Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

daxter

New member
... joka olit (oisko ollu joku GS?) enskalla Kangasalla Ruutanantien varressa ohjaustankoa myöten mudassa pellossa?  
bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

Olin ohiajaessani niin pöllämystynyt  
eek.gif
 moisesta näystä etten edes tajunnut kättä nostaa...
biggrin.gif

Olitko se sinä vihreellä VW golffilla tänään kuopiontiellä. Huomasit, että ajelin ja ohittelin vähän reippaammin hitaampaa kulkevia autoja ja väläytit kohdatessamme valoja pari kertaa. Varoitus oli paikallaan, koska hieman käsämän teboilia ennen oli kamera-auto linja-autopysäkillä passissa. Oon sulle kaljan jos toisenkin velkaa.

Olitko se sinä uudehkolla Banditilla tänään Imatralla Linnansuolla, kun ajelit vastaan vilkku päällä. Yritin esittää vilkkua nyrkkiä availemalla, mutta ilmeisesti esitykseni oli sen verran epämääräinen, että siitä ei selvää saanut.
biggrin.gif
Toivottavasti ei tullut vaaratilanteita vilkun johdosta...

olitkos se sinä customi kuski, joka varoitit kukkivista sinivuokoista hieman ennen liminkaa non klo1800? Kiitän ja kumarran!  
bowdown.gif
t. etelän suunnasta körötelly bussikuski

Oltiinko se me? Gixxeristit Vantaalla ilmakehällä, jokainen menossa omaan suuntaamme. Kaikki jöpötti valoissa toisiaan vastaan, jokaisella sini-valkoinen kikseri  
033102beer_1_prv.gif

1 menossa itään(Andrei/LOL), yksi liberaali länteen ja minä kääntymässä.

..kuka ajelit meidän perässä itä-Tampereella valottomalla moottoripyörällä poliisit perässä punavalo vilkkuen?  
smile_org.gif

... kuka tervehdit minua komealla .ORG- tervehdyksellä Suutarilantiellä n. klo 19.15. Tulit Malmin suunnasta liikenneympyrältä päin.

Ajelit pyörälläsi paraisille päin, siinä kuusiston kohdalla on 60km/h rajoitus. Ei niin varovainen kannata olla että ajaa 49-51km/h vauhteja... Mutta kivan jonon sait aikaiseksi jopa keskellä päivää
cool.gif

Kiitokset tummanpunaisen farkku Citroenin kuskille, varoittaessasi tutkasta talotehtaan luona Pyhännällä 20.5.
bowdown.gif

No kysytään nyt piruttain, että satuitko ajelemaan jollain Goldwingillä tms. eilen Vihdintiellä, Vihdin suuntaan n. klo. 22.30 hujakoilla?

Meinasin ohittaa teikäläisen + auton, oitis Lahnuksen Shellin jälkeen, mutta ohititkin sen auton eka ja jäit vielä ajelemaankin ihan normi matkavauhtia, joten olin vähän äimänkäkenä siellä takanasi.
smile_org.gif

Komia .ORG tervehdys tuli äsken vastaan Tikkurilan Valkoisenlähteentiellä... Joku kyykkänä, en ehtinyt kummemmin havainnoida.

Tiksimunkkiako pärryyttelit torstai-illan iloksi?
tounge.gif
sport05.gif

Aamuisin n. klo 06:45 Lahdentietä Tampereelta Lahteen päin ajelet Triumphilla (triple?), sinäkö?

No olithan se sinä Riisor, kun työntelit Kingistä turun väylää Lohjan kohdalla puoli kolmen aikoihin.
Menin kotilolla ohi, ja älytessäni kenet ohitin yritin "orgittaa" sormella auton ikkunasta
biggrin.gif

Tulit Myyramen tienhaarasta Sipooseen päin tänään neljän jälkeen toisen pyörän kanssa. Ajoit GSX 1400 Suzukilla. Lähdit risteyksestä siten että pakoputki oli aika tarkkaan horisontaali asennossa.  
omg.gif
. Olin samanlaisella pyörällä röökitauolla linkkaripysäkillä. Todella tyylikästä  
tounge.gif

edit. Siis tietenkin eilen.

Kallan siltojen pohjoispuolella tuli perjantai-iltana (29.5.) kotarikuski eteläänpäin etusormi pystyssä, kyynärpää 90 asteen kulmassa eli huippuunsa hiottu .org! -tervehdys
smile_org.gif

Tulit Myyramen tienhaarasta Sipooseen päin tänään neljän jälkeen toisen pyörän kanssa. Ajoit GSX 1400 Suzukilla. Lähdit risteyksestä siten että pakoputki oli aika tarkkaan horisontaali asennossa.  
omg.gif
. Olin samanlaisella pyörällä röökitauolla linkkaripysäkillä. Todella tyylikästä  
tounge.gif

edit. Siis tietenkin eilen.
Terve Pekka!

Tai siis, minähän se en ollut, mutta kaveri kertoi olleensa siellä ajelemassa  
biggrin.gif

Kiitokset sinulle, joka tulit vastaan Lopelta Hyvinkäälle menevällä tiellä (Hyvinkääntie?) eilen puoli kymmenen korvissa, ja heilautit kättä kypärän päällä. Siellähän se mopogyy oli Hyvinkäällä vastassa.

Hei, olitteko te...

Viime lauantaina n. klo 23.30 kehä 3:lla länteen menossa vähän ennen Bembölen liittymää. Olin poikkeuksellisesti liikkeellä autolla. Tulitte kolmella kyykkypyörällä mun ohi aivan s***anan lujaa.

Siihen vauhtiin mä en ota kantaa, mutta ajoin sillä oikealla kaistalla näkyvällä paikalla lähes kävelyvauhtia hätävilkut päällä ja vilkuttelin teille jarruvaloja.

Syy siihen oli se, että siinä mun ajovalojen edessä tien laidassa loikki hirvenvasa tai peura (mä en oikeen välttämättä tunnista pimeessä kumpi on kampi). Elukka oli aika epävarman näköinen, että mihin suuntaan lähtee. Onneksi siirtyi metsikköön just ennen, kun tulitte kohdalle. Nyt kundit tai mimmit (?) lottorivit vetämään. Taisitte saada tuurilla jatkoajan elämälle.

Ollaan varovaisia ja yritetään katsoa ympäröiviä merkkejä siitä, että joku voi olla vialla, kun joku yrittää antaa vastaavia merkkejä. Toivottavasti pääsitte turvallisesti perille.

Tarkoitus ei ole pitää mitään vittuilupuhetta. Säikähdin vaan ihan oikeesti, että nyt käy varmasti huonosti.

Terveisin;

Esko Blom

Olitko se sinä, joka ameriikan ihmeelläsi ohitit oikealta puoleltani yhdellä kaistalla, kun ei se paska ohituskaistalla kulkenutkaan yli 120. Muutenkin joku ihme jumppa menossa koko ajan sen traktorisi päällä.

Menisit salille jos viima on liian kova tai osta siihen fergusonniin iso matkapleksi - ei tämä insinöörin & näyttöpäätteen edessä istuminen nimittäin vahvista hartioita tahi viinapäätä... tai sitten tekstari mammalle, että "olin kokoontumisessa, kestää kun ei vehkeet kulje".

Back