Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pavel Pude

New member
Olitko se sinä 2012

Joka surauttelit kaarinassa kaarinantietä bmw pärrällä kohti kaarinan keskustaa..??
Kateellisena katselin kotilossa laasmäen valoristeyksessä..:thumbup:

(Saa poistaa jos on jo olemassa 2012)

Saatoinpa hyvinkin olla minä. Ajoin nimittäin Kaarinantietä su 15.1. noin klo 13.30 Kaarinan suuntaan. Olin liikkeellä sinisellä Pikkugessulla. Mukava oli aurinkoisessa kelissä nastoilla surautella!

Viimeksi muokattu:
..., joka olit ulkoiluttamassa punaista Gessua Turun lähistöllä eilen 15.1. noin klo 13.20? Ajoimme hetken aikaa peräkkäin 110-tietä Piikkiössä. Itse olin liikkeellä sinisellä Pikkugessulla. Aurinkoinen keli, pakkasta -9 astetta, mahtavaa! :thumbup:

(siirretty tänne 2011 ketjusta)

Joka kurvaili jollain sivuvaunu vehkeellä 3 tiellä Hyvinkään kohdalla? Erottui kyllä mukavasti autojen seasta--:thumbup:

joka 4.2 surrauttelit pikkugessulla itäisellä pitkälläkadulla nuin oisko klo. ollu jotain 15 ja pakkasta -16...??
Alpenpassbiker..???
sinertävänharmaa gessu..?

No joo, minähän se taas olin. :) Tein n. 60 km lenkin ja testasin samalla uutta Klanin sähköliiviä, jonka hankin MP-messuilta. Mukavasti lämmitti, ainut ongelma oli visiirin huurtuminen/jäätyminen.

04022012.jpg

No joo, minähän se taas olin. :) Tein n. 60 km lenkin ja testasin samalla uutta Klanin sähköliiviä, jonka hankin MP-messuilta. Mukavasti lämmitti, ainut ongelma oli visiirin huurtuminen/jäätyminen.

04022012.jpg

Tuohon vaan hieman vastuslankaa niin tulee semmonen kun haluaa.....:thumbup:

Tuohon vaan hieman vastuslankaa niin tulee semmonen kun haluaa.....:thumbup:

Hyvä vinkki! Tuo on kyllä ollut mielessä tai sitten visiirin ylä- ja alareunaan joku vastuselementti, mutta kun täällä etelässä on sen verran harvoin oikeesti kylmä, niin en ole viitsinyt toistaiseksi sellaista askarrella. Pienemmillä pakkasilla on Pinlock riittänyt.

Kaksi sivuvaunullista pyörää nähty kuusamontiellä Arkalan kohdalla Ouluun päin menossa n.klo 17 jälkeen.Oli varmaan aika rapsakka keli ajella reilun -20 asteen pakkasessa:WAZAAP:

Olitko se sinä, kun ajelit tänään moottoripyörällä Mikkelistä Jyväskylän suuntaan (Kangasniemen kohdalla noin klo 15:40)? Pikkuisen kolee jätkä, kun autossakin paleli! :thumbup:

Eilen joskus klo 13-14 aikoihin Keuruun ja Oriveden välillä tuli sivuvaunullinen vanha Goldwing (?) vastaan.

Olitko se sinä joka ajoi tänään muuramen shellin ohi ilmeisesti honda touringilla? noin klo 16.00! Katselin töistä kateellisena itku kurkussa menoasi :(

Kuka tunnustaa ajelleensa custom-mallisella pyörällä Oulussa Kempele-Oulunsalo liittymästä keskustaan päin tulevalla tiellä?!

Tunnustan ajaneeni tänään puolen päivän jälkeen Klaukkalan keskustassa mustalla Ducati Monsterilla. Anteeksi kovasti mut kausi alko nyt.IMAG0171.jpg

+3 Astetta ja aurinko paisto täydeltä taivaalta :jippikaijee::orgmp2:

Tänä aamuna Sörnäisten valoissa papatteli Hondan enska (XR650?) n. klo 8.10.

4 enskaa Hämeenlinnan tiellä Martsarin ja Kaivokselan kohdalla klo 16.00 nurkilla tänään, etelään päin, tekö? :thumbsup:

Lahden Vesijärvenkadulla joskus kuuden nurkilla pitkänokkanen HD tuli vastaan...jaa että pikkasenko lisäs poltetta....

Viimeksi muokattu:
kenet näin tänään noin 14:00 Porkkalantien varrella jollain ehkä isommalla Hussella bussipysäkillä kypärä nostettuna?
Aivastiko pyörä kun sitä näytit työntävän eteenpäin!?

Lahdessa, holman liikenneympyrästä kohti keskustaa porhalsi vihreä street fighter.
Merkistä tai mallista ei havaintoa. Polte vain nousi, ettei malttaisi odottaa..
Ensimmäinen moottoripyörä tänävuonna-*check'd :thumbsup:

Back