Bobby-Digital
New member
Rehellisiä vastauksia onko tullu hölmöiltyä kännipäissään, niin saakelisti niitä rattijuoppoja jää kiinni ja minä kun en tunne yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. En lähtisi ajamaan edes yhden siiderin jälkeen, vaikka lain mukaan vielä ehkä saisinkin. Tiedän kuitenkin itsestäni, että huomiokyky yms. herpaantuu jo sen yhden jälkeen, enkä ole koskaan ajanut edes alkoholitipan jälkeen.Ei ole minkäänlaista mittaria, jolla voisi tarkasti sanoa, ettei ole yhtään alkoholia veressä. En itse voisi ikinä kuvitellakaan ajavani kännissä.![]()
En ymmärrä näitä tyyppejä, jotka lähtevät ajelemaan hyvässä nousussa. Siinä ei ole mitään selittelemistä, se on ihan tarkoituksellista. Mutta seuraavan päivän ajokunto on se arvailemisen paikka... Tällöin ymmärrän vahingon mahdollisuuden, jos puhutaan pienistä määristä alkoholia veressä. Kännin(1 promillen molemmin puolin) varmaan jokainen tunnistaa itsessään...
+1Tässä asiassa mulla on nollalinja
Pleikkarilla huomaa hyvin kun menee jo liian maistinpuolelle.En ole, paitsi pleikkarilla Tourist Trophya kaverin kanssa kilpaa. Pieni känni ei vaikuttanut rata-ajoon mitenkään.. samalla lailla mettään meni aina silloin tällöin kuin selvin päinkin..