yli ettei tule laiskimmat dieselit ohi.Tuo kyseinen mikkelin taulu näyttää välillä 20km/h vähemmän kuin auton mittari, välillä lähemmäksi, välillä ei mitään. Taulu on viallinen.
Yksi aamu ajettiin puuauton kanssa peräkkäin, molemmat ~85km/h, näytti molemmille vauhtia 60. Monesti olen ajanut yöllä rekalla henkilöauton kanssa peräkkäin, reilulla välillä ja taulu näyttää henkilöautolle jonkun lukeman ja minulle ei mitään. Tuntuu että tuo valikoi kenelle näyttää ja mitä. En itse pitäisi kovin luotettavana tuota pohjoista taulua. Jyväskyläntien risteyksen lähellä oleva taulu taas näyttäsi toimivan melko vakaasti. En ole kyllä koskaan saanut kumpaakaan taulua näyttämään mopolle lukemaa, vaan lienee muovia tuossa minun mopossa enemmän kun rautaa.Taitaapi riippua autosta, itse siitä ajan lähes päivittäin, ja aina kun näyttää (autolle), on nopeus 1:1 GPS:n näytämään. Mopedeillehan nuo näyttää sitten (molemmat suunnat, eli Kirjalan taulu etelään ajaessa) ihan sieltä tännepäin, eli ei mitään käryä kuinka paljon mittarivirhe on. Siksipä kai on turvallisinta ajaa 20kmh yli ettei tule laiskimmat dieselit ohi.Tuo kyseinen mikkelin taulu näyttää välillä 20km/h vähemmän kuin auton mittari, välillä lähemmäksi, välillä ei mitään. Taulu on viallinen.