jskanerva
New member
Olen tässä viimeiset kolme viikkoa seurannut tarkkaan >>T-Bird -95 rykii << aiheen keskustelua.
Oma Legend alkoi juonittelemaan alkukesästä ja huollon yhteydessä siitä puhdistettiin ( luultavasti?!) kaasuttimet ja sen jälkeen pyörä kävi hyvin pari viikkoa jonka jälkeen sama juttu.
UUdestaan kaasarit, puolat tulpat jne. viimeksi ennenkuin olisin alkanut venttiilien välyksiä mittomaan katsoin "alakertaan" missä on "virranjako" ja joku puola (=coil) ja se näytti aika öljyiselle. uudelleen kokoon,
Huollon jälkeen on öljyn tarkastus ikkuna ollut kokonaan öljyn peitossa, joten viimeksi laskin öljyt pois ja kaadoin takaisin samalla odotellen ja lasista öljyn pintaa seuraten.
Viimeinen koeajo ja pyörä kävi niinkuin pitää.
Öljyä jäi yli n 3 dl, VOIKO noin pieni ylimäärä aiheuttaa kaiken tämän harmin?
No onpahan oppinut aikapaljon moottorista ja extra puhdistanut kaasarit ja bensa tankin.
JK. UUsi Triumph Tiger tulee ensi viikolla ja Legend menee myyntiin, on vain mukavempi myydä kun se on "kunnossa"
Oma Legend alkoi juonittelemaan alkukesästä ja huollon yhteydessä siitä puhdistettiin ( luultavasti?!) kaasuttimet ja sen jälkeen pyörä kävi hyvin pari viikkoa jonka jälkeen sama juttu.
UUdestaan kaasarit, puolat tulpat jne. viimeksi ennenkuin olisin alkanut venttiilien välyksiä mittomaan katsoin "alakertaan" missä on "virranjako" ja joku puola (=coil) ja se näytti aika öljyiselle. uudelleen kokoon,
Huollon jälkeen on öljyn tarkastus ikkuna ollut kokonaan öljyn peitossa, joten viimeksi laskin öljyt pois ja kaadoin takaisin samalla odotellen ja lasista öljyn pintaa seuraten.
Viimeinen koeajo ja pyörä kävi niinkuin pitää.
Öljyä jäi yli n 3 dl, VOIKO noin pieni ylimäärä aiheuttaa kaiken tämän harmin?
No onpahan oppinut aikapaljon moottorista ja extra puhdistanut kaasarit ja bensa tankin.
JK. UUsi Triumph Tiger tulee ensi viikolla ja Legend menee myyntiin, on vain mukavempi myydä kun se on "kunnossa"