• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ostamassa K7 !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimmy72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kimmy72

New member
Moro! Olen ostamassa K7 Gixxua, nii mopo on kipattu ja kaikki korjattu uusilla osilla, kuvissa ainakin helvetin siisti ja asiallinen kaveri kuulosti olevan myyjäkin, ajettu 9100 km!! Kysynkin tässä suikkipenoilta et onko huoleton peli niinku tekniikaltaan tuo K7, hinta on n.3 k€ halvempi ku samoil kilsoilla 1-kilpinen!!!
062802moto_prv.gif
Aikasemmin oli 954 CBR ja nyt loppusuoralle uutta hankittaessa pääsi K7, Blade 1000RR-06 aj.14 tkm(1kilpi)ja R1 2kilpi 12 tkm ajettu!!! omasta mielestä kallistuin oikeeseen,ehkä
062802moto_prv.gif
Kaikki n.10 K€ hinnois!!!

KEHUKAA nyt Suikkia!!!! ja kertokee jos on jtn lapsusvikoi!!!
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Kytkin voi olla ongelmallinen. Kytkinnesteen ilmausta välillä. Tai sitten perinteinen luistaa/ei irroita/tuntuma häviää -probleemaa.

Ensimmäisenä kyllä kysyt siltä myyjältä dokumentteja rungonmittauksesta. Näin ainakin itse tekisin jos menisin lipattua peliä ostamaan.

Mikäli ei ole mitattu niin sitte kannattaa tinkiä hinnasta mittausta pois, kaikki o kotiin päi
thumbs-up.gif

Ainakin otettu pois tieliikennekäytöstä joksikin aikaa un 2-kilpinen on.

Mutta näin..
smile_org.gif

Muuta en itse keksi kun tuon kytkinpaketin

Avk.n tähtivaihdokeista sen verran että aina vaaditaan rungonmittaus ennnen kuin saa uudelleen kilpiin,vaikka olisi mennyt vaan paikaltaan nurin.Todistus jää konttorille ja ruttutukun kuvat samoin.Kannattaa kysyä myyjältä kuvia vaurioista josko löytyis.

Back