OSTAAKO liikkeet pyöriä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m3ll0n
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

m3ll0n

New member
eli käväs tässä mielessä et mahtaako noi liikkeet ostaa käytettyjä pyöriä? tai kai ne jollain summalla ostaa mutta voiko niiden tarjouksia edes harkita? onko kellään kokemuksia? tuli vaan mieleen ku jos ei jostain syystä saa loppukesänä myytyy prätkää pois niin voisko tota liikkeeseen myymistä pitää sellasena hätävarana? no selviäishän se soittelemallakin mut ajattelin eka udella kokemuksia täältä...

Käyppä piruuttaan kysyy jostain liikkeestä paljon ne hyvittäis (varaudu pettymään) sit siihen pari euroo päälle ja myyntiin nettimotoon tai palstalle tai johonki. Nyt on paras aika myydä tietysti ku on sesonki, ja kyl ne yleensä kaupaks menee ku ei yritä tehdä voittoo. Eli myy halvalla.

Kysy sieltä liikkeestä mieluummin säilytyspaikka sille ja myy itse keväällä. Aivan varmasti pärjäät rahallisesti paremmin. Talvipaikka ei takuulla maksa niin paljon kuin kaupan ostohinnan ja keväällä saamasi hinnan erotus tulee olemaan.

joo niin mä vähän veikkasinkin ettei ne juuri mitään maksa. ja kyllä multa lämmin talvisäilytyspaikka löytyy.pitäis vaan päästä ennen syksyy pyörästä eroon ku lähen opiskelemaan...ei vaan viittis vielä myydä sitä pois. sit syksyn sateilla vois olla paljon helpompi luopuu pärrästä
wink.gif

joo niin mä vähän veikkasinkin ettei ne juuri mitään maksa. ja kyllä multa lämmin talvisäilytyspaikka löytyy.pitäis vaan päästä ennen syksyy pyörästä eroon ku lähen opiskelemaan...ei vaan viittis vielä myydä sitä pois. sit syksyn sateilla vois olla paljon helpompi luopuu pärrästä
wink.gif
Syksyllä ei ole kovinkaan suurta innostusta pyöräkauppoihin, kannattaa alkaa nyt jo ilmotella, ei monikaan tule rahat taskussa ostamaan vaan useasti on enemmän niitä kyselijöitä ja persaukisia

Ei ne firmat yleensä pyöristä mitään maksa. Yritin vaihtaa vuoden ikäistä 13500 euron pyörää uuteen, ja erään firman mielestä "noiden vaihtoarvo on siinä 5000 euron kieppeillä"
omg.gif

(Kannattaa varmaan kaupata fillari tullimiehille; ne osaavat arvostaa pyörää)
baaa.gif

Back