• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

öljyn vaihtoväli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lefa57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

lefa57

New member
moi taas olen ajanut 800 classik väinöllä tänä kesänä 15000km samalla öljyllä puoli litra olen täytynyt lisätä en tiedä mistä johtuu kun kuulee että joillakin väinö syö paljon öljyä eli eka kesä vänö ja on mielestäni mahtava peli

moi taas olen ajanut 800 classik väinöllä tänä kesänä 15000km samalla öljyllä puoli litra olen täytynyt lisätä en tiedä mistä johtuu kun kuulee että joillakin väinö syö paljon öljyä eli eka kesä vänö ja on mielestäni mahtava peli
No joo, eikun..... hei vaan!

Eipähän sinulla nuo kustannukset öljynvaihdoista KOVIN suuriksi mene. Vielä kun köröttelet ensisuven samoilla, niin UUTTA öljyä menee EHKEN toinenkin puolikas........
wink.gif

No asiaan....mulla on sama pyörä ja ajelen samoilla n.5000km tai vähemmän. Ja talveksi aina uusi öljy ja suodatin kilometreistä välittämättä.

Siinä on noilla YLIPITKILLÄ öljynavaihdoilla sekin mahdollisuus, että öljynkulutus loppuu joskus kokonaan.....
tounge.gif

Ja mitä tuohon viimeiseen kommenttiisi tulee, niin siinä olen samoilla linjoilla

Olen pitänyt öljynvaihtovälinä ajokautta, eli omassa tapauksessa 3-6 tkm. Uudet öljyt aina laitettu koneeseen ennen talvisäilytystä ja määräaikaishuoltojen yhteydessä. Mielestäni tuo suodatin ja kannu öljyä on niin pieni kustannus tässä harrastuksessa, ettei niistä kannata pihistellä.

Olen kyllä täysin samaa mieltä edellisten kanssa, ettei VN800:sta parempaa peruscruiseria ole, ellei sitten uusi VN900 (en ole vielä päässyt testaamaan).

Back