• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olispas halpoja ixs-nahkoja, mutta....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NipaXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NipaXX

New member
IXS Bantan puku 399,- ei paha, paikallisessa mp-liikkeessä oli 785,-!!
confused_orig.gif
Tuolta kuluineen 424,-
IXS FireBird 699,-....

Oletteko tilailleet tästä biker-land.de:stä? Mulla nousee karvat pystyyn kun pitäs laittaa tilisiirto liikkeeseen saksan maalle, mistä ei tiedä mitään. Onko tällsessa tilauksessa mitää kuluttajan suojaa? Esim. jos mitää ei koskaan perille saavu ni saako mistään rahoja takas? VISA:lla kun maksaa ni aina on iso firma pienen kuluttajan takana, kokemusta on...

Klik!

Rahat meni perille viikossa. Tänää pitäs tavaran lähteä suomea kohti.

Melko hyvää palvelua. Vastasivat sähköpostiin vielä illallakin. Oisko ollu 21 aikoihin. Mut voi jösses et oli saksalainen lauserakenne, vaikka englanninkielisiä sanoja...

Suomalainen kuluttajaneuvoja ei mitenkään kehunut kuluttajan suojaa ja vähätellyt riskejä, tässä tapauksessa. Onneks ei summa ole mahdottoman iso.

Katotaa mitä sieltä tulee

IXS Bantan puku 399,- ei paha, paikallisessa mp-liikkeessä oli 785,-!!
confused_orig.gif
Tuolta kuluineen 424,-
IXS FireBird 699,-....

Oletteko tilailleet tästä biker-land.de:stä? Mulla nousee karvat pystyyn kun pitäs laittaa tilisiirto liikkeeseen saksan maalle, mistä ei tiedä mitään. Onko tällsessa tilauksessa mitää kuluttajan suojaa? Esim. jos mitää ei koskaan perille saavu ni saako mistään rahoja takas? VISA:lla kun maksaa ni aina on iso firma pienen kuluttajan takana, kokemusta on...

Klik!
Minulta löytyisi 450 €:n hintaan käyttämätön Halvarssons Pollux 2-osainen nahkapuku kooltaan 50. Hinta on valmiiksi tingitty  
wink.gif
Jos ketä kiinnostaa. On Espoossa.
Kovat suojat on, sekä paikat laahauspaloille.

Onko joku teistä onnistunut samaan tilaamianne kamppeita biker-land.de:stä. Mitkä kokemukset putiikista? Uskaltaako tehdä kauppoja kyseisen putiikin kanssa?
omg.gif

tilattu 28.12. , eipä ole kuulunut vielä mitään, katsellaan, onhan tässä ollut pyhiä.

No niin kävi täälläkin! Reilu viikko (!) rahat vietti matkalla Saksaan ja reilu viikko meni kun tavarat kulki Suomeen.

Sähköpostiin Isabella vastaili aina nopeasti ja tarkasti.

Ehkä saksalainen koko 54 on hieman pieni, tai sitte mä olen taas kasvanu....

Öh kui noi koot menee 52-54-56-58- 98?? miten se tollai hyppää
omg.gif
1 kokotaulukko KLIKS

...Miesten
Koko Pituus Rinnan-
ympärys Saapas
XS 158-164 82-88 41 (7)
S 164-170 88-94 42 (8)
M 170-176 94-100 43 (9)
L 176-182 100-106 44 (10)
XL 182-188 106-112 45 (11)
XXL 188-194 112-118 46 (12)
XXXL 194-200 118-124 46 (12)

Naisten
Koko Pituus Rinnan-
ympärys Saapas
XS 150-156 68-76 39 (5)
S 156-162 76-82 40 (6)
M 162-168 82-90 41 (7)
L 168-174 90-98 42 (8)
XL 174-180 98-106 43 (9)

Tilasin tänään rukan armatekin ajopuvun takki 52 ja housut 50. Jos ovat tätä suomalaista kokoa, niin pitäisi sopia. Rahat lähti tililtä tänään eu-maksuna. Saas nähdä koska on perillä. Isabella vastasi sähköpostiin jopa lauantaina 23.00 !!!!

Tuossa liikkeessähän näytti olevan mukavia hintoja.. toki luottokortin käyttö helpottaisi kun nuo pankin rahansiirrot vie aina sen viikon.. ennen kun kauppiaan tilillä näkyy eurot..
lookaround_orig.gif

No niin, tänään kusti polki kotiovelle ja jätti paketin. Tavara oli niinkuin pitikin, asiointi oli mukavaa. Kaupan summa oli 949 euroa, jonka maksoin heidän tilille eu-maksuna. Voin suositella tätä liikettä, minun kohdallani homma toimi kun omegan kello. Tuli muuten ajoasu 40 % halvemmaksi kuin olis ostanut suomesta.

