Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salpavaellus kuulostaa hyvältä!Salpavaellus olisi mielestäni aika sopiva retki Condorille.
Multa se jäänee kuitenkin tänäkesänä tekemättä.
Ihan "marssi valmiissa" kunnossa ovat kaikki yksilöt olleet.Moro ! Pistin Condorin tilaukseen, vaikka en ole mokomaa vehjettä eläissäni nähnyt saatikka ajanut. Tuntui hyvältä idealta. Jos täällä palstalla pyörii Condorin omistajia, niin kertokaapa noviisille kokemuksianne, kaikki info otetaan mieluusti vastaan. Kevättä !
Niin museo- kuin maahantuolo-katsastuksessa ei tarvinnut pyörää ottaa alas autosta saati käynnistää.
kuvia: motiimi.com/condor
Kyllä. Ajan patinaa saa pyörissä olla, eihän ne käyttämättömiä ole.Menivätkökö katsastukset tosiaan noin siististi ? Kuvissa näkyi kuitenkin hieman "ajan patinaa"... Sopii tietenkin tyyliin.
Ainoat asiat museokatsastuksessa noiden kohdalla on pakokäyrän kannake joka on yleensä ruosteessa ja joitakin pultinkantoja samoin.Äänenvaimennin on maalattu valkoiseksi,samoin pakokäyrä.Kevyt harjaus vaikka messinkiharjalla ja pesu.Näyttää minusta BMW:n vaimentimelta,samoin etulamppu on sama Bosch kuin vanhemmissa Bemareissa. Pultit ja mutterit on sähkösinkittyjä,sen voi helposti tehdä itsekin.En menisi muuttamaan yhtään ulkonäköä,pyörä jonka saat on taatusti alkuperäisessä kunnossa,vain käyttöhistoria näkyy päällepäin ja sen pitääkin näkyä.Osassa on kromattu lampunkehys,osassa maalattu,molemmat kelpaavat museokatsastukseen.Moottori on Ducatin tekemä,erotuksena löysemmät nokat koska tehoa on huomattavasti vähemmän.Condoreissa on myös osavirtausöljynsuodatin jota Ducateissa ei ole. Jossain on jopa epäilty että koko laite olisi Ducatin pajalta tullut mutta varmaa tietoa ei ole.Takavaimentimina on Konia ja Marzoccia,molemmat kelpaavat. Pyörä on tosi mukava leppoisaan kurvailuun vaikka hiekkateillä,nopeus ei taida juuri 115 päälle kivuta.Moro ! Pistin Condorin tilaukseen, vaikka en ole mokomaa vehjettä eläissäni nähnyt saatikka ajanut. Tuntui hyvältä idealta. Jos täällä palstalla pyörii Condorin omistajia, niin kertokaapa noviisille kokemuksianne, kaikki info otetaan mieluusti vastaan. Kevättä !
No kouvolan suuntahan se on,herra Kukkuu tietää varmaan enemmän....Kukas noita Condoreita kauppaa?
Saiskos pikkusen tarkempia yhteystietoja, kun ei eniro-0-100-100:kaan tuntenut korian kukkuutaNo kouvolan suuntahan se on,herra Kukkuu tietää varmaan enemmän....Kukas noita Condoreita kauppaa?Ei kauppaa mutta on yhteydet Hollantiin mistä ne tulevat.![]()
Minä hommasin myös viime syksynä Condorin ja ajanut noin 2500km ilman ongelmia! Tulpan väristä ei nykybensalla tiedä sanoa. Oma putki on kyllä aika tukkoinen. Myös ilmanpuhdistajan vaihto vaikuttaa paljon bensan saantiin. Perstuntuma kaasarin säädöissä! (Kyllä sen huomaa kun ne 16hv jyllää!!!)On condor!
Viime syksynä hain Kouvolasta kolme, itselle ja parille kaverille kans. Oma peli on kilvissä ja ja n 300km ajettuna; ongelmien sävyttämänä: ekaks tökki bensan saanti roskien takia, sitten petti puola ja nyt hämmästelen kun ei ajossa tulppa saa mitään väriä pintaansa....käy ilmeisesti laihalla, vaikka paikallaan on nro 120 suutin. Olisko sitten pakoputken vaihdolla merkitystä; vaihdoin sen savustuspöntön paikalle läpihengittävän bolognan. ( se pitää kyllä vaihtaa jo metelinkin takia toiseen...)
Missä kolossa muuten on kanssacondoristeilla luistin neula (siinähän on kolme korkeutta)???
Ulkonäkö on muuttunut kans vähän; poistin kaikki mil-kamppeet (telineet etc), lokarit vaihdoin alumiinisiin kuten myös ketjunsuojan, renkaiksi laitoin vanhanliiton palakuviolla olevat scramblekumit (taakse 4.00-18 ja eteen vakiokokoinen 3.50-18)
Se vaimenniin on melko varmasti samanlainen kuin vanhoissa beemereissä,äänikin on samanlainen tuhnuttaja.Minä hommasin myös viime syksynä Condorin ja ajanut noin 2500km ilman ongelmia! Tulpan väristä ei nykybensalla tiedä sanoa. Oma putki on kyllä aika tukkoinen. Myös ilmanpuhdistajan vaihto vaikuttaa paljon bensan saantiin. Perstuntuma kaasarin säädöissä! (Kyllä sen huomaa kun ne 16hv jyllää!!!)On condor!
Viime syksynä hain Kouvolasta kolme, itselle ja parille kaverille kans. Oma peli on kilvissä ja ja n 300km ajettuna; ongelmien sävyttämänä: ekaks tökki bensan saanti roskien takia, sitten petti puola ja nyt hämmästelen kun ei ajossa tulppa saa mitään väriä pintaansa....käy ilmeisesti laihalla, vaikka paikallaan on nro 120 suutin. Olisko sitten pakoputken vaihdolla merkitystä; vaihdoin sen savustuspöntön paikalle läpihengittävän bolognan. ( se pitää kyllä vaihtaa jo metelinkin takia toiseen...)
Missä kolossa muuten on kanssacondoristeilla luistin neula (siinähän on kolme korkeutta)???
Ulkonäkö on muuttunut kans vähän; poistin kaikki mil-kamppeet (telineet etc), lokarit vaihdoin alumiinisiin kuten myös ketjunsuojan, renkaiksi laitoin vanhanliiton palakuviolla olevat scramblekumit (taakse 4.00-18 ja eteen vakiokokoinen 3.50-18)