sähköorava
New member
Koko kevään jatkunut tvinikuume "pakotti" minut tänään Klaukkalaan ottamaan pikaiset tyypit sinne pudonneesta Monster S4:stä. Ei ehkä olisi pitänyt. Wanha cunnon tonnisatanen Zetorini on minulle kuin rakas ystävä, joka tosin lähiaikoina on ruvennut tuntumaan turhan läskiltä kaverilta.
Kertokaa nyt äkkiä, että miksi minun ei pitäisi ostaa tuota ducatia? Se kun valitettavasti tekee oikein monta asiaa, jotka kawa tekee väärin; jarrut, alusta... Eihän tuo twini ole yhtä pehmeä alakierroksilla, kuin nelikko, mutta toisaalta repiikin sitten ihan eri tavalla kun pääsee alueelle. Kawaa on hilpeää viedä mutkateillä nopeuksilla, joista poliisi ei välttämättä pitäisi. Mörkö on vähemmän kivulias kuuden kympin nopeudessa.
Antakaa nyt joku syy, jooko?
Kertokaa nyt äkkiä, että miksi minun ei pitäisi ostaa tuota ducatia? Se kun valitettavasti tekee oikein monta asiaa, jotka kawa tekee väärin; jarrut, alusta... Eihän tuo twini ole yhtä pehmeä alakierroksilla, kuin nelikko, mutta toisaalta repiikin sitten ihan eri tavalla kun pääsee alueelle. Kawaa on hilpeää viedä mutkateillä nopeuksilla, joista poliisi ei välttämättä pitäisi. Mörkö on vähemmän kivulias kuuden kympin nopeudessa.
Antakaa nyt joku syy, jooko?

. Mikähän se on suomeks? Roku? Venttiilinnostin....Mut jos ei pienet metallihiutaleet siellä öljyn seassa häiritse niin nappivalinta...Toki olis voinu olla ärrä perässä