• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Omistajan käsikirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Henu

New member
Moron kaikki trumpetistit!

Vihdoin ja viimein tuli postista suomenkielinen omistajan käsikirja Speedmasteriin. Ja näyttäisi vielä kattavan Bonnevillen, - T100 ja America mallit.

Vaikka eihän tuo nyt maata mullista mut kuitenkin, ja on vielä ihan orginellin oloinen kirjanen eikä mikään kopioitu paperikasa.

Et iso hanska Moto-Seinäjoelle moisesta, ja vielä näin kevään kynnyksellä.

Ei muuta kuin oikein hyviä ajokelejä kaikille  
062802moto_prv.gif

-Henu-

Tuliko tuo sinulle ilman opuksen erikseen pyytämistä? Mulla ei tullut pyörän mukana suomenkielistä, mutta rohkenivat luopua kuitenkin heidän ainoasta lontoonkielisestä kirjasesta. Niin ja penkin alta löytyi sitten jälkeenpäin vielä ruåtsinkielinenkin
tounge.gif

Muistelen kuulleeni pari vuotta sitten kun ostin ST:ni S-Joelta että joku heidän asiakas/yhteistyökumppani oli lupautunut jotenkin kääntämään jonkin mallin kirjan tai kirjoja vapaa-aikanaan. Joku vaihtokauppa systeemi. Lieneeko tuon työn hedelmät nyt jaossa?

Siis joo, kyllä mä sitä silloin kyselin oikein enempikin kun mopon sieltä ostin vajaa kaks vuotta sitten. Mut nyt sitten tuli kun olin jo unohtanut koko asian.

Ja tosiaan taitaa olla vain Seinäjokelaisten tuotos kun näyttää olevan painettu Seinäjoen Painohalli oy:ssä.

Muistelen kuulleeni pari vuotta sitten kun ostin ST:ni S-Joelta että joku heidän asiakas/yhteistyökumppani oli lupautunut jotenkin kääntämään jonkin mallin kirjan tai kirjoja vapaa-aikanaan. Joku vaihtokauppa systeemi. Lieneeko tuon työn hedelmät nyt jaossa?
Tämmöistä minäkin muistelen myyjän puhuneen, kun oman Americani toista vuotta sitten ostin. Ja viime viikolla kolahti luukusta suomenkielinen manuaali ihan pyytämättä. Oli se mulle luvattu toimittaa, mutta enpä enää muistanut koko asiaa. Kiva ylläri siis.

Tuommoinen suomennos tipahti kyllä postilaatikkoon. Ihmetyttää vaan se että kun ovat vaivan kuitenkin nähneet , miksi edelleen huoltovälit on laitettu väärin. Huoltoväli on 10000 km (tai vuosi , kumpi tulee ensin eteen) eikä 6000 km , niinkuin tuo läpyskä väittää. Öljyjä voi olla syytä vaihdella tiheämminkin. Itse teen sen homman 5000 km välein. Muut huoltokohteet Sheduled Maintenance
Check Sheet:in mukaisesti (koskee kaikkia Bonnen tekniikalle rakennettuja Trumppia , Thruxton , Bonneville , T100 ja Bonne America & Speedmaster)
Haynes on julkaissut kattavamman huoltomanuaalin , jota saa ainakin täältä
Todennäköisesti myös Alfamer toimittaa tilauksesta.
Itsellä on Triumphin oma service manual , joka oli vähän helvetin kallis , mutta on se sitten hyväkin.

Triumph:in huoltolista löytyy täältä

Back