Onkos Condorin omistajia?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rellonen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rellonen

New member
Kuinkas moni omistaa tässä porukassa Condorin,joita tuotiin aikamoinen määrä viime vuoden aikana?Tuli mieleen että jos porukkaa löytyy niin voisi suunnitella jotain kokoontumista/ajoreissua ensi kesälle. Voisin katsoa jonkun sopivan paikan jos osallistujia löytyy.
 
Kannattais ottaa yhteyttä kukkuulle Korialle...  
tounge.gif


Ps, en omista mutta tiedän "tarinan"...
smile_org.gif
 
Salpavaellus olisi mielestäni aika sopiva retki Condorille.
Multa se jäänee kuitenkin tänäkesänä tekemättä.
 
Salpavaellus olisi mielestäni aika sopiva retki Condorille.
Multa se jäänee kuitenkin tänäkesänä tekemättä.
Salpavaellus kuulostaa hyvältä!
Joku tapahtuma Condor-legioonalle pitää kyllä järjestää.
ilmeisesti niitä on tuotu pitkälti toista sataa pyörää.
Lienee eniten myyty Ducati-moottorinen pyörä viime vuonna!

mime
 
Moro ! Pistin Condorin tilaukseen, vaikka en ole mokomaa vehjettä eläissäni nähnyt saatikka ajanut. Tuntui hyvältä idealta. Jos täällä palstalla pyörii Condorin omistajia, niin kertokaapa noviisille kokemuksianne, kaikki info otetaan mieluusti vastaan. Kevättä !
 
Moro ! Pistin Condorin tilaukseen, vaikka en ole mokomaa vehjettä eläissäni nähnyt saatikka ajanut. Tuntui hyvältä idealta. Jos täällä palstalla pyörii Condorin omistajia, niin kertokaapa noviisille kokemuksianne, kaikki info otetaan mieluusti vastaan. Kevättä !
Ihan "marssi valmiissa" kunnossa ovat kaikki yksilöt olleet.
Kaikissa ollut mukana työkalut,ajopäiväkirja ja käsikirja.
Maantielle en ole omalla ehtinyt, mutta hallin ympäri kuitenkin.
Niin museo- kuin maahantuolo-katsastuksessa ei tarvinnut pyörää ottaa alas autosta saati käynnistää.
kuvia: motiimi.com/condor

mime
 
Moro ! Pistin Condorin tilaukseen, vaikka en ole mokomaa vehjettä eläissäni nähnyt saatikka ajanut. Tuntui hyvältä idealta. Jos täällä palstalla pyörii Condorin omistajia, niin kertokaapa noviisille kokemuksianne, kaikki info otetaan mieluusti vastaan. Kevättä !
Ainoat asiat museokatsastuksessa noiden kohdalla on pakokäyrän kannake joka on yleensä ruosteessa ja joitakin pultinkantoja samoin.Äänenvaimennin on maalattu valkoiseksi,samoin pakokäyrä.Kevyt harjaus vaikka messinkiharjalla ja pesu.Näyttää minusta BMW:n vaimentimelta,samoin etulamppu on sama Bosch kuin vanhemmissa Bemareissa. Pultit ja mutterit on sähkösinkittyjä,sen voi helposti tehdä itsekin.En menisi muuttamaan yhtään ulkonäköä,pyörä jonka saat on taatusti alkuperäisessä kunnossa,vain käyttöhistoria näkyy päällepäin ja sen pitääkin näkyä.Osassa on kromattu lampunkehys,osassa maalattu,molemmat kelpaavat museokatsastukseen.Moottori on Ducatin tekemä,erotuksena löysemmät nokat koska tehoa on huomattavasti vähemmän.Condoreissa on myös osavirtausöljynsuodatin jota Ducateissa ei ole. Jossain on jopa epäilty että koko laite olisi Ducatin pajalta tullut mutta varmaa tietoa ei ole.Takavaimentimina on Konia ja Marzoccia,molemmat kelpaavat. Pyörä on tosi mukava leppoisaan kurvailuun vaikka hiekkateillä,nopeus ei taida juuri 115 päälle kivuta.
Kun hain omani ja kaverin pyörän,poljin ne molemmat ja muutaman muunkin käymään,jokainen lähti vanhalla tiedolla ensimmäisellä käymään.Eli hana auki,ryyppy päälle,haet työtahdin veivin alle,pari kertaa ilman virtaa ja sitten virta päälle ja taas työtahti alle ja polkaisu.Muista lämmittää kone aina hetki ennenkuin lähdet ajamaan.
Ja katso vaikka benvanhelden.nl,hänellä on aika hyvät Condor-sivut.
Ota vaikka privalla yhteyttä koska koetetaan puuhata jotain kivaa tuolla ryhmällä kesän aikana.
Siinä on muuten melkoinen ero kun käkikellomaan armeija myy ylijäämäkamaa tai Suomen armeija laittaa huutokaupan pystyyn.Noissa pyörissä on kaikissa uudet akut,puhtaat öljyt ja kaikki työkalut ja varalamppusarjat ja suuttimet ajolaseja ja pesuharjaa myöten mukana,ajopäiväkirjaa myöten.Suomi kun myy niin se käytännössä aina loppuun vedettyä,rikkinäistä tai suoraan romua.
 
