• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko Yamaha DT hyvä mopo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ju55i
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ju55i

New member
Onko Yamaha DT hyvä mopo?

Pitäisi alkaa jälkikasvulle hankkimaan mopoa ja omista mopoajoista on jo senverran aikaa että tarjonta on muuttunut. Silti tuntuisi siltä että Yamaha DT voisi olla parhaimmasta/kestävimmästä päästä tämän hetken mopoja?

Pitäisi alkaa jälkikasvulle hankkimaan mopoa ja omista mopoajoista on jo senverran aikaa että tarjonta on muuttunut. Silti tuntuisi siltä että Yamaha DT voisi olla parhaimmasta/kestävimmästä päästä tämän hetken mopoja?

Onpa noita DT Jammuja omassa naapurustossakin ja varmasti aivan ok kampe. Etupäiden stefat niissä ilmeisen helposti antautuu, mitä on tullut seurattua. Toki niillä taidetaan melkoisesti keulitellakin. :)

Miinuksen voisi sanoa 2T:n aiheuttaman hajuhaitan. Naapurin poikakin on kovasti ruvennut moittimaan hajua, kun se ei ilmeisestikään ole nuorten naisten(alkujen) suosiossa. :p

Itse olen omille likoille hommannut 4 tahtiset Vespat ja ei ole hajuongelmia. Näillä ei toki niin kikkailla, mutta ei ole ollut tarvettakaan.

Re: Onko Yamaha DT hyvä mopo?

Miinuksen voisi sanoa 2T:n aiheuttaman hajuhaitan. Naapurin poikakin on kovasti ruvennut moittimaan hajua, kun se ei ilmeisestikään ole nuorten naisten(alkujen) suosiossa. :p

Poikkeus vahvistaa säännön tässäkin tapauksessa :) Meillä tyttö halusi itelle nimenomaan 2T, haisee oikella...
Meillä Derbi Sendalla ajettu viime kesä ja muuta ei ole tarvinnu tehä ku tankata ja huolehtia öljyt (tuorevoitelu siis).

Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla

Pojalla tommonen -08 sm. Noi etu stefat on kyllä helppo vaihtaa ja kun käyttää laadukasta 2-t öljyä niin ei noi hirveesti ees käryy, yllätyin positiivisesti. Kolmas vuosi menossa ja etu stefat, virtalukko, bensakorkki, kummatkin vaijerit vaihdettu ja tietysti renkaita ja ketjuja+rattaita. Kaikissa noissa mopoissa on varmasti heikkoja kohtia mutta itse yllättynyt ton jampun kestävyydestä kun tietää miten sitä käsitellään tai sitten meille on vaan sattunut hyvä yksilö.

Tollanen tuli, 2010. 16 tkm mittarissa. Stefat just uusittu ja 2tkm sitte mäntä. Ajelin 40km kotiin sillä. Tosi kiva peli vaikka onki mopo.

Screenshot_75e1266.jpg

Back