Oletko ajanut kännissä

Oletko ajanut kännissä -

• Olen, autolla tai pyörällä ja aiheutin kolarin ja sain tuomion

Ääniä: 0 0,0%
  • Olen, autolla tai pyörällä ja jäänyt kiinni ja saanut tuomion

• Olen, autolla tai pyörällä mut kiinni en oo jääny

• Olen, mutta vain pari kaljaa päässä (alle 0.5)

• Ehkä, krapula aamuna

• En

• Ääniä yhteensä
    0

Bobby-Digital

New member
Rehellisiä vastauksia onko tullu hölmöiltyä kännipäissään, niin saakelisti niitä rattijuoppoja jää kiinni ja minä kun en tunne yhtään.

Hyvä läppä, mutta saatko säädettyä pienllä kyllä vastauksella ruutu punaiseksi ja hakeudu hoitoon
033102beer_1_prv.gif

Harva se päivä tulee kurvailtua kännipäissään. Harmittaa vaan, kun tulee se alkolukko, jolloin pitää puhallella edellisenä päivänä selvinpäin auto täyteen ilmapalloja, että pääsee liikkumaan. Vai tuleeko niihin ilmaletkuihin jotkin huulitunnistimet?

Voi nois kokoontumisis sit säätää kyllä ihmisien ruutuja punasiks, sen tosin saa hoitaa mua väkivaltasemmat henkilöt
tounge.gif

kaikille ehkä ja kyllä vastajille rautakankea takaraivoon
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
ja useita kertoja

Viina ja moottoriajoneuvolla ajo ei kuulu mielestäni mitenkään yhteen.

Toisaalta ihmettelen sellaista, että joku motoristi on saanut rattijuopumustuomion työntäessään moottoripyörää, joka ei ole käynnissä? Ollaanko tuossa nyt ihan oikeilla jäljillä? Samoin jos joku leikkaa nurmikkoaan päältäajettavalla ruohonleikkurilla omassa puutarhassaan tai invalidi jolla on sähkökäyttöinen pyörätuoli. Toisaalta polkupyörällä saa huristella vaikka minkälaisessä tuubassa, eikä syyllisty rangaistavaan tekoon ilman vahinkoa.
nixweiss.gif

nixweiss.gif
Ei ole minkäänlaista mittaria, jolla voisi tarkasti sanoa, ettei ole yhtään alkoholia veressä. En itse voisi ikinä kuvitellakaan ajavani kännissä.
En ymmärrä näitä tyyppejä, jotka lähtevät ajelemaan hyvässä nousussa. Siinä ei ole mitään selittelemistä, se on ihan tarkoituksellista. Mutta seuraavan päivän ajokunto on se arvailemisen paikka... Tällöin ymmärrän vahingon mahdollisuuden, jos puhutaan pienistä määristä alkoholia veressä. Kännin(1 promillen molemmin puolin) varmaan jokainen tunnistaa itsessään...

Eikös alkoholin rippeet ole juuri poistumassa elimistöstä silloin, kun olo pahimmillaan? Kenties vain urbaanilegendaa... 
nixweiss.gif

nixweiss.gif
Ei ole minkäänlaista mittaria, jolla voisi tarkasti sanoa, ettei ole yhtään alkoholia veressä. En itse voisi ikinä kuvitellakaan ajavani kännissä.
En ymmärrä näitä tyyppejä, jotka lähtevät ajelemaan hyvässä nousussa. Siinä ei ole mitään selittelemistä, se on ihan tarkoituksellista. Mutta seuraavan päivän ajokunto on se arvailemisen paikka... Tällöin ymmärrän vahingon mahdollisuuden, jos puhutaan pienistä määristä alkoholia veressä. Kännin(1 promillen molemmin puolin) varmaan jokainen tunnistaa itsessään...
Samaa mieltä. En lähtisi ajamaan edes yhden siiderin jälkeen, vaikka lain mukaan vielä ehkä saisinkin. Tiedän kuitenkin itsestäni, että huomiokyky yms. herpaantuu jo sen yhden jälkeen, enkä ole koskaan ajanut edes alkoholitipan jälkeen.