Toihan on hieno peli ja sopisi meikäläiselle hyvin, kunhan ensin saan tuon 749:n menemään. Motarilla voisi vähän jäädä jalkoihin...
tounge.gif
Missä hinnoissa nuo pyörivät ja onko niitä aina vaan myynnissä, vai oliko tämä joku erä? Ei näyttäisi ihan hirveän montaa olevan netissä kaupan.
 
Viime vuonna hintaa tuli kaikkineen,siis pyörä,rahti,verot ja katsastus jotain puolentoista tonnin nurkille.
 
Onkos kukaan kiinnostunut tuomaan tuommoisen Hollannista kimppana. Pyynti oli Hollannista tinkaamatta 1250 EUR ja rahti Kokkolaan on noin 550 € kahdelta pyörältä.
 
On condor!

Viime syksynä hain Kouvolasta kolme, itselle ja parille kaverille kans. Oma peli on kilvissä ja ja n 300km ajettuna; ongelmien sävyttämänä: ekaks tökki bensan saanti roskien takia, sitten petti puola ja nyt hämmästelen kun ei ajossa tulppa saa mitään väriä pintaansa....käy ilmeisesti laihalla, vaikka paikallaan on nro 120 suutin. Olisko sitten pakoputken vaihdolla merkitystä; vaihdoin sen savustuspöntön paikalle läpihengittävän bolognan. ( se pitää kyllä vaihtaa jo metelinkin takia toiseen...)
Missä kolossa muuten on kanssacondoristeilla luistin neula (siinähän on kolme korkeutta)???
Ulkonäkö on muuttunut kans vähän; poistin kaikki mil-kamppeet (telineet etc), lokarit vaihdoin alumiinisiin kuten myös ketjunsuojan, renkaiksi laitoin vanhanliiton palakuviolla olevat scramblekumit (taakse 4.00-18 ja eteen vakiokokoinen 3.50-18)
 
On condor!

Viime syksynä hain Kouvolasta kolme, itselle ja parille kaverille kans. Oma peli on kilvissä ja ja n 300km ajettuna; ongelmien sävyttämänä: ekaks tökki bensan saanti roskien takia, sitten petti puola ja nyt hämmästelen kun ei ajossa tulppa saa mitään väriä pintaansa....käy ilmeisesti laihalla, vaikka paikallaan on nro 120 suutin. Olisko sitten pakoputken vaihdolla merkitystä; vaihdoin sen savustuspöntön paikalle läpihengittävän bolognan. ( se pitää kyllä vaihtaa jo metelinkin takia toiseen...)
Missä kolossa muuten on kanssacondoristeilla luistin neula (siinähän on kolme korkeutta)???
Ulkonäkö on muuttunut kans vähän; poistin kaikki mil-kamppeet (telineet etc), lokarit vaihdoin alumiinisiin kuten myös ketjunsuojan, renkaiksi laitoin vanhanliiton palakuviolla olevat scramblekumit (taakse 4.00-18 ja eteen vakiokokoinen 3.50-18)
Minä hommasin myös viime syksynä Condorin ja ajanut noin 2500km ilman ongelmia! Tulpan väristä ei nykybensalla tiedä sanoa. Oma putki on kyllä aika tukkoinen. Myös ilmanpuhdistajan vaihto vaikuttaa paljon bensan saantiin. Perstuntuma kaasarin säädöissä! (Kyllä sen huomaa kun ne 16hv jyllää!!!)
 
Niissä on varmaan kaikissa vähän liian pieni pääsuutin,ajattelin vaan että kun Sveitsissä ne on olleet vähän korkeammalla niin siellä on ehkä tarvinnut pääsuutinta pienentää.Saa suurentaa täällä varmaan pykälän tai pari mieluummin.Ainakaan omassa ei ole niissä varasuuttimissa suurempaa,tarvii hommata erikseen.
Mulla ei ole ollut ongelmia,tosin en ole sillä paljon ajanutkaan.
 
On condor!

Viime syksynä hain Kouvolasta kolme, itselle ja parille kaverille kans. Oma peli on kilvissä ja ja n 300km ajettuna; ongelmien sävyttämänä: ekaks tökki bensan saanti roskien takia, sitten petti puola ja nyt hämmästelen kun ei ajossa tulppa saa mitään väriä pintaansa....käy ilmeisesti laihalla, vaikka paikallaan on nro 120 suutin. Olisko sitten pakoputken vaihdolla merkitystä; vaihdoin sen savustuspöntön paikalle läpihengittävän bolognan. ( se pitää kyllä vaihtaa jo metelinkin takia toiseen...)
Missä kolossa muuten on kanssacondoristeilla luistin neula (siinähän on kolme korkeutta)???
Ulkonäkö on muuttunut kans vähän; poistin kaikki mil-kamppeet (telineet etc), lokarit vaihdoin alumiinisiin kuten myös ketjunsuojan, renkaiksi laitoin vanhanliiton palakuviolla olevat scramblekumit (taakse 4.00-18 ja eteen vakiokokoinen 3.50-18)
Minä hommasin myös viime syksynä Condorin ja ajanut noin 2500km ilman ongelmia! Tulpan väristä ei nykybensalla tiedä sanoa. Oma putki on kyllä aika tukkoinen. Myös ilmanpuhdistajan vaihto vaikuttaa paljon bensan saantiin. Perstuntuma kaasarin säädöissä! (Kyllä sen huomaa kun ne 16hv jyllää!!!)
Se vaimenniin on melko varmasti samanlainen kuin vanhoissa beemereissä,äänikin on samanlainen tuhnuttaja.
 
Back
Ylös