.org Jyväskylä sunnuntaiajelu 17.7.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

lunastar

New member
SIIRRETTY TOISEEN, TOISTAISEKSI AVOIMEEN, AJANKOHTAAN

Jyväskylän kimppa-ajelut -ketjussa on nyt tullut puhetta hieman pidemmästä ajelureissusta mm. Oriveden mutkapätkille ja sieltä esim. Mänttään. Itse kun viikot kulutan Turussa, niin ehdotan nyt tuota päiväretkeä sunnuntaihin 17.7. Innostaisiko muita mun ja zpeten lisäksi mukaan ajelulle? Sadevarauksella tietysti.
Jyväskylän keskiviikkojen kimppa-ajelut -ketju

Samaisena viikonloppuna muutakin porukkaa Turusta on ajalemassa Turusta Jyväskylään lauantaina ja Jyväskylästä takaisin Turkuun sunnuntaina, joten ajatuksena olisi ainakin osaksi matkaa liittyä tuohon remmiin matkalla Jyväskylästä Turkuun ja käännähtää sitten jostain sopivasta kohtaa takaisinpäin kohti Jyväskylää - mutkan kautta tietysti.
Turku-Jyväskylä-Turku -ketju

Lähtö Jyväskylän Satamasta (mistä kimppa-ajelutkin) esimerkiksi klo 11 tai 12 (riippuen turkulaisten lähtöajasta). Reitti muutoin avoin, mutta ajatuksena kuitenkin niin, että 2-3 kahvipaussia ja yksi ruokatauko reissussa eli ihan kunnon lenkki tiedossa. Jos jollai hyviä ruokapaikkoja ehdotuksessa 200 km säteellä Jyväskylässä niin saa ehdotella (pyrin sitten varaamaan paikat etukäteen lähempänä, kun tietää suurin piirtein määrää). Paluu takaisin Jyväskylään klo 20:00 mennessä.

tässä 1 lähtijä. edelleen tuolloin lomilla
smile_org.gif

Valitettavasti mun ja zpeten osalta tämä reissu peruuntuu, kun joudutaan muuttamaan suunnitelmia. Meidän osalta vastaavan retken yritys toisessa ajankohdassa - siksi tämä topicci sulkuun.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back