Olitko se sinä 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Naakka

MC Mettäläiset
Olitko se sinä 2020

Kotari Heinjoentiellä Mynämäellä tänään n. 14:30. Olitko se Sinä?:peukutpystyyn:

Kukakohan työnsi eilen n. klo 15 Elimäen kohdalla VT6:tta Helsinkiin päin jollain vanhemmalla nakulla? Taisi sormia palella kun lämmitteli vasenta kättä sylinterin kyljessä. :D

Oli vissiin qeanu hajuraon päässä musta hesan kuvarastilla (puotilan kappeli) tänään?
Kävinpä kyllä ja koitin aikani tsekata olisko kuva jo haettu...mutta ei tullut selvyyttä, kun ei Telia suostunut yhteistyöhön...olitko siis samaan aikaan siinä toisella puolella tietä lähempänä kappelia? Sieltä kuva tosiaan on.

Kävinpä kyllä ja koitin aikani tsekata olisko kuva jo haettu...mutta ei tullut selvyyttä, kun ei Telia suostunut yhteistyöhön...olitko siis samaan aikaan siinä toisella puolella tietä lähempänä kappelia? Sieltä kuva tosiaan on.

Juu olin, kirosin teliaa, että nyt tuo kaveri vie rastin, kun mulla ei netti toimi :grin:

Onpas tämä hiljanen ketju nykyään.

Mutta siis komee org-moro Porvoossa Vanhan Porvoon valojen tietämillä maanantaina puolenpäivän jälkeen (18.5) - olitko se sinä?

Ja taispa tulla pari moroa vastaan myös Haltialan suunnalla samaisena iltapäivänä, silloin ajeltiin heimokahveille tiggerin kanssa :thumbup:

Kun täällä näin hiljaista on, niin elvytetään!
Tänään n. klo. 13.00, lähellä Kurhilaa, Lammi-Asikkala tiellä kaksi selvää etusormea...

Varmaan lähemmäs sata mopoa tuli bongattua tänään välillä Hki-Kytäjä-Loppi-Hämeenlinna-Pälkäne-Vehoniemi. Useamman kerran tuli orggimoroa, selkeimmin Vehoniemessä hieman ennen viittä kullankeltaiselta matkapyörältä. Kukas oli asialla?

Pari ratakireetä kyykkyä ajoi tänään neljän hujakoilla Sipoon nikkilässä ravintola Baccaran terassin ohitse ja etummainen viininpunainen enkerennytnähdämerkkiä heitti mulle ja kaverilleni lentosuukot, en tiedä sattuiko olemaan joku tästä porukasta, mutta piristit kyllä päivää, kuka sitten olitkaan :grin: :rakastunut:

Re: Olitko se sinä 2020

Motorgbike bongattu ohittamassa allekirjoittanutta motarilla Hämeenlinnan ja Janakkalan välillä.

Viimeksi muokattu:
Selvä orkkimoro bongattu lauantaina Ktm-kuljettajalta vähän Ranualta (vai olikohan Pudasjärveltä) pohjoiseen. Pyöriä oli paljon liikenteessä, mutta harvassa on org-morottajat. Kävin Multilla Aavasaksalla kääntymässä ja itse ajelin siis etelään päin.

Lauantaina iltapäivästä tie 190 etelään, Riitiälän suora. Orggimoro bongattu, itse en osaa morjestella kuin tavallisesti ;)

Joka oli tänään n.13.30 Kopsuontiellä, n.1km Kalkkisten sillalta Vesivehmaalle päin, paloauton, ambulanssin ja poliisiauton välissä, kyykkypyörän katteet repsottaen?

About 17:38 tuli vääksyn kanavalla 6-8 pyörää vastaan nostosillan laskettua, ryhmän viimeisenä tipunkeltainen kawasaki jossa .ORG! tarrat tankissa (lainapyörä?)

Oltiin mamman kanssa Skodillacilla tulossa Wine&Cafe Jokirannasta lounastamasta.

Tänään n. klo 14 pintaan ajelit uudella Tenerellä perässäni Karttulasta kohti Vesantoa.

Ohitit miut Tervon jälkeen ja hyvin näytti Tenere katoavan horisonttiin, ei muuten mutta hetkenkuluttua polliisit ajoivat vastaan maijalla ja heristivät etusormea tuulilasin takaa. (vissiin soo soo olevinaan).

Itse kurvailin Ducatilla, sopiva keli ajella, ei liian kuuma.

Ajellaan!

17:40 tultiin eilen vääksyn kanavalla nostosillan laskettua nokikkain n.6-8:n pyörän ryppään kanssa, perää näytti pitävän tipunkeltainen Kawasaki isot .ORG! -tarrat tankissa (the lainapyörä?)

Ite oltiin vaimon skodillacilla liikkeellä.

Täydellisen synkassa heitetty org-moro Askolassa Vahijärventiellä, eilen (sunnuntaina) iltapäivällä :thumbup:
Noista jaksaa vaan tulla niiiiiin hyvä mieli :)

Back