Olen jo pitkään huomannut, että pyörälläni käydään sinä aikana kun olen töissä ja pyörä on parkissa. On paskajälkeä penkissä ja vaihde päällä, vaikka en sitä itse koskaan päälle jätä. Eilen sitten työkaverini kertoi nähneensä parin virolaisen kaverin olleen pyöräni vieressä ja ottaneen valokuvia itsestään ja pyörästä. Tuumasi vain, että kovin olivat kiinnostuneet pyörästä. Koska pyöräni ei nyt kuitenkaan ole mitenkään erikoinen, niin jäin vain ihmettelemään että mitä v**tua kaverit oikein tekivät ? Tuskin nyt ihan matkamuistoja räpsivät ? Eikös tuolla etelänaapurissakin noita mopoja ole... Tietääkö kukaan muuten hyviä virolaisia/venäläisiä osta/myy -palstoja mitä olisi hyvä alkaa seurailemaan, josko se mopotin sinne ilmestyisi ?
No joo, ehkä tosiaan oli ihan harmitonta, mutta kyllä se pikkusen pistää epäilyksen siementä itämään kun on naapurin kaverit kyseessä...
No joo, ehkä tosiaan oli ihan harmitonta, mutta kyllä se pikkusen pistää epäilyksen siementä itämään kun on naapurin kaverit kyseessä...