Mutta mistä sen tietää, koska alkoholi on kokonaan kadonnut verestä? En ole ajanut aamulla niin, että olen huonossa kunnossa, enkä niin, että olisi vielä millään tavalla sekava olo. Olen kuitenkin juhlimisen jälkeisenä päivänä ajanut useita kertoja. Tarviinko rautakankea takaraivoon?  
nixweiss.gif

Eipä ole koskaan tullut mieleenkään lähteä ajelemaan huurteisessa vehkeellä, jonka kuljettamiseen tarvitaan ajo-oikeus.

Itse asiassa ei edes tankojuopottelua ole tullut harrastettua.

Ihan apostolin kyydilläkin ollessa auraskulmat sen varran pielessä loppu illasta, että jonkin asteista puoltamista saattaa esiintyä.

Kersana kyllä ajeltiin katsastamattomilla pelto-autoilla hirveessä tuubassa ns. Suljetulla alueella.
smile_org.gif

Mopollahan sitä tuli aina viikonloppuisin ajeltua keskellä yötä kännissä kaupungista kotia päin.

Homma vain oli jotenkin "viatonta" silloin kun rupes karvat kasvamaan..

Nykyään "isona poikana" en lähde rattiin/tankoon jurrissa. Terassille tai kaverille voi kurvasta ja juoda tuopin, tai pari keppanaa, mutta 0,5 alla pidän homman.

Matti.

no eihän tuolla muutenkaan uskalla ajella... ikinä ei voi tietää mistä tulee puusilmä kotilokuski syliin, bomberi keulapystyssä niskaan tai kukkahattu
062802moto_prv.gif
ohi...
baaa.gif

Kylläpä tuota reissussa saattaa ruoan kanssa olusen ottaa, mutta siihenpä se sitten jääkin.

JOskus toista kymmentä vuotta sitten tuli "siirrettyä" auto kaupan pihasta kotipihan parkkiin mutta eipä tuon jälkeen ole kokemuksia asiasta kertynyt.
Mopollahan en aja jos olen juonut enemmän kuin yhden kaljan
tounge.gif

Joskus mökkitietä autolla ajanut 500 metriä pienessä sievässä. Mopolla junnuna sitten parikin kertaa muutaman liikaa ottaneena. Ruokajuomana on voinut mennä pari olutta silloin tällöin, jonka jälkeen autolla kotiin. Mp:llä muutaman kerran jokilaivassa yhdellä.

Siin sitä rehellistä vastausta.

En ole, paitsi pleikkarilla Tourist Trophya kaverin kanssa kilpaa. Pieni känni ei vaikuttanut rata-ajoon mitenkään.. samalla lailla mettään meni aina silloin tällöin kuin selvin päinkin..

En ole, paitsi pleikkarilla Tourist Trophya kaverin kanssa kilpaa. Pieni känni ei vaikuttanut rata-ajoon mitenkään.. samalla lailla mettään meni aina silloin tällöin kuin selvin päinkin..
Pleikkarilla huomaa hyvin kun menee jo liian maistinpuolelle.
Alkaa auton tai pyörän "säädöt" olemaan perseellään kun ei oikein pysy radalla.
033102beer_1_prv.gif

Nollarajaa olen normaalisti pitänyt.. kerran muutama vuos sitte tuli käytyä kavereiden kanssa vähän mökkeilemässä... seuraavana päivänä piti sitte kaverin pyörää lähteä viemään pajalle autolla. Itse olen sellainen tapaus että kovemman kekkuloinnin jälkeen hutera olo pysyy parikinpäivää vaikka alkomahoolia ei veressä olisikaan. Nyt oli sama tilanne, joten hyppäsin rattiin ja lähettiin ajamaan. Vähänmatkaa ajoin kunnes huomasin että ei ole ihan kaikki eiliset riemuliemet viellä haihtunu päästä. Silloin vaihtu kuski vesiselvään ja matka jatkui vänkärinpaikalla kiroillen ja ediä juoden..
crazy.gif
Tarkotus olis hommata alkometri, se kun näyttäs punasta niin ajoneuvot pysys tiukasti pihassa, jos ei selvää kuskia löytyis
062802jumpie_prv.gif
Alkoholi ja ajoneuvot ei kuulu yhteen, tätä mieltä olen itsekkin
thumbs-up.gif

Back