Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HelmiWanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"
Kohta ajatte siis korttelin ympäri ja takas tankaamaan.HelmiWanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"![]()
Tätä mä olen noudattanu jo vuosia, ja hyvin toimii![]()
Br, Mikko
Ja juodaan vähemmän...tai enemmänKyllä bensan hinta päähän ottaa, mutta minkäs teet. Hinnat nyt vaan on vuoden aikana noussut taas niin ettei palkat ihan oo perässä mennyt. Syödään vähemmän![]()
sitten otetaan se vielä vanhempi konsti, tankataan satasella...Kohta ajatte siis korttelin ympäri ja takas tankaamaan.HelmiWanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"![]()
Br, Mikko![]()
Kun suomalaiset nousee barrikaaadeille..... eduskunta vaan nostaa veroja, kuten jo nyt on sanottu, loppuvuodesta bensavero (vaimikäsenyton) nousee.
Siis onhan se bensa nyt jo aivan ***tanan kallista. Muuten samoilla linjoilla, mutta syömisestä en ala tinkimään. Ylipaino on ylivoimaa!!!Kyllä bensan hinta päähän ottaa, mutta minkäs teet. Hinnat nyt vaan on vuoden aikana noussut taas niin ettei palkat ihan oo perässä mennyt. Syödään vähemmän![]()
Ei jumalauta! Siis taasko ne nostaa? Vastahan ne tän vuoden alusta nosti polttoaineen valmisteveroa. Vittu ne pitäis kaikki hirttää siellä hallituksessa. Jok' ikinen. Luodin arvosia ne munattomat ei ole.Kohta ajatte siis korttelin ympäri ja takas tankaamaan.HelmiWanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"![]()
Br, Mikko![]()
Kun suomalaiset nousee barrikaaadeille..... eduskunta vaan nostaa veroja, kuten jo nyt on sanottu, loppuvuodesta bensavero (vaimikäsenyton) nousee.
Sääliksisihän noita moukkia käy. Kumma kun ei kiinnosta jenkkipoikaa ollenkaan mitä veli Mugabe touhuaa, mutta ei taida olla "hopeaselällä" mitään mikä Bushi poikaa kiinnostaa. Vaikka maailman poliisia leikkiikin.Todellakin on!! Mutta ei se kyllä menoa silti vielä haittaa - kun vaan jostain löytyisi aikaa ajeluihin
Mutta miettikää raasuja jenkkejä ja osoittakaa myötätuntua sinnepäin, niillä menovesi maksaa ainakin 70snt/litra.. kamalaa...![]()