• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG ajelut, TRE ?

diablorosso

New member
millainen on meininki treen sunnuntaiajeluilla ? paljonko porukkaa ja millaisia lenkkejä suhaillaan ? onko suotavaa olla MotOrg jäsen vai voiko tulla vaan mukaan hengaamaan ?

Enpä ole vielä ite sunnuntaisin ajeluille "ehtinyt" kaffella on joskus tullut piipahdettua... Ainahan on suotavaa olla MotOrgin jäsen
cool.gif
, Mutta yhtäkaikki sinne mahtuu muutkin... Eli sinne vaan sekaan!

Edittiä... Olipas tää wanha topicci... No, saipa Mango vastauksensa jos sitä vielä kaipasi

Morjens!

No joo, vähänlaisesti tuli vastauksia, että tuli hiukan sellainen no pitäkää perkele tunkkinne- olotila  
tounge.gif
. Mut siis olis kiinnostanut tietää että onko kyseessä vapaamuotoinen järjestäytymätön ajelu vai tunteeko kaikki jo toisensa ja onko jotain sisäpiiriä ja miten pääsee mukaan vai kyttäilläänkö uusia tulokkaita vaan tummennetun visiirin takaa... no ehkä ensi kesänä sitten katsotaan tilannetta uusiksi...

Ei taida täällä julkisella puolella saada kauheasti Tampereen huomiota..
biggrin.gif
Tuolla salasanalla suojattujen foorumeiden puolella on "Mansesterin valloittajat" -foorumi, jonne voi kysellä passua ylläpitäjä Holtsulta. Tampesterin org-ajelut on enää varmaan muutaman sisukkaan aktiivin varassa, varsinkin kun kelit on mitä on. Ei muuta kun tonne yksityisfoorumille huutelemaan niin selviää paremmin missä voi törmätä!
smile_org.gif

Eiköhän siellä suurin osa tunne toisensa, mutta aina meitä uusia taitaa sinne virrata... Niinkun sanoinkin, on omat kokemukset suhteellisen vähäisiä, mutta toistaiseksi yhdessäkään MotOrgin tapahtumassa en ole tuntenut oloani mitenkään ulkopuoliseksi... Eli ei muutakuin sekaan vaan... vaikka sitten silloin kevväämmällä
thumbs-up.gif

Ei taida täällä julkisella puolella saada kauheasti Tampereen huomiota..
biggrin.gif
Tuolla salasanalla suojattujen foorumeiden puolella on "Mansesterin valloittajat" -foorumi, jonne voi kysellä passua ylläpitäjä Holtsulta. Tampesterin org-ajelut on enää varmaan muutaman sisukkaan aktiivin varassa, varsinkin kun kelit on mitä on. Ei muuta kun tonne yksityisfoorumille huutelemaan niin selviää paremmin missä voi törmätä!
smile_org.gif
Joo.. kelit ovat mitä ovat, mutta ihmettelen Tamperelaisten passiivisuutta ajeluihin verrattuna pk-seutulaisiin. Missä vika? Pk-seutulaiset eivät tarvitse yksityisforumeita kimppakiva-ajeluiden järkkäämiseen. Spontaanisuutta peliin Tre!
baaa.gif

Tuoreena motoristina kun näitä foorumeja on selaillut, niin missään ei ole oikein tullut vielä vastaan kokoontumisajoja Tampereen seuduilla. Oiskohan tulevana kesänä suunnitelmissa sunnuntai- tahi muita ajeluita?

Tuoreena motoristina kun näitä foorumeja on selaillut, niin missään ei ole oikein tullut vielä vastaan kokoontumisajoja Tampereen seuduilla. Oiskohan tulevana kesänä suunnitelmissa sunnuntai- tahi muita ajeluita?
Tamperelaiset ovat käsittääkseni yleensä aina ilmotelleet ajeluistaan vaan suljetussa osiossaan, syytä tähän en tiedä eikä se minulle sinänsä kuulukaan.

Se että tuolla etusivulla näkyy muiden alueiden ajeluita, mutta ei Tampesterin, niin johtunee vaan siitä että muut paikkakunnat ilmottelevat ajonsa julkisesti.

Tamperelaiset ovat käsittääkseni yleensä aina ilmotelleet ajeluistaan vaan suljetussa osiossaan, syytä tähän en tiedä eikä se minulle sinänsä kuulukaan.

Se että tuolla etusivulla näkyy muiden alueiden ajeluita, mutta ei Tampesterin, niin johtunee vaan siitä että muut paikkakunnat ilmottelevat ajonsa julkisesti.
Mahtaisikohan julkisesta kimppa-ajo ilmoittelusta olla mitään haittaa?
wink.gif
Rohkeasti nyt vaan Tampereen .ORG pois kaapista!
tounge.gif

Määki kohta raahaan moponi Treen seudulle nääs!

Täältä löytyy yksi lähtijä lisää letkaan, jos vaan saadaan porukka kasaan.

Olisko sunnuntaina iltapäivästä jotain ajelun tynkää vai onko kaikki koko päivän äitin kanssa kaffetta ryystämässä?
smile_org.gif

Sunnuntaisin klo 15.00 lahdesjärven ABC asemalla kokoontuu mansesterilaisia. Itse en pääse ensi sunnuntaina kun olen heppa ja buudeli leirillä
lookaround_orig.gif
Kaikkeen sitä aikuinen mies suostuu
eek.gif

Paljon heti vastauksia. Kuka vielä väittää että Tampesterissa ollaan passiivisia
cool.gif
. Pahus vaan tonnin huollon raja tuli eilen vastaan ja huomenna huoltoon. Tänään en siis ajele, vaikka ilma olis nätti kuin mikä...

No höh, kun en aiemmin tätäkään sitten taas hokannut... Ensi sunnuntaina ollaan messissä!

Olinkohan sokea, kun en ABC:llä bongannut yhtään motoristien näköistä porukkaa tänään? Tai no poistuessa bongasin aikas kivan customoidun Intruderin ja vaihdoin omistajan kanssa muutaman sanan, mutta se siitä. Olin siellä kyllä vähän kolmen jälkeen, joten vikahan voi tietysti olla myös minussa - aina myöhässä nääs...
lookaround_orig.gif

Enivei, jos joku huomasi valko-camoasuisen naismotonistin haahuilemassa siellä, niin tiedoksi, että se olin minä
withstupid.gif
Ensi kerralla saa tulla nykäisemään hihasta.

Olinkohan sokea, kun en ABC:llä bongannut yhtään motoristien näköistä porukkaa tänään? Tai no poistuessa bongasin aikas kivan customoidun Intruderin ja vaihdoin omistajan kanssa muutaman sanan, mutta se siitä. Olin siellä kyllä vähän kolmen jälkeen, joten vikahan voi tietysti olla myös minussa - aina myöhässä nääs...
lookaround_orig.gif

Enivei, jos joku huomasi valko-camoasuisen naismotonistin haahuilemassa siellä, niin tiedoksi, että se olin minä
withstupid.gif
Ensi kerralla saa tulla nykäisemään hihasta.
Olisko porukka ollu Kangasalla Vehoniemessä sopalla tms.
nixweiss.gif
. Siellä ainakin itse poikkesin...

Back