Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvän valinnan olet tehnyt! Onnittelut!Olen ostamassa zx9r:ää,mitä pitäisi ottaa huomioon onko jotain tyyppi vikoja?Pyörä on vuosimallia 99 ja ajettu 32 tkm.Paljonko on venttiilien säätö väli ja muuta sellaista.
Jep, painat suunilleen saman verran kuin minä. Joten takajousta voit joutua kiristään, mikäli sitä ei ole säädetty jo valmiiksi painavemmalle kaverille. Jousen säätämättömyys aiheuttaa SINULLE mm. sen että pyörä ei käänny kovin herkästi. Toki muut vaimennussäädöt vaikuttaa ja nekin on syytä hakea kohdilleen myös kadulle .Loistavaa!!!!! Ja ei muuta kun hakemaan.Pitää sitten säädellä sitä alustaa radalla käydessä.Elopainoa reilu 100 kg.
Täälläkin reilu sata kg, neuvolassa punnittu tällä viikollaJep, painat suunilleen saman verran kuin minä. Joten takajousta voit joutua kiristään, mikäli sitä ei ole säädetty jo valmiiksi painavemmalle kaverille. Jousen säätämättömyys aiheuttaa SINULLE mm. sen että pyörä ei käänny kovin herkästi. Toki muut vaimennussäädöt vaikuttaa ja nekin on syytä hakea kohdilleen myös kadulle .Loistavaa!!!!! Ja ei muuta kun hakemaan.Pitää sitten säädellä sitä alustaa radalla käydessä.Elopainoa reilu 100 kg.
Jos lukaset zx-9r:n alustan muutokset niin saat vinkkia aiheeseen.
Mikäli pyörää on pidetty hyvin, uskon että et tule katumaan ostosta.![]()
Ootkos mitannut jousen pituuden nyt säädettynä kun pyörä seisoo jalallaan. Itse tein vain hatusta säädön, kun en viittinyt alkaa irrottelemaan jousta ja muutenkaan kun ei ole tietoa -01 mallin jousen käyttöalueesta. Kun ei oo löytynyt netistä manuaalia. Onko sinulla tieto jousen käyttöalueesta?Täälläkin reilu sata kg, neuvolassa punnittu tällä viikollaJep, painat suunilleen saman verran kuin minä. Joten takajousta voit joutua kiristään, mikäli sitä ei ole säädetty jo valmiiksi painavemmalle kaverille. Jousen säätämättömyys aiheuttaa SINULLE mm. sen että pyörä ei käänny kovin herkästi. Toki muut vaimennussäädöt vaikuttaa ja nekin on syytä hakea kohdilleen myös kadulle .Loistavaa!!!!! Ja ei muuta kun hakemaan.Pitää sitten säädellä sitä alustaa radalla käydessä.Elopainoa reilu 100 kg.
Jos lukaset zx-9r:n alustan muutokset niin saat vinkkia aiheeseen.
Mikäli pyörää on pidetty hyvin, uskon että et tule katumaan ostosta.![]()
![]()
![]()
![]()
Vaikkakin sanotaan, että alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa!![]()
Ollaan me vaan aika keijukaisia, me 9r-kuskit![]()
Itsellä säädöt pyörässä lahes jäykimmillään, käytös muuttui aiemmista säädöistä todella paljon. Melkein kuin eri pyörä!
Jep, todella mukava pyörä kaikenlaiseen ajoon![]()