• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olin kuulemma kolaroinut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hljs84
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hljs84

New member
Fennialta tuli tänään kirje jossa pyydettiin täyttämään vahinkoilmoitus 18.5 tapahtuneesta liikenne vahingosta. Asiasta kummalisen tekee se että vahingossa mukana ollut kevari on ollut seisontavakuutuksessa noin 3 vuotta ja osina tallissa noin vuoden!!  
eek.gif
 Huomenna soitto fenniaan jos ne osais jonkun selityksen antaa..  
veryangry.gif

No voi pe....! Onkohan jossain varastetussa kevarissa ollut käytössä "sun" rekisteritunnus? Tai sitten joku on nähnyt numeron väärin?? Hauska kuulla miten ne selittää tämän?

Soita ja kysy ensin että paljon ne on valmiit maksaa kivusta ja särystä ennen kuin tunnustat mitään
tounge.gif

Kannattanee pyytää tarkistamaan ensin olisiko kolaroinut ajoneuvo sittenkin auto tahi mopo. Oman pyöräni rekisterinummerolla on ainakin joku mopo jossain liikenteessä.

Tuohon pystyy vain Fennia. Sain itse laskun kotilosta jota en edes omista.  
eek.gif
Soitin Fenniaan, he pahoittelivat mutta eivät osanneet selittää tapahtunutta. Parin viikon päästä sain uuden laskun. Silloin paloi käämi ja otin hotlinen kyseiseen puljuun. Ei vieläkään tyhjentävää selitystä, vain epäily siitä mitä oli tapahtunut (laskuttaja valinnut väärän ihmisen tiedot).

Enkä ole ikinä edes ollut Fennian asiakas....

Ei ne osannu muuta fenniassa sanoa kun että tällänen lasku on tullu Turun yliopistollisesta keskussairaalasta!
033102ass_1_prv.gif
Lakussa käsin kirjotettu lisäys jossa mun rekkari!! Moottoripyörällä jotain ihmistä olin kolhinu!?! Asiaa selvitellään....  
mad.gif

Fennia...noh, ei yllätä minua ollenkaan. Pari vuotta sitten (autolla liikkeellä tosin) tuli jenkkimaasturi punaisiapäin kylkeen ja auto lunariin. Maasturikuski (poliisien paikalla ollessa) myönsi syyllisyytensä ja homman piti olla selvä.

Sain korvauksen auton uusarvolunastusturvasta (lisäturva, josta maksetaan erikseen lisää) ja Fennia tulkkasi homman niin, että 30% bonuksista poijes kiitos eli tekivät minusta kolarikuljettajan väkipakolla. Asiaa kyseltyäni totesivat vaan, että tämä on tapa toimia ja sillä selvä.

Siirsin vakuutuksen Tapiolaan, jossa eivät ymmärtäneet, miksi syyttömän osapuolen bonuksiin on koskettu, antoivat bonukset takaisin ja luulin asian olevan viimeinkin selvän. Turha luulo, sillä pari kuukautta sitten vakuutuskirjaa lukiessa totesin, että nyt oli jopa Tapiola vähentänyt nämä bonukset. Kysyin asiaa ja vastasivat, että Fennia oli lähettänyt uudestaan tietoni heille ja siellä minua edelleen pidettiin kolarikuljettajana ;-) Pyysin, että soittavat Tapiolasta Fenniaan, kysyvät asian todellisen laidan ja nytpä olikin ääni muuttunut kellossa ja olikin selvää, ettei syyttömän bonuksiin pitäisikään koskea?!?!?!  

On se kumma, että kun asiakkuus on loppunut pari vuotta sitten, vieläkin yrittävät "haudan takaa" tehdä kiusaa ex-asiakkaalle. En suosittele Fenniaa edes pahemman luokan vihamiehelle, niin paha ihminen en sentään ole.

P.S. Sori kun on vähän niinkuin OT, mutta kun Fennian touhu on mitä on.

Jaa, Fennin kanssa ei mulla kyllä ole muuten ole ollut ongelmia. Ne pari kertaa kun on pitänyt vakuutuksia käyttää ovat menneet täysin ongelmitta.
Tapiolaan piti siirtää pyörän vakuutukset ihan jo sen takia että maksut putosivat puoleen (!!) -- Fenniassa kun ei teho-painosuhdetta vielä tunneta.
Muut vakuutukset (koti, auto jne) kuitenkin jäivät Fenniaan huomattavasti parempien ehtojen/maksujen takia. (esmes kotivakuutus, maksaisi kummassakin saman verran, mutta fenniassa oli jotain 30€ pienempi omavastuu -- eipä tarvi miettiä kummassa vakuutuksen pidän)

Back