• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko moottoripyörällä(si) persoona?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko moottoripyörällä(si) persoona? -

• On

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei ole

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1

T-Doggy

New member
Joskus taannoin palmasin, kun jotkin viherpiipertäjät selittivät, kuinka eläimillä on persoonansa. Nyt kun ollaan Hondan kanssa vietty reilut 4kk tiivistä yhdessä oloa ja 10tkm ajoa. Niin piru vie kyllä sillä jokin persoona on.
inlove.gif
ghostface.gif

Tuolla nykyisellä ei niinkään, mutta ensimmäisellä kikserilläni, K2:lla, todellakin oli. Ja se oli läpeensä paha. Yritti ainakin kahdesti tappaa, ja lukemattomia kertoja saattoi muuten vaan itsensä ja allekirjoittaneen tilanteisiin joista selvisimme vain hyvällä tuurilla. Ajokorttiakin se yritti väenväkisin minulta viedä, onneksi ei virkavaltaa ikinä kohdalle noina lukuisina hetkinä sattunut.  
mad.gif

Br, Mikko

Jutteletteko pyörällenne?
biggrin.gif
Minulle se on väline, jolla liikun paikasta toiseen ja välillä pidetään hauskaa. Onhan sillä ominaisuuksia, jotka erottaa sen muista pyöristä, mutta samoin on vaikka pesukoneella...

Mun Mv:llä on ainakin, se kiukuttelee ja kuumenee heti jos pitää körötellä
biggrin.gif
mut eipä sitä köröttelyyn o hankittukaan
033102beer_1_prv.gif

On persoona ja lisäksi sos.turvatunnus sekä verokortti.
Niin ja lupa jättää tielle.

Onx tääl joku syöny väärän värisiä sieniä?
biggrin.gif
ei vaan... vitsi vitsinä... Mutta vaikka tuo kovin vaikuttava peli onkin niin en lue sille iltasatuja...

sana "sielukas" voisi olla parempi ilmaisu. no ehkä persoonakin. tässä viiden-kuuden vuoden aikana pyörä on muokkaantunut varsin paljon ja muokkaantuu jatkossakin. monenlaisia oikkuja on pyörä tehnyt ja välillä tuntuu että yhteisymmärrys on kadonnu kokonaan. mutta sit se sävel taas löytyy.

käänteinen psykologia toimii tuon laitteen kanssa hyvin. hyvänä päivänä pyörä on paskana ja sateella toimii jne. jos kehut kaverille et hyvin on toiminu niin ei varmana toimi enää. jos lähet ilman työkaluja piipahtamaan johonkin niin sinne jäi.

noh, esteettinen olemus menee järkevyyden edelle. jos pyörässä/autossa ei ole rokkia, en ole kiinnostunut.
cool.gif

On ollut vuosien saatossa kaikenlaisia mopoja ,ja kyllähän niille väkisinkin tulee *juteltua * välillä,tai enimmäkseen kyllä haukuttua.etta voi vit...n saat..n paska romu, mä vi..u vedän sua lekalla jos et toimi,(oikeasti olen yhden Hondan vetänytkin moskalla)jos on joskus jättänyt tielle esim, tai ei ole kaynnistynyt rukouksista huolimatta.Tätä nykyistä olen kyllä kehunut ,että kyllä nyt on hyvännäköinen perä.
tounge.gif
biggrin.gif

Luojan kiitos tuolla Hondalla ei ole persoonaa. Se tästä vielä puuttuisi, että aamusella pitäisi hieroa tankkia, jutustella mukavia, kehua katteita ja lämmitellä pyörää puoli tuntia ennen kun selkään pääsee. Pahimmassa tapauksessa joutuisi menemään bussilla töihin kun ihmettelisi miksi pyörä pitää taas mykkäkoulua eikä suostu antamaan mitään vihjeitä että mikä on vialla.

Auta armias jos iltalenkillä erehtyisi ihailemaan muita pyöriä, niin ajamaan ei olisi asiaa kuukauteen. Sittenkin se onnistuisi vasta kun on leperrellyt, ettei tosissaan muita katsellut, eikä pyörän perä ole iso. Kyllä nuo nykyiset pyörät on niin kauheita kun painot on tippuneet alas, kulkevat moottorit katteiden takaa vilkkuen ja niin kovaa meteliäkin itsestään pitävät. Kyllä tämä oma 80-luvun tuotos on paljon luotettavampi, turvallisempi ja parempi....

Joo. Luojan kiitos pyörillä ei ole sielua tai persoonallisuutta...

sanoi:
Onko moottoripyörällä(si) persoona?

On.

Hilja - Honda VFR Vtec, 'Modesty' in english - on nimensä mukainen luonteva ja piilohurja persoona.

Viimeaikaisen naisen ja kulkuneuvon rinnastamisen aikaansaaman mediamyllytyksen johdosta totean tässä enempiä selittelemättä että Hilja ei silitä paitojani. Eikä sen tarvitse...

Hilja on aina valmis hauskanpitoon.

Niinkuin minäkin
wink.gif
---
062802moto_prv.gif

-jami

Ei kai tolla mopolla ole, mutta jos kotilosi on Audi...niin viimeaikaisten keskustelujen valossa...puhu sille kauniisti!
biggrin.gif

On sillä, ja luonteesta päätellen se on edellisessä elämässä varmaan ollut rodeohärkä.
smile_org.gif

ON, ainakin mun Italialaisella, tulinen, suuttuu helposti ; )
Jaappanilainen onkin tasaisempi, skarppaa vain kun uhkaa myydä!

kaipa tuolla on jonkinlainen.. ainaki muodot on kohallaan..

verotus on samanlaista kuin itselläki: ruoka eli bensiini on verotettua, vakuutukset on mulla ja pyörällä, henkilötunnus eli rekisterinumero ja valmistusnro löytyy, pesulla pitää käydä aina kun on likainen, siis me molemmat, toki erikseen. vahingot koskee aina, haava käy kipeää, mutta myös lommot koskee kun niitä sattuu, naarmuja yritämme molemmat vältellä.

kumpikin kiihtyy toisinaan yllättävänkin nopeasti ja kun kuumana käy, menee hetki ennenkuin lauhtuu, kuumimmat lämmöt saa sitten puhaltimella puhaltaa vähemmäksi. käymme molemmat hieman kuumamna etenkin kun joudumme odottelemaan liikennevaloissa.

kulutus meillä molemmilla on maltillista, tosin itse voisin syödä hieman vähemän. nestettä pyörä ei syö yhtään, itse senkin edestä.

kumpikaan meistä ei tiputa nestettä, aika näyttää, alkaako niin tapahtumaan ajan myötä. päästöjä syntyy molemmilla.

kaipoa tuolla jokin persoona on, ainaki paljon yhteistä tuntuu löytyvän.  
smile_org.gif

Back