Onko Pasosta kirjaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapjar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tapjar

New member
Onko tullut vastaan korjausopasta tai muuta vastaavaa kattavaa teknistä pläjäystä Ducati Pasosta? Olin selailevinani Alfamerin valikoiman enkä löytänyt.

On ollut tapana hankkia kulloisestakin ajolaitteesta tämäntyyppinen kirja, vaikkei korjausapua ole aina tarvinnutkaan. Parasta lukemista talvi-iltoina.

Eipä ole itselle ainakaan tullut vielä vastaan. Tosin en ole kovin tosissani opusta kysellyt, mutta jos jollakulla ois tietoa, niin tässä toinen kiinnostunut.
Hämärästi ois muistissa,että joltain nettisivuilta olisi kyseisen onnistunut imuroimaan. Laitan ilmoitellen jahka muistuu mieleen.
062802moto_prv.gif

Löytyy kopionivaskat tehtaan korjaamokäsikirjoista mapitettuina 750 Pasoon, 906 Pasoon ja 907IE:hen italian saksan ja englannin kielellä.

Löytyy kopionivaskat tehtaan korjaamokäsikirjoista mapitettuina 750 Pasoon, 906 Pasoon ja 907IE:hen italian saksan ja englannin kielellä.
bowdown.gif
Juma!!  Tiedän itseni lisäksi yhden pasonistin, joka olisi erittäin kiinnostunut kopioimaan englanninkielisen Paso 906:n nivaskan. Siis tietysti opetustarkoitukseen (tekijänoikeudellinen huomautus...).

Miten siihen pääsisi käsiksi? Missäpäin Suomea ollaan? Itse olen Espoossa.

100 km Espoosta itään. Kirjat joutaa kyllä lainaksi. Yhteystiedot saat, kunhan saan tämän rekistöisteröitymisen onnistumaan jollakin ilveellä.

Kun ei onnistu, niin ei onnistu! Sanokaahan viisaat, mitä pitää tapahtua, kun rekisteröintikaavake on täytetty, rasti on ruudussa ja nappia painetaan. Taidankohtaunohtaakokotämäntietotekniikkahapatuksen!

Kun ei onnistu, niin ei onnistu! Sanokaahan viisaat, mitä pitää tapahtua, kun rekisteröintikaavake on täytetty, rasti on ruudussa ja nappia painetaan. Taidankohtaunohtaakokotämäntietotekniikkahapatuksen!
Pistin ton sun tekstin tonne "ongelmia" palstallekkin. Toivottavasti moderaattorit tai muut välkyt osaa auttaa, älä vielä hermojas menetä!  
033102beer_1_prv.gif

Juma!!  Tiedän itseni lisäksi yhden pasonistin, joka olisi erittäin kiinnostunut kopioimaan englanninkielisen Paso 906:n nivaskan. Siis tietysti opetustarkoitukseen (tekijänoikeudellinen huomautus...).

Hyvä Tapjar!
062802jumpie_prv.gif

Olet lukenut ajatukseni ja olen se "toinen kiinnostunut" pasonisti. (Huom Tapjar! Se nykyinen kopioprojekti on jo puolessa välissä, joten kohta palauttelen matskun).

Terveisin
veli-massey

Just niin, Veli Ferguson!  Eli kirja on täällä mulla ja kopiot järjestän kunhan ehdin xeroxin ääreen.

Hyvää Joulua vaan kaikille asianosaisille!!
sport05.gif

smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

Yes veli-tapjar!
Näin kaamoksen keskeltä näyttää kevät lähestyvät kovalla vauhdilla!
Palataan siis asiaan vuonna 2004!

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2004!

Terveisin
veli-m
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back