Sergei The Eagle
New member
Sisälaukut alkuperäisiin laukkuihin K75s Bemuun sopivat ovat ostoslistalla.
Lojuuko nurkissasi ylimääräisiä, tarjoa niitä mulle.
040-5534203
Lojuuko nurkissasi ylimääräisiä, tarjoa niitä mulle.
040-5534203
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laukkuihin tulee välystä ajan saatossa ja kannattaakin jättää laukut aina talliin jos niitä ei tarvitse niin ei paikat kulu. On aika helppo tiukata kiinnikkeitä muovilistoilla. Lukon kohta on muistaakseni erityisesti se kohta, johon tulee välystä ja laukku pääsee liikkuman sivusuunnassa.Pysyvätkö laukkusi heilumatta kiinni? Omaani katsastelin ja totesin, että pääsevät liikkumaan hieman, vaikka ovat aivan oikein kiinnitetyt.
Kyllä mullakin muutaman millin liikkuu, kumisuikale vaan väliin.Pysyvätkö laukkusi heilumatta kiinni? Omaani katsastelin ja totesin, että pääsevät liikkumaan hieman, vaikka ovat aivan oikein kiinnitetyt.
Tuntuu olevan aika pienet toleranssit noissa beemerin laukuissa irrotusvaiheessa. Itse kiroilin ensimmäisellä kerralla aika hartaasti, ennenkuin niksi löytyi. Oon sisäkasseina käyttänyt noita Guzzin (Givi) sisälaukkuja, vähän tiukat, mutta passaa aika hyvin noihin k100:sen sivulaukkuihin. Uusiakin löytyy 248sek/kpl. Touring-butiken.seKyllä mullakin muutaman millin liikkuu, kumisuikale vaan väliin.Pysyvätkö laukkusi heilumatta kiinni? Omaani katsastelin ja totesin, että pääsevät liikkumaan hieman, vaikka ovat aivan oikein kiinnitetyt.
Ekan kerran kun yritin pimeessä irroittaa laukkuja, en oikeen meinannu saada irti millään.
Ne alkuperäiset sisäkassit on muotoon ommellut ja sopii kuttaperkan sisään liikuttavan hyvin.
Juu, paljo säästää pakkaamisen tuskaa reissussa.Kyllä noi muotoon ommellut sisälaukut ovat parhaat.