.ORG! Goes Tallinn Vol. 3! 20-21.11.04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP-800

MotOrg ry
Pikaisen äänestyksen myötä on tämänkin vuoden kauden päättäjäis - / pikkujoulureissu päätetty järjestää Tallinnaan, jossa yöpyminen kahden hengen huoneissa Radisson SAS - hotellissa. Lähtö tällä kertaa on 20.11 klo 9:00 Meloodia - laivalla kohti Tallinnaan. Paluu Tallinnasta Meloodia laivalla klo 16:00. Reissun hinta on 85 €. Tämä sisältää laivakuljetukset, bussikuljetukset satama - hotelli - satama ja viimevuoden tapaan ryhmänjohtajille annetaan myös muutama euro yhteisiä taksimatkoja varten.

Ilmoittautuminen on sitten nyt myös avattu ja infoa tullaan lisäämään sitä mukaan kun sitä saadaan. Ilmoittautumislomake löytyy osoitteesta:
http://moottoripyora.org/index.php?sivu=matka_info

Passinnro. kohta ilmoittautumislomakkeessa ei ole tässä vaiheessa pakollinen.

150 paikkaa varattu sekä 75 kpl 2 hengen huoneita Radisson SAS - hotellista. Lisäpaikkojen saaminen alkaa olla hankalaa, joten taas kerran nopeat saattavat syödä hitaat.

HUOM!!! Viimeinen ilmoittautumis-/maksupäivä on 15.10.2004!!!!

Joko pääsee ilmoittautumaan? nm: epätovoinen
biggrin.gif

ja täältä tulee minä+avec

Eikun klikkaamaan tota Tonin laittamaa linkkiä ja sieltä sitten lomake...
smile_org.gif

Voi kiesus... mä oon ilmottautunu kaks kertaa
omg.gif
on sitte varmaan tupla kivaa
biggrin.gif

Viime vuonna taisin päättää, etten lähde tälle reissulle enää. Mutta huomaankin olevani joustava persoona ja lähden sittenkin.
033102beer_1_prv.gif

En hoksannut ilmottaumisaikaa mistään. Siis mihin mennessä viimeistään pitää tietää pääseekö lähtemään?

Noin...
cool.gif

On sitten ilmoitettu...saas nyt sitten nähdä mitä tästä reissusta seuraa. Hammassuojat on pakattu jo valmiiksi, ja otetaan vaikka sitä Tonin Super-Offia mukaan reissulle
biggrin.gif

Siis jos olen yksin ja ilmoittaudun niin olenko varannut koko hytin vai täytättekö hytit muilla yksinäisillä
tounge.gif

Kovin on nuorta porukkaa en tiedä uskaltaako täti lähteä mukaan vaikka on mullakin hammassuojat.
biggrin.gif

sanoi:
Siis jos olen yksin ja ilmoittaudun niin olenko varannut koko hytin vai täytättekö hytit muilla yksinäisillä

Hotelli huoneet ovat 2 hengen huoneita, joten näin ollen jos vain sinä tulet niin arvomme sinulle "miellyttävän" Orggilaisen huonetoveriksi...

Kovin on nuorta porukkaa en tiedä uskaltaako täti lähteä mukaan vaikka on mullakin hammassuojat.
biggrin.gif
On meitä tätejä muitakin, mukaan vaan jos siltä tuntuu.

(paitsi siis ei ole vielä varmaa pääseekö juuri tämä täti, kun ei näistä pätkäläisen duuneista oikein tiedä etukäteen kovin aikaisin)

Back