Olenko huono motoristi...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NiB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NiB

New member
Niin, alko vähän v*tuttamaan toi sateessa ajelu joten otin talviauton pyörän kylkeen tohon pihaan ja vakuutuksiin  
sad_orig.gif

Olin kuvitellu että  
sport05.gif
ensilumille asti  
cool.gif
mutta rupes sade jo vähä ketuttamaan.

Kuinkas monella on molemmat (auto ja pyörä) koko kesän käytössä?

Niin, alko vähän v*tuttamaan toi sateessa ajelu joten otin talviauton pyörän kylkeen tohon pihaan ja vakuutuksiin  
sad_orig.gif

Olin kuvitellu että  
sport05.gif
ensilumille asti  
cool.gif
mutta rupes sade jo vähä ketuttamaan.

Kuinkas monella on molemmat (auto ja pyörä) koko kesän käytössä?
Mulla on molemmat, johtuu siitä ettei mun mopo ole kuormajuhta.
biggrin.gif

Molemmat on vakuutuksissa kesällä. Justiin tulin ruisailemasta. Oli oikein älyttömän hyvä keli ajella
biggrin.gif

Meillä vanha Saabi (ympäri vuoden)ja kaksi Kawasakia (kesäajan)koko ajan liikenteessä.
Auto hotkii kyllä molempien pyörien edestä benziiniä, sama ajaako kahdella pyörällä vai yhdellä autolla, saman verran palaa gasoa.
Tosin pyörällä ajosta nauttii, vaikka sateella Saappi houkuttelee ratin taakse.
Jälkikasvun siirto paikasta A - B helpompaa autolla.

Auto on ympärivuotisessa käytössä, jos en tarvitsisi töissä autoa niin pyörällä ärjäisin

Kumpikin on liikenteessä ja talvella ei kumpaakaan. Talvella sitten v**ttaa ja irvistelee kun ei oo millä liikkuis
mad.gif

Kyllä molemmat on liikenteessä pahimpaan aikaan kakskin kotiloa maksus yhtä aikaa    
withstupid.gif
withstupid.gif

2 autoa, joista toinen menee seisontaan kun mopolla alkaa vakuutus. Syksyllä sitten toisinpäin...
lookaround_orig.gif

Vankkurit ja fillarit on kaikki käytössä kesän ajan ja talvella vankkurit valittaa mut kulkee.
tounge.gif

Jaa sinä huono motoristi? Arvatkaapa mitä minä olen sateen kyllästyttämänä miettinyt? Myyn mopon ja ostan auton, stana!
eek.gif
tounge.gif

Molemmat liikenteessä
smile_org.gif
On helpompi viedä muksut autolla hoitopaikkaan kerralla, kuin että jokainen mopottimen kyydissä yksitellen
biggrin.gif
Tosin ovat niin pieniä että kerrankos sitä kruisailisi
062802moto_prv.gif
4 päällä
tounge.gif
Onneksi 2 vanhinta suoriutuu kävellen kouluun
crazy.gif

Pyörä kesällä ja paikallismuna talvella. Sattumalta asema lähellä.
Kuljetuksiin firman paku aina kun pomo ei huomaa.  
062802jumpie_prv.gif

Back