Mitä järkeä tässä muuten on, asu tehdään suomessa kokkolassa tai lahdessa, lähetetään saksaan josta minä ostan sen takaisin tänne lahteen. Ja vielä kunnon alennuksella ?? Tai mitä tässä pohtimaan, pääasia on että saa halvalla !!!
062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif

No niin, tänään kusti polki kotiovelle ja jätti paketin. Tavara oli niinkuin pitikin, asiointi oli mukavaa. Kaupan summa oli 949 euroa, jonka maksoin heidän tilille eu-maksuna. Voin suositella tätä liikettä, minun kohdallani homma toimi kun omegan kello. Tuli muuten ajoasu 40 % halvemmaksi kuin olis ostanut suomesta.

Mitä järkeä tässä muuten on, asu tehdään suomessa kokkolassa tai lahdessa, lähetetään saksaan josta minä ostan sen takaisin tänne lahteen. Ja vielä kunnon alennuksella ?? Tai mitä tässä pohtimaan, pääasia on että saa halvalla !!!
062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
Älä muuta wiserrä
cool.gif

cool.gif
Messuilla Duellin edustajan kanssa juttelin bantan-puvusta. Ei meinannu uskoa millään että bantania sais 399,- Totesi sen olevan lähes ilmanen siihen hintaan. Epäili ettei niitä kuitenkaan ole kun muutama puku varaston perälle jääneenä...

Se on varmaan kun motoristien määrä on koko ajan lisääntyny ja myynti on varmaan kovaa duellin tapaisille puljuille. Ja tuskin tulevaisuudessakaan paljoa siitä vähenee. Ei ole tarvetta päivitellä hintoja. Asiakkaatkin epäilemättä ihan tyytyväisiä ja takuut toimii. Mutta onneks on vaihtoehtoja niille joilla on viitseliäisyyttä...

Arain Corsair suomessa 860 ja briteissä 550, seuraava hankinta..

033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
Ostin juuri Arai RX7RR IV:n briteistä 421€.
Joku tuossa mainitsi rahan kulkuajasta Saksaan, niin se tosiaan vie noin viikon. Kiireellisissä tapauksissa olen lähettänyt pikamääräyksellä ja tuosta nordea veloittaa 29€, mutta rahat on saajalla seuraavana päivänä.

Englanti kun ei kuulu euroopan rahaunioniin, niin jotkin sikäläiset pankit veloittavat siirrosta palvelumaksuna 6£. Inhottava juttu, kun tulee yllätyksenä.

Voihan tuonne maksaa Visalla Paypalin kautta.
Itse tein näin, maksu on silloin perillä välittömästi ilman lisäkuluja. Puku (IXS Bantan) on vielä matkalla, 9.2. kuulemma lähti postiin. Katsotaan tuleeko milloin...

Marko

Voihan tuonne maksaa Visalla Paypalin kautta.
Itse tein näin, maksu on silloin perillä välittömästi ilman lisäkuluja. Puku (IXS Bantan) on vielä matkalla, 9.2. kuulemma lähti postiin. Katsotaan tuleeko milloin...

Marko
Juu puku oli tullut tämän (loma)viikon aikana. Ihan ehtaa tavaraa ja hinnaksi tuli siis 424e ja maksu visalla paypalin kautta.

Marko

Jos kiinnostaa ixs:n asusteet, niin itse ostin juuri eilen täältä Englannista ixs:n tekstiilipuvun takki 50£ ja housut 100£. Takki tosin oli poistomyynnissä, mutta saahan sita joskus tuurikin käydä. Niiden weppisaitti on www.jsaccessories.com
Kannattaa käydä tsekkaamassa.

033102bebe_1_prv.gif
Ostin juuri Arai RX7RR IV:n briteistä 421€.
Joku tuossa mainitsi rahan kulkuajasta Saksaan, niin se tosiaan vie noin viikon. Kiireellisissä tapauksissa olen lähettänyt pikamääräyksellä ja tuosta nordea veloittaa 29€, mutta rahat on saajalla seuraavana päivänä.

Englanti kun ei kuulu euroopan rahaunioniin, niin jotkin sikäläiset pankit veloittavat siirrosta palvelumaksuna 6£. Inhottava juttu, kun tulee yllätyksenä.
Mistä löysit 421,- Arait? Viitsitkö lähettää web- osoitteen tai linkin.
Tattista vaan.  
062802jumpie_prv.gif

Back