• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ostakaa ihmiset ajokengät

Tuppervaari

New member
Oikeesti..valmiix sikakallis harrastus tää mopoilu, ettei enää merkkaa mitään vaikka kaiken muun lisäx sijoittais viel pikkasen asiallisiin,tarkoitukseen soveltuviin ajokenkiinkin
thumbs-up.gif

Näkee monen moistaviritelmää lenkkareista lapikkaisiin.
Väittäisinkin kun kerran on ostanut ajokengät ei enää muilla viitti ajaakkaan.
skaller.jpg

Jokin aika takaperin oli juttua yhdestä kolarista, jossa ilmeisesti pyörän jalkatappi osui kaatumisen yhteydessä motoristin sääreen, tehden sen verran kookkaan reiän, että vietti 7 kuukautta sairaslomalla, ja melkein yhtä pitkään kuntoutuksessa.

Vamma tuli semmoiseen kohtaan jalkaa, että täyspitkän ajosaappaan kanssa olisi tuloksena todennäköisesti ollut korkeintaan mustelma jalassa.

Broidilla meni aikoinaan kolarissa jalkatappi nilkasta sisään sillä seurauksella että pyörä matkaa jatkaessaan veti lonkkaluun irti nivelkupista.
Ja tämä siis kotikulmilla kaupunkinopeuksilla kiskalla käydessä.
Lenkkarit jalassa.

Itekin olen kunnon kenkien hommaamista miettinyt,mut nyt kun näitä foorumeita olen selaillut,niin haarniskassahan täs pitäs ajella,jos aikoo raajat säästää ja silloinkin on fifty-sixty,tai sit ei aja ollenkaan,kun on köyhä eikä varaa ostaa kevlari vehkeitä.

2008_Sidi_Vertigo_Rain_Boots_Black.jpg

noilla on menty pari kesää ja hyvät on
smile_org.gif
Jumankekka, että on hyvän (ja turvallisen) näköset monot. Itellä on kokopitkät jotku suht edulliset monot ja ilman niitä ajaessa (pihalta talliin joskus tennareissa) tuntuu ajaminen tosi veltolta.

Saappaat antaa jämäkämpää tatsia ajamiseen yleisesti, ainakin minulla.

^ voin sanoa että hyvät on ja vettäkin pitää tarvittaessa.
mulla oli enne jotkut MP-asun tourinkisaappaat ja sellasia velttoja paskoja en enää jalkoihini laita

^ voin sanoa että hyvät on ja vettäkin pitää tarvittaessa.
mulla oli enne jotkut MP-asun tourinkisaappaat ja sellasia velttoja paskoja en enää jalkoihini laita
Noita on tosiaan kehuttu.

Itte olen ajellut Puman Desmoilla muutaman kesä. Ihan perus saapas.

PUMADESMO-300.jpg

Tennareilla en ole ajanut koskaan, lyhytvartisilla ajokengillä kylläkin joskus.

Turha tänne on mitään linkkejä laittaa, jos sivusto on vielä 3-6 vuoden päästä pystyssä ei yleensä näistä linkeistä mikään toimi. Eikä kaikkia monoja/malleja edes enää myynnissä. Nilkkaa tukeva puolisääreen ulottuva vesitiivis ns. touringkenkä on varmaan yleiskäyttöön paree. Jos heität nutullee tykkäät varmaan ettei jalka heitä ropellia tai irtoa kokonaan, on näitä nähty.

mitään kenkii tarvi ku munasillaan muutenki ajaa =)

Mut oikeesti varmaan hyvät saapikkaat mut pirun kalliit..
nixweiss.gif

Turha tänne on mitään linkkejä laittaa, jos sivusto on vielä 3-6 vuoden päästä pystyssä ei yleensä näistä linkeistä mikään toimi. Eikä kaikkia monoja/malleja edes enää myynnissä. Nilkkaa tukeva puolisääreen ulottuva vesitiivis ns. touringkenkä on varmaan yleiskäyttöön paree. Jos heität nutullee tykkäät varmaan ettei jalka heitä ropellia tai irtoa kokonaan, on näitä nähty.
Ei tässä hyvänen aika olla mitään raamattua kirjottamassa. Vai ollaanko?

Tottakai yleinen tekninen keskustelu on hyvä pohjata vakiintuneisiin lähteisiin, mutta tällainen tilannekohtainen keskustelu "huomattiin, että tennareita useimmilla motoristeilla tänään" voi sisältää minun mielestä linkkejä tämän päivän myydyinpiin ajokenkiin..

Tämän tapaiset topikit on aiheellisia ja kuolee nopeasti, mutta ovat asioita jotka herättävät monia ajattelemaan, toivottavasti.

Back