Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahus. YLE Areenan mukaan vain suorana![]()
Oho, tätä ei esitetty pitkiin aikoihin muistaakseni tekijän halusta.Tämä tuli telkkarista myös joskus 2 kk sitten.
Ja nuoriso pilkkaa minun talientavaa digiboksia
Ei tarvi digiboksia, kun on Elisaviihde. Voi tehdä tallennukset etänä ja myös katsoa tallenteet missä vaan milloin vain, kunhan on netti/mobiiliverkko käytössä![]()
Digipoksi ei vaadi maksua joka kuukausi...
Aika vähissä alkaa olla valikoima tallentavista HD-digiboxesita joissa voi tallentaa kanavaa ja samalla katsoa toista kanavaa.
Eipä vaadi mutta alkuinvestointi on. Lisäksi dikipoksin käytettävyys on, noh... aika perinteinen vai miten sen nätisti sanoisi![]()
Muistatko väärin, kun on se mielikuva, että näiden elisaviihteiden yms tallennukset katoavat pilvestä jonkin ajan kuluttua , 1-2 kk ? Digiboxin ssd-irtokovalevyistä vain itse poistamalla.
Eikö nykytelkkareissa ole usb-liittimiä? Mulla on jokin 10 vuotta vanha telkkari ja siinä kaksi usba-liitintä ja molempiin saa liitettyä levyn. Nyt vain toisessa 4 teran levy kiinni ja kohta täynnä. Lähinnä jotain lastenohjelmia ja elokuvia. Tosin en itse niitä juurikaan katsele.
Mulla on jokin pari sataa maksanut Verkkokaupan telkkari ja siinä voi katsella toista samalla kun nauhottaa.Sen mitä tullut vastaan, niin niissäkin oli että tallentaa samaa kuin mitä katsoo. Ellei pari viritintä toosassa.