• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko käämi palanut  matkaseuran takia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumpali
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko käämi palanut  matkaseuran takia? -

• 1 on

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 ei

• 3 ajan yksin

• Ääniä yhteensä
    0

rumpali

New member
Aina ei kaikki suju suunnitelmien mukaan.
wink.gif
miksi?

Pääasiassa yksin mennään, mamman kanssa joitain satoja km, org ajeluissa n. 400km, yksin 17-18tkm tälle kesälle.

Matkustan yksin tai emännän kanssa, joten kyllä on. Molemmissa tapauksissa.

Vajmolla on palanut muutaman kerran, kun oon ottanu tyttösiä kyytiin. Nykyään ajelen yksin...
sport05.gif

Bongasin matkaseuran netistä ja ajatukset ei ihan osunut yksiin.
Minä olisin halunnut mennä hotelliin sadetta ja pakkasta pakoon, toinen taas telttaan viikon reissun jälkeen pohjois Norjassa. Ajoin sitten kotiin 1700 km.
No kumpikin sai mitä halusi ja loppuhuvinkaikkihyvin
biggrin.gif

Yleisesti hermot menee väsyneenä ja nälkäisenä. Joten pyrin syömään ja pitämään päivämatkat järjellisinä.

Mä ajan aina yksin. Ihan satunnainen kyytiläinen joskus ollut, mutta aika nihkeetä mun kyytiin on päästä
biggrin.gif
Kyytiläiset on vaan ja ainoastaan haitaksi
smile_org.gif

Joskus aikanaan olin silloisen poikaystävän kanssa reissussa. Hän sitten ajoi tuhatta ja sataa kaiken mielenkiintoisen ohi minun pysähdellessä katsomaan ja kuvaamaan kaikkea hienoa. Löytyi sitten aina mököttämässä jostain todella tylsältä levähdysalueelta tai huoltiksen pihasta
biggrin.gif
. Reissun tarkoitus on kuitenkin katsella ja nauttia. Pelkkää ajoa saa missä tahansa
smile_org.gif
.

Joskus aikanaan olin silloisen poikaystävän kanssa reissussa. Hän sitten ajoi tuhatta ja sataa kaiken mielenkiintoisen ohi minun pysähdellessä katsomaan ja kuvaamaan kaikkea hienoa. Löytyi sitten aina mököttämässä jostain todella tylsältä levähdysalueelta tai huoltiksen pihasta
biggrin.gif
. Reissun tarkoitus on kuitenkin katsella ja nauttia. Pelkkää ajoa saa missä tahansa
smile_org.gif
.
Toihan se on aika monessa
biggrin.gif
.
Mut vakavasti puhuen, tehtiin reissua miten vaan ja millä vaan, ehdoton edellytys on samanlaiset rytmit ja näkemykset
reissuun ja reissaamiseen liittyen.
Jos sitten muuten ollaan erilaisia tyyppejä ja edustetaan
erilaisia näkemyksiä, se on ihan mielenkiintoinen lisä.

Jos reissaa kaverin kanssa vähänkin pitemmällä reissulla, niin puolin ja toisin ne käämit vähän käryää. Yksin reissatessa ei niinkään, mutta onhan se kaveri turvallisuustekijäkin. Olen oppinut pitämään päivämatkat kohtuullisina, enkä aja janoisena tai nälkäisenä, niin käämit pysyvät paremmassa kunnossa.
wink.gif

Jos reissaa kaverin kanssa vähänkin pitemmällä reissulla, niin puolin ja toisin ne käämit vähän käryää. Yksin reissatessa ei niinkään, mutta onhan se kaveri turvallisuustekijäkin. Olen oppinut pitämään päivämatkat kohtuullisina, enkä aja janoisena tai nälkäisenä, niin käämit pysyvät paremmassa kunnossa.  
wink.gif
Pidemmissä reissuissa on aina omat laittamattomat realiteettinsä..... vaikka yksikseen
biggrin.gif
.

Porukassa menee usein aika hyvin, kun jokainen on sisäistänyt sen, että "narua on annettava ja saatava".
Kun tämä toimii jokaisen kohdalla edes jotenkin tasapuolisesti,
(eli tingitään omasta mukavuusrajasta kun tietää että muutkin tekevät sen vuorollaan ja tavallaan) niin se rauhoittaa kummasti.... jopa märkänä, nälkäisenä ja väsyneenä
biggrin.gif
.

Käämit on joskus menny, mutta ei pyörän kanssa.
Tämä tapahtui inter-raililla vuonna 1985 kuunneltuani pimun valitusta kahden viikon jälkeen...
crazy.gif

Ainahan se palaa yli 3vrk matkoilla. Pikkujutut alkaa ärsyttää jne. mutta loppupeleistä noille yhteenotoille sitten naureskellaan
033102beer_1_prv.gif
ääressä vielä vuosia matkojen jälkeenkin.

Puolituttujen kanssa tuota ei tapahdu, eli vaatii että ollaan sen verran hyviä ystäviä että uskaltaa paljastaa "pimeän puolensakin"
wink.gif
.

ei oo, suurimmaksi osaksi ajelen pojan/vaimon/tyttären kanssa samalla pyörällä ja kaikkien kanssa menee vähintään ok

Back