.ORG Tunnukset esiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Anttoo

New member
Heräsi vain kysymys, olisiko meidänkin tunnustettava kunnolla mitä miehiä/naisia sitä ollaan? Ja miten? Monet muut kerhot tunnistavat komeasti toisensa eri kokoontumisajoissa, usein selkeät logot liiveissä. Ja niitä on kyllä kokoontumisajoja, joissa voi tunnustaa väriä mitä vaan ja vaikka useampia.
Mullakin vain .ORG T-paita, jota puolihäpeillen pidän takin alla. Ja eikös periaatteen pitäisi olla niin, että siellä missä näet yhdenkin .ORG tunnuksen, siellä on myös seuraava .ORG tapahtuma?

Shopista mopoon tarra?:

tarra_org1.jpg

Siis noitako SAA The Shopista?
smile_org.gif
Tuollaane o heti saatava mopohon!
Juu, italolta noita olen itse käynyt lunastelemassa. Varoituksena vaan sanottakoon että jos sulle käy niinku mulle yleensä, niiin tarranhakumatkat tulee pirun kalliiksi
biggrin.gif
Shopistakun harvemmin pääsee pois ostamatta jotain ajokampetta/varustetta tmv...

On tullut sama huomattua. Pelottaa jo valmiiksi ajatella, paljonko uusi etukumi lopulta maksaa.
sad_orig.gif

Mitäs kautta noita huppareita olisi mahdollista tilata, Shopista en löytänyt.
Kilvenalunen +1

Shopista mopoon tarra?:

tarra_org1.jpg
Siis noitako SAA The Shopista?
smile_org.gif
Tuollaane o heti saatava mopohon!
Kokoa on kahta; 2 x 7 cm taikka 3 x 10cm, värejä löytyy kolmea; valkoinen, kulta ja kromi.

Jos vain shoppi-linkkiä viitsii painaa, niin sieltä noita löytyy...

Toki niistä pitää muodollinen maksukin suorittaa
wink.gif
Tuonne sitten! Ihan niin kuin Mr J sanoi, saattaa tarroille tulla pirusti hintaa?
biggrin.gif
biggrin.gif

tuommosia lähti 2 tulee  
062802jumpie_prv.gif
Sulla on muuten Köpin avatar käytössä. Oletkos kysynyt lupaa?
eek.gif
Ei mulla mitään "omistusta" tuohon avattareen ole, netin syövereistä joskus löydetty ja useamman vuoden sitä käyttänyt.

Toki muutamaan kertaan olen vahingossa katsonut että mites mä en muista ollenkaan tätä kirjoittaneeni, kunnes havainnut ettei se ollutkaan mun kirjoitus...avatar hämäsi.

Sama kuva tuli muuten vastaan jonkun nettikaupan sivustollakin, en vain muista missä.

Ei mulla mitään "omistusta" tuohon avattareen ole, netin syövereistä joskus löydetty ja useamman vuoden sitä käyttänyt.

Toki muutamaan kertaan olen vahingossa katsonut että mites mä en muista ollenkaan tätä kirjoittaneeni, kunnes havainnut ettei se ollutkaan mun kirjoitus...avatar hämäsi.
Vaikkei sulla olisikaan © tuohon avattareen, niin ei ole asiallista ja hyvän tavan mukaista käyttää toisen avatarta.

Koko avattaren perusjuju on siinä, että se on pikaisesti tunnistettava hahmo, ikään kuin nickin pärstäkuva. Yksilöi viestinkirjoittajan muutenkin kuin nimellä pertsa+, Pertsa- tai pertsa12r.

Eli se joka on ensin käyttänyt avatarta jollain palstalla, on siihen etusijassa. Näin mielestäni, viisaammat jatkakoon.

No onhan näitä eri merkkien logo-avattaria jengillä käytössä pilvin pimein, siis jotain Yamahan äänirautoja ristissä tms...

(Samoin tätä ärsyttävää
biggrin.gif
Aku Ankan naamaa käyttää moni, pitäis vissiin yksilöityä...)

Back