diablorosso
New member
millainen on meininki treen sunnuntaiajeluilla ? paljonko porukkaa ja millaisia lenkkejä suhaillaan ? onko suotavaa olla MotOrg jäsen vai voiko tulla vaan mukaan hengaamaan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo.. kelit ovat mitä ovat, mutta ihmettelen Tamperelaisten passiivisuutta ajeluihin verrattuna pk-seutulaisiin. Missä vika? Pk-seutulaiset eivät tarvitse yksityisforumeita kimppakiva-ajeluiden järkkäämiseen. Spontaanisuutta peliin Tre!Ei taida täällä julkisella puolella saada kauheasti Tampereen huomiota..Tuolla salasanalla suojattujen foorumeiden puolella on "Mansesterin valloittajat" -foorumi, jonne voi kysellä passua ylläpitäjä Holtsulta. Tampesterin org-ajelut on enää varmaan muutaman sisukkaan aktiivin varassa, varsinkin kun kelit on mitä on. Ei muuta kun tonne yksityisfoorumille huutelemaan niin selviää paremmin missä voi törmätä!![]()
![]()
Tamperelaiset ovat käsittääkseni yleensä aina ilmotelleet ajeluistaan vaan suljetussa osiossaan, syytä tähän en tiedä eikä se minulle sinänsä kuulukaan.Tuoreena motoristina kun näitä foorumeja on selaillut, niin missään ei ole oikein tullut vielä vastaan kokoontumisajoja Tampereen seuduilla. Oiskohan tulevana kesänä suunnitelmissa sunnuntai- tahi muita ajeluita?
Mahtaisikohan julkisesta kimppa-ajo ilmoittelusta olla mitään haittaa?Tamperelaiset ovat käsittääkseni yleensä aina ilmotelleet ajeluistaan vaan suljetussa osiossaan, syytä tähän en tiedä eikä se minulle sinänsä kuulukaan.Tuoreena motoristina kun näitä foorumeja on selaillut, niin missään ei ole oikein tullut vielä vastaan kokoontumisajoja Tampereen seuduilla. Oiskohan tulevana kesänä suunnitelmissa sunnuntai- tahi muita ajeluita?
Se että tuolla etusivulla näkyy muiden alueiden ajeluita, mutta ei Tampesterin, niin johtunee vaan siitä että muut paikkakunnat ilmottelevat ajonsa julkisesti.
Nääs, sinne sitten.Sunnuntaisin klo 15.00 lahdesjärven ABC asemalla kokoontuu mansesterilaisia.
Ja uusia Mansesterin Valloittajiin haluaviakin on jo melkein jonossa, joten yritän olla siellä itse paikalla ensi sunnuntaina eli 18. päivä. keli kuin keli, jos ei tipu taivas niskaan ennen sitä.No höh, kun en aiemmin tätäkään sitten taas hokannut... Ensi sunnuntaina ollaan messissä!
Olisko porukka ollu Kangasalla Vehoniemessä sopalla tms.Olinkohan sokea, kun en ABC:llä bongannut yhtään motoristien näköistä porukkaa tänään? Tai no poistuessa bongasin aikas kivan customoidun Intruderin ja vaihdoin omistajan kanssa muutaman sanan, mutta se siitä. Olin siellä kyllä vähän kolmen jälkeen, joten vikahan voi tietysti olla myös minussa - aina myöhässä nääs...![]()
Enivei, jos joku huomasi valko-camoasuisen naismotonistin haahuilemassa siellä, niin tiedoksi, että se olin minäEnsi kerralla saa tulla nykäisemään hihasta.![]()