Oliko bensa liian kallista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timo1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

timo1

New member
Oli. Mutten välitä enää veetäkään. Maksakoon mitä maksaa, katotaan kun pönttökansa kapinoi
biggrin.gif

Varmaan kirkkojen penkit ja kolehtihaavi täyttyvät.

Radio Rockiss ilmoitettua, että 1.70e haamuraja mennyt rikki. Eipä bensanhinta vielä ole puraissut pahasti, ainahan se häiritsee (aina häirinnyt ja tulee häiritsemään tulevaisuudessakin), mutta onneksi menopeli ei hirveitä määriä kuluta sinäänsä.

Wanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"

Kyllä bensan hinta päähän ottaa, mutta minkäs teet. Hinnat nyt vaan on vuoden aikana noussut taas niin ettei palkat ihan oo perässä mennyt. Syödään vähemmän
biggrin.gif

ainahan sitä voi lantrata jos tuntuu liian kalliilta
tounge.gif

vaikka ny alkuun etanolilla.
062802moto_prv.gif

Wanha kunnon niksi minkä olen täältä lukenut: "Tankkaa aina 20 eurolla niin bensa on aina saman hintasta"
Helmi
biggrin.gif

Tätä mä olen noudattanu jo vuosia, ja hyvin toimii  
tounge.gif

Br, Mikko
Kohta ajatte siis korttelin ympäri ja takas tankaamaan.
smile_org.gif

Kun suomalaiset nousee barrikaaadeille..... eduskunta vaan nostaa veroja, kuten jo nyt on sanottu, loppuvuodesta bensavero (vaimikäsenyton) nousee.

Vähäkö mua suomeksi sanottuna v*tuttaa tuo bensan hinnan nousu..
mad.gif
että ihiminen ossaa olla vihanen ...

Mutta PAKKOHAN se on ajella ku on tuon menopelin aikoinaan ostanutkin
062802moto_prv.gif
Ja en kyllä ihan hevillä luopuis tästä harrastuksesta! Rajoittaahan aina voi.. muttapa mutta....
nixweiss.gif

Helmi
biggrin.gif

tounge.gif

Br, Mikko
smile_org.gif

Kun suomalaiset nousee barrikaaadeille..... eduskunta vaan nostaa veroja, kuten jo nyt on sanottu, loppuvuodesta bensavero (vaimikäsenyton) nousee.
sitten otetaan se vielä vanhempi konsti, tankataan satasella...
biggrin.gif

Helmi
biggrin.gif

tounge.gif

Br, Mikko
smile_org.gif

Ei jumalauta! Siis taasko ne nostaa? Vastahan ne tän vuoden alusta nosti polttoaineen valmisteveroa. Vittu ne pitäis kaikki hirttää siellä hallituksessa. Jok' ikinen. Luodin arvosia ne munattomat ei ole.

Olen vähentäny kaljan juontia ja laittanu auton pois liikenteestä mopokauden ajaksi.
Sen vois oikeastaan ajatella niin, että jos mulla ei olis mopoo, menis bensaa n.3litraa/100km enemmän
tounge.gif

Ainoa missä alkaa kohta ajattelemisen paikka olemaan päättäjillä, on matkatyöläisten joilla oikeasti ei ole mahdollisuutta käyttää julkisia. Matkakorvaus on jo vuosikausia ollu ihan
033102ass_1_prv.gif
saati sitten nyt kun tuo menovesi maksaa killuttimia.

Todellakin on
mad.gif
!! Mutta ei se kyllä menoa silti vielä haittaa - kun vaan jostain löytyisi aikaa ajeluihin
tounge.gif
Mutta miettikää raasuja jenkkejä ja osoittakaa myötätuntua sinnepäin, niillä menovesi maksaa ainakin 70snt/litra.. kamalaa...

Kyllä näillä hinnoilla tulee mieleen ennempi kaataa 5 litraa kaljaa kurkusta alas kun ajella 100km,kun saman maksavat,no
toivottavasti terveydenhuolto pelaa tulevaisuudessakin sitten kerätyillä verovaroilla... taitaa kilahtaa mies ennen mopoa..

Todellakin on  
mad.gif
!! Mutta ei se kyllä menoa silti vielä haittaa - kun vaan jostain löytyisi aikaa ajeluihin  
tounge.gif
Mutta miettikää raasuja jenkkejä ja osoittakaa myötätuntua sinnepäin, niillä menovesi maksaa ainakin 70snt/litra.. kamalaa...
Sääliksisihän noita moukkia käy. Kumma kun ei kiinnosta jenkkipoikaa ollenkaan mitä veli Mugabe touhuaa, mutta ei taida olla "hopeaselällä" mitään mikä Bushi poikaa kiinnostaa. Vaikka maailman poliisia leikkiikin.
lookaround_orig.gif

Back