Olitko se sinä 2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Henksu

New member
Olitko se sinä 2018

.org -tarra bongattu, olikohan kenties Suzu-ukko liikenteessä :bye:

Liitetiedostot

• IMG_20180104_161842-560x992.jpg
    IMG_20180104_161842-560x992.jpg
    56,7 KB · Katselut: 382
KTM 690 eilen Keravan risteys ja Vanha Helsingintie n klo 17 aikaan?

Pakkasta ei ollut kuin 18c. Hieno suoritus, itse olin liikenteessä autolla.

Maanantaina kahden aikaan KTM 690 Unioninkadun liikenneympyrässä Stadissa.

Lauantaina 17.3. Viitasaaren tienoilla puolen päivän aikaan (saattoi olla liki 12) etelään päin menossa yksinäinen kuski akantappovaunun kanssa. Kyytiläistä en huomannut ja pakkastakin oli vielä. Lukeneeko tätäkin foorumia...?
:cruising:

Kaksi pyörää liputettu varikolle Lappeenrannan citymarketin kohdalla 6-tiellä, sinä?

Eilen pikku lenkki Nurmijärvi-Mäntsälä-Vantaa-Nurmijärvi.
Laskin noin 7, selkeää ORG-tervehdystä.
Kiva nähdä noin monta tervehdyttävä.

Sellainen uusi H2 SX-Kawa vilahti eilen nokan edestä ohi Nordenskiöldinkadulla matkalla länteen päin.
Kyllä ketjujensäätöavain täytyy olla. Tuon tehoisessa pyörässä ketjujen oikea kireys on tärkeää.
Itse säädin huvikseni millimitan kanssa Cebarin uudet ketjut just valmistajan suosituksen mukaiseen kireyteen, eli 20mm. Se on aika kireä. Tottumuksen hihavakiolla sitä säätää noin 50mm.

Jyväskylän seudulla on pyöriä näkynyt jo ihan harmitukseen asti :p kun oma on vielä huoltopajalla, mutta jos sen nyt ensi viikolla sieltä noutaisi niin pääsisi itsekin taas mopoilun makuun. :orgmp::thumbup:

^Oletkohan töissä eräässä Vaajakosken lähistöllä olevassa firmassa? Pari vuotta sitten, kun tuo mun B-king tuli, niin satuin ajamaan ekalla ajokerralla ohi siitä kys. firmasta ja pihaan oli parkkeerattu B-king. Oli oikein pakko pysähtyä ottamaan kuva, kun ei noi niin yleisiä oo.

Ja Jyskän lähettyvillä oon B-kingin nähnyt myös. Olisikohan jompikumpi ollut sun :p

Joo. Itse olen nähnyt pari rc8 kotaria ja muutaman matkamopon.

Viimeksi muokattu:
^Oletkohan töissä eräässä Vaajakosken lähistöllä olevassa firmassa? Pari vuotta sitten, kun tuo mun B-king tuli, niin satuin ajamaan ekalla ajokerralla ohi siitä kys. firmasta ja pihaan oli parkkeerattu B-king. Oli oikein pakko pysähtyä ottamaan kuva, kun ei noi niin yleisiä oo.

Ja Jyskän lähettyvillä oon B-kingin nähnyt myös. Olisikohan jompikumpi ollut sun :p

Joo. Itse olen nähnyt pari rc8 kotaria ja muutaman matkamopon.

En ole siellä töissä, eikä kuvassa oleva King ole minun:dunno:

Nyt muistin että vaajakosken abc:llä näin itsekin la rc8:n. Somat oli äänet.

Se ABC:llä ollut RC kotari on yhden tutun pyörä. Töissä toisessa noista Jyskän mp-liikkeistä.

On kyllä nätti peli!

Ite olin apsilla Lauantaina aamupäivällä. Ei ollut muita mopoja vielä tohon aikaan :D

Re: Olitko se sinä 2018

Oliko se sinä, setä sinisissä ajovarusteissa, joka "org-morotit" tänään vähän ennen puoltapäivää Petäjäveden ja Jämsänkosken välillä?
Sormesi oli komeasti pystyssä mutta vaappui jotenkin oudosti ilmavirrassa. Vähän perässäsi tuli maija. Kiitos varoituksesta. Pudotin hieman nopeutta, niin oltiin ilmeisesti kaikki tyytyväisiä.

Olikohan itse Gert Müller, kun lähti Perniön aakkosilta räärää bimmerillä komeasti eturengas ilmaan kytkettynä?

Back