• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olenko mä viimeinen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m3ll0n
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

m3ll0n

New member
VoiVoiVoi... EI saa ajokautta avatuksi sitten millään. Joka päivä ku mun on pitäny ottaa pärrä ajoon niin aina sataa jotain p**kaa taivaalta... No voishan sen toki ottaa vakuutuksiin vaikka sataiskin, mut ku on toi budjetti tällä hetkellä niin tiukilla ettei viittis maksaa siitä et prätkä seisoo tallissa.. Tulis nyt kunnon lämpimiä päiviä niin vois alottaa kauden. Kokoajan vaan käyn lukee tätä foorumia ja kattoo tosta etusivulta tota ajosäätä. Mut tuntuu et se lupailee joka toiselle päivälle vettä.:itkupilli:

Onko mulla kohtalontovereita vai oonko mä todellakin viimeinen ketä ei ole vielä avannu ajokautta?

Kun olisikin kauden alku pelkästään säistä kiinni, oma pyörä seisoo tallissa ilman takaiskaria, eikä ole pienintäkään hajua, koska pääsee kasaamaan. Pääseehän sitä tietysti autollakin kulkemaan...

Et oo! mullon vielä kansi irti PRKL..
confused_orig.gif

Et oo!
Nyt nuhakuumeessa ja sit kax viikkoo työkomennuksella
confused_orig.gif

Mut vappuna mennään
sport05.gif

Kyllä täälläkin vielä kotona kärvistellään. Vappu on ajankohta, jolloin pitäisi "jyrähtää" kone käyntiin.
Vakuutus on kyllä aivan liian kallis vain seisottaa mopoa, kun ajamaan pääse ei hän, siis kelien puolesta!
Mopo olisi kyllä kunnossa  
smile_org.gif

Et ole ainoa! Ajattelin juuri mennä vaihtamaan öljyt ja suodattimen. Ehkä voisi pesaistakin. Katton sitten myöhemmin illalla, josko laittaisi jo ajoon vai ei... Aina on kerennyt ajamaan, mitä sitä suotta hötkyillä.

Mihis tässä kiire on valmiissa maailmassa...saakuta ku polttelee, kylmää pelkäävät luut vaan pistää kovaa vastaa. Ens viikolla on pakko...
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Maassa lunta ja jäätä...ainakin kaks viikkoo vielä....huoh...

Moips!
Täällä yksi kohtalontoveri lisää. Taidan olla kuitesakkin mukavuudenhaluinen ja odotella ens kuun alkuun ennenkuin otan pyörän liikenteeseen. Lunta se sataa vielä..
cool.gif

aloitin 28.3. ajokauden
cool.gif

just tulin nyt ajamasta tuolta helevetin räntäsateesta
biggrin.gif

näin täällä Oulussa..

Et oo ainut. Mulla on pyörä vieläkin pajalla. Saa nähä josko vappuna pääsis ajamaan.
nixweiss.gif

Täällä kans on viä kausi alottamatta. S**tanan stormi kun ei voi toimittaa viikossa edes hyllyssä olevaa tavaraa. Jollei huomenna oo ni
veryangry.gif

No mä ajan vasta korttia ja pärräkin puuttuu et ei mee vahvasti mullakaan  
bawling.gif
. No teoriakoe meni tänään läpi  
062802jumpie_prv.gif

Back